مهم‌ترین رفتارها

مهم‌ترین رفتارها که تصویر خوبی از شخصیت شما نشان می‌دهد!

وقتی برای اولین بار در جمعی حضور پیدا می‌کنید، جلب نظر دیگران برایتان کمی دشوار خواهد بود و شاید در مورد نوع رفتارتان کمی دچار سرگرمی شوید. اما واقعیت آن است که رفتارها و عملکردهایی وجود دارد که در برخورد اول تصویر خوبی را از شما منعکس خواهد کرد. در این مقاله مهم‌ترین رفتارها در اجتماع که نظر مردم را در نگاه اول جلب می‌کند را معرفی خواهیم کرد تا در این زمینه روی خود بیشتر کار کنید و روابط بهتری با اطرافیان برقرار کنید.

مهم‌ترین رفتارها در اجتماع

خوب گوش دادن

یکی مهم‌ترین رفتارهای خوبی که باید در یک جمع دوستانه یا غیردوستانه داشته باشید آن است خوب به حرف‌ها گوش دهید یا به قولی شنونده‌ی خوبی باشید. این رفتار می‌تواند نظر همه را جلب کند و تصویر خوبی از شما در ذهن اطرافیان ایجاد کند.

مهربان بودن

مهم‌ترین رفتارها

یکی از مهم‌ترین رفتارهای خوبی که باید در یک محیط اجتماعی داشته باشید، مهربان بودن است. تحقیقات نشان داده است که مردان و زنان به طور دائم ترجیح می‌دهند در کنار دیگران باشند و رفتارهای نوع دوستانه انجام دهند در نتیجه مهربان بودن در ذات بشر است و چه بهتر که آن را از یکدیگر دریغ نکنیم.

توجه به نشانه‌های کلامی و غیر کلامی

توجه به نشانه‌‌های کلامی و غیرکلامی و همچنین تقویت زبان بدن می‌تواند یکی از مهم‌ترین رفتارها در اجتماع باشد که باید در ارتباط بیاموزید. به عبارت دیگر، شما نه تنها به آنچه شخص به شما می‌گوید گوش می‌دهید، بلکه باید بر نحوه صحبت او نیز تمرکز کنید.

راحت بودن

رفتار راحت و با اعتماد به نفس یک رفتار فوق‌العاده مهم در زندگی شخصی و حرفه‌ای شما است و نقش مهمی در جذب دیگران دارد. در نتیجه در زمان برقراری ارتباط سعی کنید راحت باشید زیرا راحت‌ بودن شما به اطرافیان نیز منتقل خواهد شد.

لبخند زدن

مهم‌ترین رفتارها

لبخند زدن یکی از ساده‌ترین و در عین حال یکی از قوی‌ترین کارهایی است که در اجتماع می‌توانید انجام دهید. البته این روزها ماسک مانع نمایش لبخند می‌شود اما هنوز می‌توانیم با چشم‌هایمان به دیگران لبخند بزنیم. لبخند زدن باعث ترشح اندورفین و سروتونین در بدن می‌شود و می‌تواند به داشتن روحیه بهتر کمک کند.

وقت شناس بودن

وقت شناس بودن می‌تواند پیامدهای بزرگی داشته باشد، زیرا نه تنها اصول و اولویت‌های شخصی شما را نشان می‌دهد، بلکه بینشی را که شما نسبت به دیگران دارید و با آنها رفتار می‌کنید نیز نمایش داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 10 راهکار افزایش هوش هیجانی EQ به عنوان ضرورتی برای موفقیت
بیشتر بخوانید: نکاتی حیاتی درباره مدیر شدن و پیشرفت در کار که هیچ کس به شما نخواهد گفت
بیشتر بخوانید: با این 10 نشانه ایده آل گرایی افراطی شخصیت خودتان را بیشتر بشناسید

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.