جشنواره تلویزیونی جام‌جم

انصراف برنامه دورهمی از حضور در جشنواره تلویزیونی جام‌جم

پنجمین دوره جشنواره تلویزیونی جام‌جم به‌زودی برگزار خواهد شد و هفته گذشته نامزدهای مرحله نهایی بخش مردمی این جشنواره مشخص شدند. مانند چند سال اخیر دورهمی و مهران مدیری پای ثابت نامزدی در چند بخش بودند، اما حالا به ‌نظر می‌رسد که دور نهایی این رأی‌گیری بدون حضور این برنامه و عوامل آن برگزار خواهد شد.

جشنواره تلویزیونی جام‌جم و غیبت دورهمی

مجموعه تلویزیونی دورهمی و عوامل آن در سه گروه نامزد دریافت جایزه شدند؛ “دورهمی” به عنوان نامزد بهترین برنامه‌های شاخص، “مهران مدیری” برای بهترین آهنگ تیتراژ برنامه و باز هم “مهران مدیری” نامزد بهترین مجری مرد. با این حال، سازندگان این برنامه در نامه‌ای انصراف خود را از شرکت در نظرسنجی مردمی جشنواره تلویزیونی جام‌جم اعلام کردند. در متن این نامه آمده است:

باتوجه به اینکه مجموعه دورهمی در 2 سال گذشته توانسته تقریباً تمامی جوایز مردمی و داوری را به خود اختصاص دهد، هم برنامه دورهمی و هم آقای مهران مدیری به عنوان مجری این مجموعه، توانسته اند نتیجه تلاش خود را از مردم این سرزمین به دست آورند، به اطلاع می‌رسانیم بنا به درخواست مخاطبان همیشگی دورهمی از شرکت در این نظرسنجی انصراف می‌دهیم و این رقابت را به دیگر دوستان و برنامه‌ها سپرده و امیدواریم رقابت سالمی صورت پذیرد.

دلایل عدم حضور دورهمی در نظرسنجی مردمی

مهران مدیری برنامه دورهمی - جشنواره تلویزیونی جام‌جم

سازندگان دورهمی عنوان کرده‌اند که به خواسته هوادارن و از آنجاییکه در طول دو سال گذشته جوایز متعددی از جشنواره تلویزیونی جام‌جم دریافت کرده‌اند، در حضور در دور پنجم از مراسم انصراف داده‌اند. با این حال این موضوع می‌تواند دلایل دیگری نیز داشته باشد. به عنوان مثال جنجال‌هایی که چند ماه پیش بر سر دریافت وام مهران مدیری از یکی از موسسات مالی کشور ایجاد شد، باوجود آنکه در نهایت با تبرئه شدن مدیری از این اتهامات به پایان رسید،  باعث به‌وجود آمدن جوی منفی علیه این هنرمند شد. از طرف دیگر خبرها حاکی از تقلب در یکی از بخش‌های نظرسنجی انتخاب مردمی است و شاید به این دلیل مجموعه دورهمی ترجیح داده است تا از حضور در آن انصراف دهد.

بیشتر بخوانید: تقلب در نظرسنجی برنامه‌های محبوب صداوسیما – آرای غیرواقعی “برنده باش”

پیش از این بهنوش بختیاری هم که برای سومین بار در این مراسم نامزد شده و مرحله نهایی راه پیدا کرده است، انصراف خود را در حساب اینستاگرامش اعلام کرده بود. او پیش‌تر یک‌بار تندیس بهترین بازیگر زن را برای “محله گل‌وبلبل” بدست آورده بود.

امتیاز: 5.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar سلنا فن گفت:

    مهران مدیری خودشو خراب کرد نشون داد که آدم دو رو و بی وجدانیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.