پیشرفت تکنولوژی در نیویورک

برترین شهرهای پیشرفته در زمینه تکنولوژی: پیشرفت تکنولوژی در نیویورک

بر اساس بررسی‌ها مشخص شد که پیشرفت تکنولوژی در نیویورک به‌قدری افزایش‌یافته که این شهر اکنون از لحاظ تکنولوژی و پیشرفت فناوری یکی از شاخص‌های جهان است و اکنون حرف اول را می‌زند. درواقع نیویورک در حال حاضر با داشتن بیشترین سرمایه‌گذاری در شرکت‌های فناوری توانسته است تا از سانفرانسیسکو و لندن پیشی بگیرد. این شهر توانست از بین 30 شهر پیشرفته در زمینه تکنولوژی، جایگاه اول را به خود اختصاص دهد و شهر اصلی فناوری در جهان معرفی شود. در ادامه جزییات بیشتری از این گزارش را ارائه خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: چرا فنلاند شادترین کشور جهان است و چگونه مانند مردم فنلاند یک زندگی شاد را تجربه کنیم؟

پیشرفت تکنولوژی در نیویورک

پیشرفت تکنولوژی در نیویورک

بر اساس گزارش‌ها همان‌طور که گفتیم پیشرفت تکنولوژی در نیویورک با سرعت بالایی اتفاق می‌افتد و 100 معیار در این زمینه باعث شده تا نیویورک در زمینه فناوری و پیشرفت آن در صدر جدول قرار گیرد و پیشرفته‌ترین شهر در زمینه تکنولوژی شناخته شود. البته در چین نیز بسیاری از شهرها هستند که روزبه‌روز در زمینه فناوری، پیشرفت بیشتری می‌کنند. البته موضوعی که باعث پیشرفت فناوری در نیویورک شده و این شهر را به صدر جدول رسانده، سرمایه گذاری‌های بزرگ در این زمینه بوده است. از سوی دیگر نیویورک در زمینه جذب استعدادهای فناوری عملکرد بسیار خوبی داشته است.

باید ذکر کنیم که این آمار و گزارش‌ها طبق عملکرد شهرها در سال 2017 بوده است. البته پس از نیویورک به ترتیب شاهد شهرهای دیگری نظیر لندن، پاریس، سانفرانسیسکو، واشنگتن دی سی، سئول، توکیو، برلین و آمستردام هستیم. هریک از این شهرها در زمینه هوشمند سازی و فناوری پیشرفت زیادی داشته‌اند و کیفیت بالایی از فناوری را در اختیار گرفته‌اند. باید اشاره کنیم که در آسیا، شهر سئول برترین کشور فناوری شناخته شده و پس‌ از آن توکیو در زمینه فناوری جایگاه دوم را در آسیا دارد. اما در این میان ابوظبی با داشتن جایگاه 64 در جهان، برترین کشور فناوری در خاورمیانه بوده و جایگاه سوم آسیا را به‌دست آورده است.

همان‌طور که می‌دانید زمانی سیلیکون ولی در سانفرانسیسکو در زمینه فناوری حرف اول را می‌زد اما اکنون شرایط کمی تغییر کرده و اکنون نیویورک به مرکز توسعه و پیشرفت تکنولوژی تبدیل شده است. البته رقابت در این زمینه تنگاتنگ بوده و این پیشرفت شهرها در زمینه‌ی فناوری بسیار جذاب است. در واقع آمریکا تصمیمات مهمی در زمینه فناوری دارد و سعی دارد تا مراکزی برای توسعه‌ی فناوری در شهرهای مختلف به‌خصوص نیویورک راه‌اندازی نماید.

امتیاز: 4.4 از 5 (9 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۴ دیدگاه

  1. Avatar مهرداد گفت:

    هه هه شما غول تکنولوژی هم باشی بدون زیر ساخت و حمایت کاره ای نمیشی اینجا خلاق باشی برات پاپوش میدزدت و طرحت رو میدزدن و منفعلت میکنن تو مقاله نوشته نیویورک گام خوبی برای اینکار برداشته نه اینکه افراد خلاق خودشون اینکارو کنن خلاقیت نیازمند حمایته که بعید میدونم تو کشوری که فیلترنت بجای اینترنت هست کسی بتونه حرفی از تکنولوژی بزنه

  2. Avatar امیر گفت:

    ما هیچ ، ما نگاه ، ما افسوس و اختلاس

    • Avatar علی گفت:

      کی گفته نگاه کنید و افسوس بخورید.
      علم رو فرابگیر و به مردمت خدمت کن.
      مدرک گرفتن رو همه یاد دارن.
      علم فرابگیر و اهل تفکر باش.
      اونوقت میبینی که میتونی نیویورک را هم به زانو دربیاری.
      هیچوقت خودت رو خوار و خفیف جلوه نده.
      محکم باش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.