واژگون شدن اتوبوس

آیا در پی حادثه‌ی واژگون شدن اتوبوس ، رئیس دانشگاه آزاد استعفا خواهد داد؟

حتماً در چند روز گذشته از موضوع واژگون شدن اتوبوس در دانشگاه علوم و تحقیقات باخبر شده‌اید. در راستای این خبر باید در ابتدا به خانواده‌های داغدار تسلیت بگوییم و در ادامه باید عنوان کنیم که از بین 35 نفر، 10 نفر (3 خانم و 7 آقا) از دانشجویان در این حادثه جان باختند و 25 نفر آسیب‌های شدیدی دیده‌اند که امیدواریم هر چه زودتر بهبود پیدا کنند.

به نقل از ایسنا، در پی واژگون شدن اتوبوس که یک ماجرای غم‌انگیز است، حمیدرضا مقدم فر، هیئت‌امنای و مشاور فرهنگی دانشگاه آزاد اعلام کرد که از چنین حوادثی عبرت گرفته خواهد شد و پیگیری‌های لازم در راستای این حادثه صورت خواهد گرفت. همچنین وی اعلام کرد که ازاین‌پس عبور و مرور سرویس‌های فرسوده در دانشگاه‌ها ممنوع و متوقف خواهد شد درنتیجه باید سرویس‌های جدیدی در اختیار دانشجویان قرار گیرد. مقدم فر تأکید کرد که چنین حوادثی در آینده رخ نخواهد داد و ازاین‌پس امنیت لازم برای دانشجویان فراهم خواهد شد.

واژگون شدن اتوبوس

مقصر حادثه‌ی واژگون شدن اتوبوس کیست؟

همه‌ی مردم و مسئولین می‌دانند که این حادثه اصلاً یک حادثه‌ی عادی نبوده و کاملاً از کوتاهی مدیران سرچشمه گرفته است درنتیجه باید در این راستا، جدی عمل کرد و مانع بروز چنین حوادث ساده و از دست دادن جوانان شد. البته در ابتدای ماجرا شایعاتی در راستای سکته کردن راننده منتشر شد که به‌کلی این شایعه رد شده است. درواقع از طریق این شایعه تصمیم بر این بود که قوانین دور زده شود که این برنامه‌ریزی بی‌نتیجه ماند و قطعاً در این حادثه عده‌ای محکوم خواهند شد و باید پاسخگو باشند.

از سوی دیگر به گفته‌ی پروانه سلحشوری، نماینده‌ی اصلاح‌طلب مجلس، “در کشورهای دیگر اگر چنین حوادثی رخ دهد مسئولین آن بخش بلافاصله استعفا خواهند داد.” البته در کشور ما مسئولین بر روی همه‌چیز درپوش می‌گذارند. در شبکه‌های اجتماعی نیز کاربران زیادی خواستار استعفای مدیران ارشد دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات شدند و اشاره کردند که مدیران باید به‌منظور احترام به دانشجویان و خانواده‌های داغدارشان پست خود را رها کنند. درواقع عده‌ی زیادی معتقدند که در راستای این حادثه‌ی فاجعه، استعفای مسئولین کمترین کار خواهد بود. اما استعفای مدیران چه تأثیری درروند این سیستم نابسامان خواهد داشت و گره از چه مشکلاتی بازخواهد کرد؟ آیا مدیران جدید با عملکرد بهتری مدیریت خواهند کرد؟ نظرات خود را در این راستا با ما در میان بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.