ادریس البا

ادریس البا – با جذاب‌ترین مرد سال 2018 از نگاه People بیشتر آشنا شوید

مجله People مانند هر سال جذاب‌ترین مرد سال را انتخاب کرد و این بار نوبت ادریس البا هنرپیشه بریتانیایی بود که این عنوان را به خود اختصاص دهد.

ادریس البا جذاب ترین مرد سال 2018

مجله People ادریس البا را به عنوان جذاب‌ترین مرد سال 2018 انتخاب کرد. البا گفته است که پس از شنیدن این خبر بسیار متعجب و در عین حال خوشحال شده است. این عنوان سال گذشته به بلیک شلتون، خوانند آمریکایی سبک کانتری تعلق گرفته بود. البته البا پیش از این هم در میان جذاب‌ترین افراد مشهور جهان قرار گرفته بود. در سال 2017 او در میان 10 چهره مشهور با ظاهری زیبا در جایگاه هفتم قرار داشت، در حالیکه جورج کلونی نفر اول این لیست بود.

ادریس البا

زندگی حرفه‌ای ادریس البا

ادریس البا بازیگر 46 ساله بریتانیایی است که در 6 سپتامبر 1972 در لندن به‌دنیا آمد. او از سال 1994 با حضور در سریال‌های تلویزیونی کار خود را در زمینه بازیگر آغاز کرد و پس از آن با حضور در چند سریال مانند Ultraviolet و Dangerfield برای خود نامی دست و پا کرد. او بعدها در سریال‌های معروف دیگری مانند Law & Order (نظم و قانون)، The Wire و The Office نیز ایفای نقش کرد. اما بدون شک دوران طلایی بازیگری او بعد از حضور در سینما رقم خورد.

ادریس البا در فیلم‌های معروفی مانند Thor، Prometheus، انتقام‌جویان، Ghost Ridder: Spirit of Vengeance و The Dark Tower اشاره کرد. او همچنین در دو انیمیشن معرف در جستجوی دوری و کتاب جنگل هم به عنوان صداپیشه حضور داشت. البا به خاطر حضور در فیلم Mandela: Long Walk to Freedom در سال 2013 نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده بود. البا همچنین به دلیل بازی در سریال Luther در سال‌های 2011، 2012، 2014 و 2016 نامزد دریافت این جایزه شد که تنها یک بار و در سال 2012 عنوان بهترین بازیگر را در جوایز گلدن گلوب به خود اختصاص دهد.

امتیاز: 5.0 از 5 (6 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.