ترفندهای آرایشی که با آن می‌توانید مانند افراد مشهور آرایش کنید

در این مطلب به ترفندهای آرایشی که میکاپ آرتیست‌ها آن را توصیه می‌کنند می‌پردازیم که با توجه به آن می‌توانید مانند افراد مشهور آرایش کنید و بدرخشید. وقتی افراد مشهور را می‌بینیم که روی فرش قرمز قدم می‌زنند، آرایش آن‌ها بی‌نقص به نظر می‌رسد. آنها پوستی لطیف، درخشان، ابروهای عالی و لب‌هایی با رنگ پر جنب و جوش دارند. آنها همچنین آرایشگران مشهوری در اختیار دارند که تجربه زیادی دارند و در طول راه هک‌ها و ترفندهای آرایشی خاصی را انتخاب کرده‌اند. در این اینجا به نکات و ترفندهای آرایشی این میکاپ آرتیست‌ها می‌پردازیم:

10 نکته آرایشی توصیه شده میکاپ آرتیست‌ها

1. رژ لب را از داخل به بیرون بزنید

استفاده درست از رژلب

استفاده از رژ لب ممکن است ساده به نظر برسد، اما آرایشگران همیشه توصیه می‌کنند ابتدا لب‌ها را لایه‌برداری کنند تا رژ لب به نرمی روی لبتان بنشیند. این کار را می توان با اسکراب لب یا به آرامی با استفاده از یک مسواک مرطوب انجام داد. سپس با یک بالم لب های خود را مرطوب کنید.

هنگامی که لب‌های خود را با خط لب کشیدید، رژ لب را از مرکز به سمت بیرون بزنید. شروع کردن از بیرون ممکن است باعث شود که از خطوط خارج شوید. آخرین چیزی که می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند، اضافه کردن هایلایت به مرکز لب‌ها است تا وضوح بیشتری به آن‌ها بدهد.

2. آماده سازی پوست بسیار مهم است

استفاده از پرایمر

آماده سازی پوست برای آرایش ضروری است. صرف زمان بیشتر در ابتدا برای مرطوب کردن پوست یا استفاده از یک ماسک صورت آبرسان می‌تواند پوست را شاداب‌تر نشان دهد و نتیجه نهایی بهتر شود. همچنین استفاده از پرایمر به صاف شدن پوست، پرکردن جای زخم و لکه‌ها و ماندگاری بیشتر آرایش کمک می‌کند.

3. به کرم پودر خود روغن اضافه کنید

روغن در کرم پودر

برای درخشش صورت، میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای روغن را به پایه کرم پودر خود اضافه می‌کنند که اثر درخشان کننده دارد. روغن‌های صورت می‌تواند به عنوان هایلایتر در قسمت بالای صورت و روی گونه‌ها زده شود تا میکاپ نهایی‌تان عالی به نظر بیاید.

4. زیر فونداسیون خود رژگونه بزنید

طرز صحیح زدن رژگونه

استفاده از رژگونه در زیر فونداسیون باعث می‌شود که رژگونه طبیعی‌تر به نظر برسد. یک راه دیگر این است که بعد کرم پودر خود رژگونه بزنید سپس با همان برس یا اسفنجی که از کرم پودر استفاده می‌کردید، دوباره به آرامی روی رژگونه بزنید. این کار نیاز به تمرین دارد اما ظاهری جوان‌تر و طبیعی تر به شما می دهد.

5. از یک اسفنج آرایشی مرطوب برای ترکیب فونداسیون استفاده کنید

اسفنج مرطوب

بسیاری از آرایشگران به این تاکیید می‌‌کنند که اسفنج‌ها زمانی که مرطوب‌ استفاده ‌شوند، می‌توانند کرم پودر را طبیعی‌تر و نه خیلی سنگین جلوه دهند. آب اضافی را از اسفنج خارج کنید و از حرکات ملایم ضربه زدن استفاده کنید. مهم است که اسفنج را تمیز نگه دارید و بعد از هر بار استفاده آن را بشویید.

6. قبل آرایش پوست خود را ماساژ دهید

ماساژ صورت

هنگام مرطوب کردن و آماده سازی پوست، ماساژ پوست و ضربه زدن آرام به آن به بیدار شدن پوست و تحریک سیستم لنفاوی کمک می‌کند. دست را روی استخوان گونه به بالا بکشید و به چانه، پیشانی و بینی ضربه بزنید این حرکت به کاهش هرگونه پف کمک می‌کند.

7. ابتدا ابروها را به سمت پایین برس بزنید تا فرم بگیرید

مرتب کردن ابرو

با برس کشیدن ابروها به سمت پایین می‌توانید از قسمت قوس ابرو شروع به شکل دادن ابروتون کنید. می‌توانید از ژل ابرو برای بلند کردن ابروهایتان استفاده کنید. اما اگر ژل در دست ندارید، می‌توان از اسپری و ژل مو استفاده کرد. اگر از اسپری مو استفاده می‌کنید، مقدار کمی از آن را روی برس ابرو اسپری کنید.

8. به جای پودر از کرم استفاده کنید

استفاده از کرم به جای پودر

سعی کنید از سایه چشم، رژگونه، کانتور و برنزر به صورت کرم استفاده کنید. شما می توانید با مخلوط کردن یک کرم غلیظ تر، مانند پماد، با یک پودر سایه چشم، سایه چشم کرمی خود را ایجاد کنید. پودرها معمولا بین چین و چروک‌های طبیعی پوست ما قرار می‌گیرند و همچنین کرم روی صورت بهتر محو می‌شود. تغییر پودر به کرم می‌تواند به دستیابی پوست شبنمی و درخشان کمک کند.

9. خط چشم خود را مانند یک حرفه‌ای لایه لایه بزنید

خط چشم لایه‌ای

خط چشم لایه‌ای ترفندی است که ماریو ددیوانوویچ از آن برای مشتریان مشهور خود مانند کیم کارداشیان و کایلی جنر استفاده می‌کند. اولین قدم این است که از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید و آن را با برس آرایشی محو کنید. سپس می‌توانید یک مداد مشکی و خط چشم مایع به چشم خود اضافه کنید. او همچنین یک مداد رنگی یا متالیک را به خط پایین چشم اضافه می‌کند.

10. پاک کردن پوست برای یک آرایشی طبیعی

گرفتن روغن پوست

پاک کردن پوست بعد آرایش و گرفتن روغن آن آرایش شما را طبیعی‌تر نشان می‌دهد. از یک دستمال کاغذی استفاده کنید و روی پوست خود بگذارید تا چربی و روغن آرایشتان را بگیرد.

شما چه ترفندهای آرایشی دیگری برای متفاوت نشان دادن جلوه آرایشتان می‌شناسید؟ با ما به اشتراک بکذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

۲ دیدگاه

  1. Avatar لیلا میرزاخان گفت:

    چقدر ترفندهای جالبی بودن واقعا مفید بود مخصوصا مورد آخر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.