کارلی کلاوس

کارلی کلاوس سوپرمدلی زیبا و کارآفرینی موفق در حوزه برنامه نویسی

کارلی کلاوس یک سوپرمدل آمریکایی بوده که در سال 1992 متولد شده و اکنون 28 سال سن دارد. کارلی از سال 2011 تا 2014 به عنوان فرشته ویکتوریا سیکرت فعالیت مدلینگ انجام داده و به عنوان یک مدل مطرح و شناخته شده، روزبه‌روز همکاری‌اش با برندهای مختلف گسترش یافته است. اما کارلی کلاوس علاوه بر فعالیت در حوزه مدلینگ، به برنامه نویسی و کارآفرینی در این حوزه نیز پرداخته است. در ادامه جزییاتی در این زمینه و خلاصه‌ای از زندگی این سوپر مدل را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: زیباترین سوپر مدل های زن جهان را بشناسید (لیست زیباترین مدل‌ها)

کارلی کلاوس

کارلی کلاوس از 14 سالگی فعالیت مد و فشن را آغاز کرد و از همان دوران به شهرت خوبی رسید. کارلی علاوه بر همکاری با ویکتوریا سیکرت با برندهای مطرح دیگری چون هرمس، لاگوست، دیور، گوچی، ورساچه، لویی ویتون، کلوین کلین و دیگر برندها نیز همکاری داشته است. کارلی کلاوس در سال های 2000 تا 2010 جزو برترین مدل‌ها به انتخاب مجله ووگ بوده است.

او جدا از فعالیت‌های مدلینگ، تحصیلاتی در حوزه مهندسی کامپیوتر دارد و در زمینه برنامه‌نویسی فعالیت‌های گسترده‌ای داشته است. البته خانواده او نیز تحصیلات عالی پزشکی داشته‌اند در نتیجه تحصیل کارلی در حوزه‌ی محبوبش کاملا طبیعی است. البته کارلی علاوه بر برنامه‌نویسی به فعالیت‌های دیگری چون دوچرخه‌سواری و آشپزی نیز علاقه زیادی دارد.

کارلی کلاوس

کارلی در رابطه با برنامه‌نویسی اینگونه می‌گوید:

قبل از اولین کلاس برنامه‌نویسی هیچ ایده‌ای نداشتم که چطور می‌شود با نوشتن چند خط کد چیزهایی ساخت. اما بعد از تنها دو دوره، من و همکلاسی‌هایم یک هواپیمای بدون سرنشین کوچک را برنامه‌ریزی کردیم. در آن روزها فهمیدم که کدنویسی مانند هنر و مد است و به خلاقیت ارتباط زیادی دارد. اکنون، بیش از هر زمان دیگری نیاز است تا در قالب فناوری فعالیت کنیم و دنیای خود را بسازیم. البته شاید مردم، فناوری و مد را مرتبط ندانند اما این دو در یک مسیر قرار دارند و هر روز شاهد تعامل بیشتر این دو صنعت خواهیم بود. برنامه‌نویسی برای من بسیار الهام‌بخش است و همه دختران و زنان را به یادگیری کدنویسی تشویق می‌کنم و در این حوزه با آنها همکاری خواهم کرد. جامعه به زنانی قدرتمند و فعال نیاز دارد تا در تمامی زمینه‌ها فعالیت کنند و آینده‌ساز باشند.

کارلی کلاوس

اکنون کارلی کلاوس یک شرکت تکنولوژی را تاسیس کرده و رهبری یک تیم فناوری و برنامه‌نویسی را به عهده دارد. تیم او تشکیل شده از زنان و دخترانی است که مهارت برنامه‌نویسی دارند یا به این حوزه علاقه زیادی داشته‌اند. او همچنین کلاس‌های برنامه‌نویسی نیز برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند و فرصت یادگیری کدنویسی را برای دختران 13 تا 18 سال را فراهم کرده است.

کارلی کلاوس

تاکنون بیش از 500 نفر از دختران و زنان، موفق شدند تا در کنار کارلی مهارت‌های برنامه‌نویسی یاد بگیرند و در این حوزه در تیم او فعالیت کنند. کارلی همچنین کارگاه‌های برنامه‌نویسی رایگانی را در مدارس دختران راه‌اندازی کرد تا دانش‌آموزان علاقه‌مند را به این حوزه جذب کند. او همچنین برنامه‌های یادگیری آنلاین خود را نیز راه‌اندازی کرده و در اختیار همگان قرار داده است. در واقع کارلی سعی کرده تا در کنار حوزه مدلینگ، برای جوامع زنان و دختران نیز مفید باشد و تاثیر مثبتی بر زنان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: نائومی کمبل ، سوپر مدل 50 ساله‌ی جذابی که هرگز پیر نمی‌شود!

امتیاز: 5.0 از 5 (6 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.