مترجم گوگل

مترجم گوگل با ترجمه روزانه ۱۴۳ میلیارد کلمه، چه برنامه‌ای برای تبلیغات در این سایت دارد؟

گوگل در سال‌های فعالیت خود لیستی از سرویس‌های پرطرفدار و کاربردی را ارائه کرده که روزانه مورداستفاده بسیاری از کاربران قرار می‌گیرد. دراین‌بین می‌توان به سرویس‌هایی چون یوتیوب، موتور جستجوی گوگل، جیمیل و موارد این‌چنینی اشاره کرد. اما یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین سرویس‌های گوگل برای کاربران، سرویس مترجم گوگل (Google Translate) است که روزانه میلیاردها بار توسط کاربران مورداستفاده قرار می‌گیرد.

بر اساس بررسی‌ها و گزارش‌ها، سرویس ترجمه‌ی Google Translate روزانه ۱۴۳ میلیارد کلمه را ترجمه می‌کند و این میزان هرروز افزایش می‌یابد. همان‌طور که می‌دانید این سرویس قادر است کلمات، جملات و اسناد متنی را به بیش از ۱۰۰ زبان دنیا ترجمه کند. گوگل ۱۲ سال پیش سرویس ترجمه خود را راه‌اندازی و ارائه کرد و در طول سال‌ها، قابلیت‌ها و امکانات آن را پیشرفته‌تر و هوشمندتر ساخت. اکنون سرویس مترجم گوگل قادر است تا به‌صورت آنی ترجمه متن‌های مختلف را به عهده بگیرد، به کمک دوربین هوشمند تصاویر متنی را ترجمه کند و همچنین می‌تواند معنی علائم رانندگی را در اختیار کاربران قرار دهد.

google translate

 

تبلیغات در مترجم گوگل

ترجمه‌ی گوگل باگذشت سال‌ها عملکرد بهتری را ارائه کرده و ترجمه‌ی دقیق‌تر و صحیح تری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. لازم به ذکر است که این سرویس به‌صورت رایگان ارائه‌شده و در حال حاضر بدون هیچ تبلیغاتی عرضه‌شده است. اما باید بگوییم که این سرویس ارزش بالایی برای سرمایه‌گذاری و تبلیغات خواهد داشت که گوگل هنوز در این بخش فعالیت خود را آغاز نکرده است.

ازآنجایی‌که مترجم گوگل برای مسافران در هنگام سفر استفاده می‌شود، درنتیجه تبلیغات هتل‌ها، رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند. همچنین می‌توان به تبلیغات درزمینه آموزش زبان و راهنمای سفر نیز اشاره کرد. احتمالاً این موضوع زمینه‌ی بعدی فعالیت گوگل خواهد بود و تبلیغات مفیدی را در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. البته باید یادآور شویم که تبلیغات می‌تواند برای کاربران آزاردهنده هم باشد و از محبوبیت این سرویس بکاهد. به‌هرحال تصمیم با گوگل است و باید ببینیم که چه برنامه‌ای برای این سرویس پرطرفدار و سودآور خود خواهد داشت.

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.