تجاوز

ماجرای تجاوز در شبکه‌های اجتماعی و دستگیری کیوان امام وردی به جرم تجاوز به دختران

این روزها شاهد افشاگری‌هایی در راستای تجاوز در شبکه‌های اجتماعی مختلف هستیم و این موضوع بسیار داغ شده است. موضوع تجاوز موضوع بسیار حساسی است و صحت آن باید کاملا بررسی شود. از سوی دیگر تجاوز می‌تواند باعث فروپاشی زندگی قربانی شود و تا آخر عمر تصویر تجاوز از ذهن فرد قربانی پاک نخواهد شد.

اینطور که مشخص است در جای جای ایران از مدارس تا موسسات آموزشی، از دانشگاه تا مراکز هنری، تجاوز صورت می‌گیرد و فرد قربانی از ترس آبرو یا انگشت اتهام، هرگز از متجاوز شکایت نمی‌کند. اما به تازگی موج جدیدی از افشاگری به راه افتاده و پای بسیاری از متجاوزان در این میان گیر است. یکی از افرادی که متهم به تجاوز در این روزها شده کیوان امام وردی بوده است.

کیوان امام وردی ظاهرا یکی از دانشجویان باستان شناسی از دانشگاه تهران است که در نزدیکی میدان انقلاب کتابفروشی داشته است. براساس اطلاعات منتشر شده ظاهرا کیوان امام وردی با دختران دانشگاه یا حتی دختران در شبکه‌های اجتماعی مختلف ارتباط برقرار می‌کرده و آن‌ها را با اصرار به خانه خود دعوت می‌کرده است. نکته‌ی جالبی که میان قربانیان این پرونده مشترک بوده این است همگی اشاره کردند که امام وردی با نوشیدنی آنها را بیهوش کرده و سپس به آن‌ها تجاوز کرده است. این ماجرا در شبکه‌های مختلف بسیار گسترده شده و قربانیان زیادی اعلام کردند که از سوی امام وردی مورد تجاوز قرار گرفته‌اند و پس از آن نیز شاهد رفتارهای پرخاشگرایانه و توهین‌آمیز و در مواردی تهدیدآمیز او بوده‌اند.

تجاوز

تفکر اولیه این است که قربانی، خود مقصر اصلی در تجاوز‌ است و نباید به خانه‌ی افراد غریبه برود یا لباس‌های نامناسب بپوشد. اما در واقع این متجاوز است که مقصر اصلی بوده و تجاوز‌ به افراد، هیچ ربطی به نوع پوشش افراد قربانی نداشته است. قربانی در تجاوز ‌‌صددرصد بی‌تقصیر بوده و چه بسا دیده شده که در این میان در آموزشگاه‌ها و مدارس به پسربچه‌ها و نوجوانان زیادی نیز تجاوز‌ شده است. البته در این میان نام بسیاری از افراد مشهور نیز به عنوان متجاوز مطرح شده که صحت آن باید مورد بررسی قرار گیرد.

اکنون براساس گزارش‌های منتشر شده به دلیل بالا بودن حجم شکایات و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه، ظاهرا کیوان امام وردی که به فریب دختران می‌پرداخته، آنها را به خانه ‌می‌کشانده و مورد تجاوز‌ قرار می‌داده، دستگیر شده است. اکنون تمامی شاکیان و قربانیانی که توسط کیوان امام وردی مورد تجاوز‌ قرار گرفته‌اند، می‌توانند برای طرح شکایت به پلیس امنیت مراجعه کنند تا این پرونده مورد بررسی قرار گیرد. شما عزیزان نیز می‌توانید نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: برگزاری مراسمات محرم در کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم خطرناک خواهد بود!

امتیاز: 4.6 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۶ دیدگاه

  1. Avatar سبزیجات گفت:

    همه به خاطر اینترنت
    اموزش می بینند
    یکی نیست پلیض اینترنت بی اخلاقی قطع کند
    سم این همه از کاست اینترنت
    یک بار برای همیشه با امریکا مذاکره می کردید اینترنت را محدود کنند
    دشمن ولقعی ……. دشمن واقعی نظلم ارتش امریکا و جهان
    ضمینه حمله کشورها از کجاست رفتار ها و فیلم ناهنجار …

  2. Avatar علی گفت:

    سلام.
    به این متن توجه کنید :
    ” تفکر اولیه این است که قربانی، خود مقصر اصلی در تجاوز‌ است و نباید به خانه‌ی افراد غریبه برود یا لباس‌های نامناسب بپوشد. اما در واقع این متجاوز است که مقصر اصلی بوده و تجاوز‌ به افراد، هیچ ربطی به نوع پوشش افراد قربانی نداشته است. ”

    ________
    آخه این چه جملاتی هست که نوشتید؟
    خودتون یکبار کامل ، متن خودتون رو مطالعه کردید؟
    این جملات شما مثل این می ماند که شما به خانه تان قفل نزنید و درب منزل رو باز بگذارید ، بعدش اگر دزدی شد ، دزد رو لعنت کنید!
    اول از همه باید خدتون رو لعنت کنید ، چونکه شرایط رو برای دزدی فراهم کردید.
    بله ، جناب دزد ، غلط کرد که دزدی کرد ، ولی کسی هم که درب را باز میگذاره ، کار عاقلانه ای انجام نداده.
    در این دنیا ، همه نوع آدم وجود داره ، پس باید متناسب با شرایط ، عمل کنید.
    بله ، کسی دوست داره که لباسهای بی حیایی بپوشه ، میتونه جلوی شوهرش از این کارها بکنه.
    نه تنها گناه نداره ، بلکه ثواب هم داره.
    این در طبیعت زنان هست که جلوه کری کنند ، ولی هر کاری ، جای خاص خودش رو داره.
    در استخر با شورت مایو ، در بیرون از خانه با لباس سنگین و مودبانه ، در تنهایی و خلوت نزد همسر هر طور که دوست داری لباس بپوش.

    • Avatar unknow گفت:

      چیُ با چی مقایسه می کنی
      داری پوشش رو با دزدی مقایسه می کنی خدایی فازت چیه
      متنیُ که نقل قول کردی کاملا درست هست در هر صورت اون کسی که تجاوز کرده مقصر هست

      توضیحاتی که زیرش نوشتی مثله این میمونه که خودت که به ظاهر مسلمانی و ادعای اطاعت از فرامین قرآنی داری منتظری یک دختریُ ببینی پوشش نامناسب باشه بعد مثله یک حیوان بهش حمله کنی بگیری بندازیش توی ماشین و ببریش زندان و اونجا مجبورش کنی کله لباساشو در بیاره و کارتو روش انجام بدی باهاش حال کنی بعد بفرستیش بره و اگر ناله کرد و گفت چرا این کارو باهام کردی بهش بگی خودت خواستی بخاطر این نوع پوششت وگرنه باید یک لباس گشاد می پوشیدی و فقط چشمات و مچ دستات معلوم می بود
      این چیزیه که اتفاق افتاده توسط نیروی انتظامی و قربانی ماجرارو توی اینستا تعریف کرده

      قربانی توی اینستا دروغ می گفته و مملکت گلُ بلبل
      حکومت و نظام ایران خیلی به فکر معیشت یا رفاهُ آسایش مردم
      احتمالا اینا میشن خلاصه اون چیزی که اگر بخوای جواب کامنتمُ بدی

      حکومتُ بذاری فقط مردمُ شستشوی مغزی بده که طرف دنبال شهید شدن باشه 🙂 و بجای ربات که برای ساخت هر کدوم کلی هزینه کردن یک انسانُ بفرستن روی مین یا انتحاریش کنن یا سپر انسانی که واسشون خیلی ارزانتر در میاد
      یارو می خواد بره بجنگه میگه انشالله که شهادت نسیبمون بشه ! واتا فاز
      کجای قرآن نوشته شهادت اینطور بدست میاد
      چه امکاناتی چه سیستم هایی ولی واسه اینکه خرجُ رو دستشون نذاره یمشت گوسفندُ می فرستن جبه یک کلاش میدن دستش بدون هیچ محافظی مثلا جلیقه ای و میگن بورو بجنگ هنوز که هنوزه همینطور مردمُ می فرستن جنگ
      قاسمتون هم همینطوری شهید شد دنبال شهید شدن بود حکومت هم فرستادش که از قهرمان بسازه و اوضاع شلم شلوایی که درست کرده بود رو یک دفعه تبدیل کرد به اتحاد و با پراید رفت سمت دشمن
      واسه همین یک موشک اونم از موشک های نصب شده روی پهباد که قدرتشون خیلی پایینتر از موشک های نصب شده روی هواپیماهای جنگی هست اونجوری دربُ داغون شد

  3. Avatar لیلا میرزاخان گفت:

    متاسفانه جایی ک باید حرف بزنیم سکوت میکنیم و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.