سریال Last Of Us

معرفی سریال Last Of Us که توسط شبکه‌ی HBO در حال ساخت است

به تازگی شبکه‌ی HBO اعلام کرده که در حال ساخت یک سریال جدید از روی یک بازی است. سریال Last Of Us در واقع از بازی اکشن و ماجرایی Last Of Us در حال ساخت است. این بازی در سال ۲۰۱۳ توسط Naughty Dog ساخته شده و از طریق PlayStation در اختیار گیمرها قرار گرفته است. در ادامه جزییات بیشتر را در مورد این سریال در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

طبق اطلاعات منتشر شده ظاهرا HBO در حال ساخت سریل تازه‌ای است. این سریال با نویسندگی و تهیه‌کنندگی Neil Druckmann و Craig Mazin یعنی خالق سریال چرنوبیل ساخته خواهد شد و قطعا مورد توجه بسیاری از مردم قرار خواهد گرفت. در طول ساخت این سریال، Carolyn Strauss نیز در بخش اجرایی حضور خواهد داشت و تهیه‌کنندگی این سریال را در بخش‌هایی به عهده خواهد داشت. شایان ذکر است که Strauss تهیه‌کننده‌ی سریال‌های گیم آف ترونز و چرنوبیل نیز بوده در نتیجه تا اینجای کار حضور این افراد حرفه‌ای ثابت می‌کند که سریال خوب و جذابی در حال ساخت است.

سریال Last Of Us

اگر بخواهیم جزییاتی از داستان Last Of Us را در اختیارتان قرار دهیم، باید بگوییم که این سریال در واقع زندگی بشر پس از ۲۰ سال نابودی را به تصویر خواهد کشید و میان بازماندگان شاهد ماجراهای پرخطر و پرهیجانی خواهیم بود. در واقع ماجرای سریال تلاش برای بقای بشر بوده و قطعا بی‌نظیر ساخته خواهد شد.

هنوز ساخت این سریال در مراحل اولیه بوده و جزییاتی زیاد از آن در دسترس نیست. از سوی دیگر بازیگران و حتی تاریخ انتشار آن نیز اعلام نشده است. در نتیجه باید منتظر باشیم تا جزییات بیشتری در رابطه با این سریال جذاب و هیجان انگیز منتشر شود.

بیشتر بخوانید: معرفی تاثیرگذارترین فیلم ها از جدایی و شکست روابط عاطفی
بیشتر بخوانید: فیلم‌هایی ضعیف با بازیگرانی مشهور: فیلم های ایرانی اخیر که نباید تماشا کنید
بیشتر بخوانید: لیستی از فیلم های معمایی و راز آلود برای طرفداران این ژانر جذاب و هیجان‌انگیز

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.