فیلترهای جراحی پلاستیک اینستاگرام

طبق اطلاعیه جدید، تمامی فیلترهای جراحی پلاستیک اینستاگرام حذف می‌شوند

امروزه فیلترهای عکاسی از تنوع بسیار نامحدودی برخوردارند. به طوری که شما می‌توانید توسط آن‌ها، یک سگ دوست‌داشتنی یا یک زامبی ترسناک باشید. همچنین می‌توانید درون یک جعبه تلویزیون ایستاده یا در سواحل باهاما شنا کنید. از همه مهم‌تر این که حتی می‌توانید جراحی پلاستیک انجام دهید. بد نیست بدانید که متاسفانه یا خوشبختانه طبق اطلاعیه جدید، تمامی فیلترهای جراحی پلاستیک اینستاگرام حذف می‌شوند. در ادامه با دینو همراه باشید.

 حذف فیلترهای جراحی پلاستیک اینستاگرام

در ماه آگوست، اینستاگرام به کاربران اجازه داد تا فیلترهای مخصوص به خود را در برنامه بارگذاری نمایند و همین امر، باعث ایجاد هجوم گسترده‌ای از تغییرات جدید شد. اما اینستاگرام با دخالت در این روند، فیلترهای واقعیت افزوده‌ای (Augmented Reality) که جراحی پلاستیک را تصویرسازی می‌نمایند، زیاده‌روی خواند و آن‌ها را برای کانال رسانه‌های اجتماعی ممنوع اعلام کرد. خبر حذف فیلترهای جراحی پلاستیک اینستاگرام، یک تصمیم درست و گامی در جهت بهبود خوانده شد.

فیلترهای جراحی پلاستیک اینستاگرام

ویژگی فیلترها

این فیلترها ویژگی‌های ظاهری شما را تغییر می‌دهند تا به نظر برسد که شما جراحی زیبایی داشته‌اید. اعمالی مانند لیفت صورت، برجسته کردن لب و پرکردن گونه‌ها. راستش را بخواهید، آن‌ها چهره شما را دیوانه‌وار تغییر می‌دهند. حتی یکی از فیلترها، خطوط سیاه قلم را روی چهره شما به کار می‌برد تا نقاطی را که باید روی آن کار کنید برجسته نماید. چیزی درست مشابه مواردی که یک جراح روی صورت بیمار خود ترسیم می‌کند.

جالب توجه است که اینستاگرام برای کمک به تعدیل این پلتفرم، تصمیماتی جدی اتخاذ کرده است. در ماه سپتامبر، برنامه به اشتراک‌گذاری عکس اعلام کرد قرار است پست‌های مربوط به محصولات کاهش وزن را ممنوع کند تا از رسیدن آن‌ها به دست کاربران زیر 18 سال جلوگیری نماید. همین اواخر نیز، کانال رسانه اجتماعی، پست‌های سه چهره مشهور را حذف کرد. «کیتی پرایس»، «لورن گودگر» و «جورجیا هریسون». پست‌های این چهره‌ها پس از گزارش به مرجع استانداردهای تبلیغاتی (ASA) ممنوع شدند.

فیلترهای جراحی پلاستیک اینستاگرام

فیلترهای جراحی پلاستیک اینستاگرام و نظر بی بی سی

بی بی سی گزارش داد که ASA این پست ها را «غیر مسئولانه» دانسته و اقدام به حذف آن‌ها از کانال رسانه اجتماعی کرده است. کیتی و لورن مشغول تبلیغ یک نوشیدنی BoomBod بودند که ادعا می‌شود اشتها را سرکوب می‌کند؛ در حالی که جورجیای جزیره عشق، آدامس‌های کاهش وزنی را تبلیغ می‌کرد که اعتراضی به جلوگیری از هوس غذا است.

ASA ظاهرا نگرانی‌های مضاعف خود را در مورد عکسی که لورن به همراه متن مربوط به آن منتشر کرده بود، ابراز کرد. بر طبق این ادعا، به نظر می‌رسد که عکس‌ها ویرایش شده بودند تا اندام او باریک‌تر به نظر برسد. این تصاویر نمایانگر شکل واقعی بدن او نبودند.

با حذف فیلترهای جراحی پلاستیک اینستاگرام، این شرکت برای تبدیل دنیای خود به مکانی بسیار بهتر تلاش می‌کند. نظر شما چیست؟ با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: اینفلوئنسر اینستاگرام کیست و معرفی و تاثیرگذارترین اینفلوئنسرها در زمینه‌های مختلف

بیشتر بخوانید: جنیفر انیستون با افتتاح حساب خود در اینستاگرام رکورد گینس را جابجا کرد!

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.