اولین تریلر فیلم سونیک

تماشا کنید: اولین تریلر فیلم سونیک (Sonic the Hedgehog) سرانجام منتشر شد

اولین بار 28 سال پیش بود که Sonic the Hedgehog وارد کنسول‌های بازی در خانه‌های ما شد و الان بعد از گذشت بیش از 2 دهه اولین تریلر فیلم سونیک پخش شده است.

اولین تریلر فیلم سونیک – جوجه تیغی دوست داشتنی

سونیک بازی دوست داشتنی کنسول سگا بخش بزرگی از خاطرات بچگی دهه‌های شصت و حتی بعد از آن را تشکیل داده است، درست به همان اندازه که سوپر ماریو در آن خاطرات نقش داشته. تا امروز کارتون، انیمیشن و سریال‌های زیادی از این جوجه تیغی دوست داشتنی آبی رنگ ساخته شده بود، اما این اولین باری است که قرار است با یک فیلم واقعی از سونیک روبه‌رو باشیم.

در اولین تریلر فیلم سونیک مشاهده خواهیم کرد که او مثل همیشه می‌دود، حرف می‌زند! و شخصیت او چیزی میان کارکتر بازیش و واقعیت است. بن شوارتز، بازیگر آمریکایی نقش صداگذاری شخصیت سونیک را برعهده دارد، در حالیکه جیم کری بازیگری است که نقش دشمن سونیک Ivo “Eggman” Robotnik معروف به Dr. Robotnik را بازی خواهد کرد. جیمز مارزدن (بازیگر نقش تدی در سریال Westworld)، آدام پالی و تیکا سامپر از دیگر بازیگران این فیلم می‌باشند. جف فاولر که پیش از این کارگردانی انیمیشن کوتاه Gopher Broke را برعهده داشت، کارگردان فیلم Sonic the Hedgehog خواهد بود.

این فیلم قرار است که روز 8 نوامبر (17 آبان ماه) به روی پرده‌های سینما رود. در پایان از شما دعوت می‌کنیم این تریلر جالب و خاطره‌انگیز را تماشا بفرمایید.

امتیاز: 4.5 از 5 (15 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar Negin گفت:

    عاشق سونیک بودم من

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.