حالا خورشید با اجرای رضا رشیدپور

برنامه حالا خورشید با اجرای رضا رشیدپور به‌زودی تعطیل می‌شود

حالا خورشید یک برنامه مجموعه زنده تلویزیونی صبحگاهی است که با اجرا و تهیه‌کنندگی رضا رشیدپور از شبکه 3 سیما پخش می‌شود. امروز خبرهایی مبنی بر پایان این برنامه منتشر شده است که در صورت صحیح بودن آن در سال جدید تا مدتی دیگر خبری از رشیدپور و برنامه جنجالی آن در شبکه 3 نخواهیم بود.

22 روز تا تعطیلی حالا خورشید

باشگاه خبرنگاران جوان امروز در گزارشی عنوان کرد: “آخرین قسمت برنامه تلویزیونی حالا خورشید با اجرای رضا رشیدپور روز 22 اسفند ماه به روی آنتن خواهد رفت.”

البته به‌نظر نمی‌رسد که این تعطیلی همیشگی باشد، چرا که بر طبق اخبار منتشر شده با اتمام سری فعلی برنامه حالا خورشید در تاریخ بیست‌ودوم اسفند، سری جدید این برنامه از تابستان سال 98 آغاز خواهد شد.

درباره برنامه حالا خورشید

برنامه حالا خورشید اولین بار اردیبهشت سال 95 برای اولین بار از شبکه 3 پخش شد. در این تاک‌شو تلویزیونی 120 دقیقه‌ای پیرامون مسائل اجتماعی، سیاسی و اتفاقات داغ در جریان صحبت می‌شود. حالا خورشید روزهای شنبه تا پنج‌شنبه از تلویزیون پخش می‌شود و شامل بخش‌های گوناگونی مانند روزنامه‌ها (برررسی روزنامه‌های روز داخلی و خواندن تیترهای مهم)، چراغ زرد (بررسی خبرهای حاشیه‌ای و جنجالی و پیگیری این موضوعات از مسئولین مربوطه)، مهمان (حضور اشخاص مرتبط با موضوع برنامه و گفت‌وگو با آنها)، بیلبورد، کارنامه، هنری ورزشی، بورس ایده و… می‌شود.

البته این برنامه داری قسمت جالبی تحت عنوان “چی چی شو” نیز بود که در این بخش عکسی در برنامه و فضای مجازی برنامه به نمایش در می‌آمد و از بینندگان خواسته می‌شد تا نظرات خود را مطابق با موضوع عکس نوشته و در صفحه این برنامه به اشتراک بگذارند. بهترین کامنت‌ها مرتبط با این عکس‌ها نیز در برنامه بعدی خوانده می‌شد. در هر حال این برنامه که مخاطبین کمی هم ندارد، چند روز دیگر حداقل برای مدتی به پایان خواهد رسید و باید دید که آیا در فصل جدید آن هم رضا رشیدپور به عنوان مجری در حالا خورشید حضور خواهد داشت یا خیر.

آیا شما از بینندگان برنامه “حالا خورشید” هستید؟ نظرات خود را پیرامون این برنامه با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز: 3.7 از 5 (10 رای)
کمی صبر کنید...

۴ دیدگاه

  1. Avatar افشار گفت:

    همون موقعی که مجری انتخاباتی روحانی شد گور خودشو کند
    اولش قربون صدقش میرفت حالا اومده جلو دوربین برا ملت ژست منتقدی میگیره
    همون سالای اول از چشم مردم افتاد

    • Avatar افسانه گفت:

      برنانه اقای رشیدپور بسیار عالی ومردمی بود از قطع ای برنامه بسیار ناراحت شدم چون روزمون رو با صدای پر انرژی اقای رشید پور شروع میکردیم واقعا حیف شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.