پردرآمدترین خوانندگان زن

لیست پردرآمدترین خوانندگان زن سال 2018 با درآمدهای میلیونی‌شان منتشر شد!

اخیراً مجله Forbes لیست پردرآمدترین خوانندگان سال 2018 را منتشر کرده است. در این لیست اسامی خوانندگان مشهوری را می‌بینیم که با درآمدهای میلیونی و فعالیت‌های گسترده خود در سال گذشته در صدر این لیست قرارگرفته‌اند. در ادامه به معرفی پردرآمدترین خوانندگان زن سال 2018 خواهیم پرداخت و به میزان درآمد این خواننده‌ها اشاره خواهیم کرد.

پردرآمدترین خوانندگان سال 2018

Britney Spears (10

Britney Spears

بریتنی که خواننده و هنرمند آمریکایی است، کار خود را از 11 سالگی آغاز کرده و اکنون در سن 37 سالگی در لیست پردرآمدترین خوانندگان زن سال 2018 قرارگرفته است. او در سال 2018 با کنسرت‌های گسترده موفق به کسب 30 میلیون دلار درآمد شد.

Celine Dion (9

Celine Dion

سلین دیون اخیراً کنسرت‌هایش در لاس‌وگاس را به‌پایان رساند. سلین دیون 50 ساله با صدای رؤیایی و بی‌نظیرش توانست از طریق کنسرت‌های موفقش بیش از 31 میلیون دلار درآمد کسب کند و در لیست پردرآمدترین خوانندگان زن سال 2018 قرار گرفت.

Helen Fischer (8

Helen Fischer

هلن فیشر، خواننده آلمانی با درآمد 32 میلیون دلار توانست از دیگر خوانندگان مشهور آمریکایی پیشی بگیرد. این خواننده با برگزار کردن تورهای گسترده موفقیت خوبی در سال 2018 به‌دست آورده است.

Rihanna (7

Rihanna

ریانا خواننده محبوب 38 ساله، در سال 2018 بیشترین درآمد خود را از برند لوازم‌آرایشی به‌دست آورده و کنسرت‌ها یا توری در سال‌های اخیر برپا نکرده است. ریانا در سال 2018 موفق به به‌دست آوردن 37.5 میلیون دلار شد.

Jennifer Lopez (6

Jennifer Lopez

جنیفر لوپز هم با درآمد 47 میلیون دلار در جایگاه ششم این لیست قرار گرفت. جنیفر لوپز در سال 2018 آهنگ‌ها و همکاری‌های مختلفی داشته و کنسرت‌های موفقی را پشت سر گذاشته است.

Lady Gaga (5

lady gaga

لیدی گاگا امسال با بازی در فیلم A Star Is Born نظر بسیاری را به خود جلب کرد و درزمینه بازیگری خوش درخشید. او در سال 2018 موفق شد تا 50 میلیون دلار پول به‌دست بیاورد و در لیست پردرآمدترین خوانندگان زن سال 2018 قرار گرفت.

Pink (4

Pink

پینک هم با برگزاری کنسرت‌های مختلف در سال 2018 موفق به کسب درآمد زیادی شد و توانست با درآمد 52 میلیون دلار در جایگاه چهارم لیست پردرآمدترین خوانندگان سال 2018 قرار گیرد.

Beyoncé (3

Beyonce

بیانسه 37 ساله که یکی از محبوب‌ترین خوانندگان آمریکایی است با درآمد 60 میلیون دلار به‌عنوان سومین زن پردرآمد خواننده در سال 2018 شناخته و معرفی شد. این در حالی بود که بیانسه در سال 2018 نسبت به گذشته کنسرت‌های کمتری را برگزار کرده است.

Taylor Swift (2

TaylorSwift

تیلور سوییفت با به‌دست آوردن 80 میلیون دلار درآمد در سال 2018 موفق شد تا در جایگاه دوم لیست پردرآمدترین زنان خواننده 2018 قرار گیرد. تیلور سوییفت محبوب و فعال دنیای موسیقی، اخیراً آلبوم جدیدی را منتشر کرده که موردتوجه طرفدارانش قرارگرفته است. به‌زودی کنسرت این آلبوم نیز آغاز خواهد شد که به درآمد تیلور خواهد افزود.

Katy Perry (1

Katy Perry

درنهایت کیتی پری با درآمد 83 میلیون دلار به‌عنوان پردرآمدترین خواننده زن سال 2018 شناخته شد. کیتی پری که داور مسابقه‌ی خوانندگی بود در سال 2018 کنسرت‌های مختلفی را برگزار کرد و به‌عنوان پردرآمدترین زن سال 2018 در موسیقی شناخت شد.

امتیاز: 4.5 از 5 (15 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۷ دیدگاه

  1. Avatar ناشناس گفت:

    من عاشق تیلورسوییف هم زیباهستند وصدای زیبای دارند من من عاشق اهنگ هاش هستم ولی عاشق اهنگ جدیدش شدم

  2. Avatar نیکی گفت:

    سلن دیان از همه شون خاص تره اون انقدر لباس داره یک برنامه هم داره که ب اش لباس انتخاب کنه

  3. Avatar نیکی گفت:

    من موندم شکیرا رو ننوشته
    چون اون ۸۰۰ ملیون دلار در میاره

  4. Avatar jlo lover گفت:

    من همشون رو دوس دارم جز سلن داین
    ماسته
    ولی جنیفر………………….. وای عشقه ماااااااااااااهه-دیوونشم
    بریتنی هم خیلی شیرینه

  5. Avatar Behnam گفت:

    یا خدا 80 میلیون! به من 1میلیون دلار بدن تا آخر عمرم کار نمیکنم 😐

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.