آرون پال در فصل سوم سریال وست ورلد

حضور آرون پال به عنوان بازیگر در فصل سوم سریال وست ورلد قطعی شد

در اواسط بهار بود که اعلام شد فصل سوم سریال Westworld تولید خواهند شد. حالا حضور آرون پال به عنوان بازیگر در فصل سوم سریال وست ورلد تأیید شده است.

آرون پال بازیگر 39 ساله آمریکایی است که شهرت خود را مدیون سریال برکینگ بد (Breaking Bad) می‌باشد. او در این سریال که از شبکه AMC پخش می‌شد، نقش جسی پینکمن را بر عهده داشت. او بدلیل بازی در این نقش دو جایزه امی برنده شد. آرون پال پس از سریال پرطرفدار برکینگ بد در فیلم‌هایی مانند Retribution، Need for Speed، Exodus: Gods and Kings و چند مجموعه تلویزیونی مانند The Path حضور پیدا کرد.

آرون پال و حضور در فصل سوم سریال وست ورلد

حالا به نظر میرسد که پال تجربه متفاوت و کاملاً جدیدی پیش روی خواهد داشت. حضور او در فصل سوم سریال وست ورلد تأیید و به صورت رسمی اعلام شد. او که حالا عضوی از تیم بازیگران این مجموعه به حساب می‌آید، قرار است که نقش یکی از شخصیت‌های اصلی را در فصل سوم سریال وست ورلد بازی کند. البته هنوز مشخص نشده که شخصیت او چه کسی است و آیا میزبان است یا مهمان. اما به نظر می‌رسد که تهیه کنندگان این مجموعه قصد دارند از او به عنوان یک برگ برنده استفاده کنند.

آرون پال برنده سه جایزه امی،یک جایزه گلدن گلوب و نامزد جوایز در بسیاری دیگر از مراسم‌ها بوده است. در عین حال با وجود فیلم‌نامه بسیار قوی که سریال وست ورلد داشته، فصل دوم آن با استقبالی که از آن انتظار میرفت، روبه‌رو نشده است. از همین رو، احتمالاً ورود پال بتواند دنیای غرب را به روزهای اوج بازگرداند. جاناتان نولان و لیزا جوی مانند دو فصل قبل خالقان فصل سوم سریال وست ورلد خواهند بود و انتظار میرود که ایوان ریچل وود (دلوردس)، تسا تامپسون (شارلوت هیل)، جفری رایت (برنارد) و آنتونی هاپکینز (دکتر فورد) نیز در آن حضور داشته باشند.

امتیاز: 5.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.