جنیفر انیستون

جنیفر انیستون با افتتاح حساب خود در اینستاگرام رکورد گینس را جابجا کرد!

جنیفر انیستون سه شنبه شب با ایجاد صفحه شخصی خود در اینستاگرام نه تنها این شبکه اجتماعی را منفجر کرد، بلکه یک رکورد جهانی گینس را نیز جابه‌جا کرد.

طبق اطلاعیه‌ای که سازمان گینس دیروز منتشر کرد، صفحه شخصی این بازیگر سریال محبوب فرندز در کتاب رگوردهای گینس ثبت خواهد شد. جنیفر انیستون با افتتاح حساب خود در اینستاگرام تنها در 5 ساعت و 16 دقیقه به رکورد یک میلیون دنبال کننده رسید و عنوان سریعترین حساب اینستاگرام که به این تعداد دنبال کننده می‌رسد را از آن خود کرد.

این رکورد پیش از این در اختیار صفحه مشترک شاهزاده هری و همسر او دوشس مگان با شناسه کاربری @sussexroyal بود. این حساب در پنج ساعت و 45 دقیقه در ماه آوریل صاحب یک میلیون دنبال کننده شده بود.

تعداد مراجعه به اینستاگرام و صفحه جنیفر انیستون به حدی زیاد بود که باعث شد تا این اپلیکیشن برای دقایقی از کار بیفتد و برخی کاربران امکان دسترسی به صغحه انیستون را نداشته باشند.

در حساب کاربری جنیفر انیستون که تا این لحظه دارای حدود ده میلیون فالوور است، تنها یک عکس وجود دارد. در این سلفی علاوه بر آنیستون، سایر بازیگران سریال فرندز یعنی کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت له بلانک، متیو پری و دیوید شویمر حضور دارند.

عکسی که جنیفر انیستون در صفحه خود منتشر کرده
عکسی که جنیفر انیستون در صفحه خود منتشر کرده

 با اینکه در توضیحات عکس چیز زیادی نوشته نشده، اما طبق صحبتهای انیستون این سلفی مربوط به هفته گذشته است. به گفته او با حضور شویمر در شهر و خالی بودن اتفاقی وقت سایر افراد، همه شش بازیگر اصلی سریال فرندز دوباره دور هم جمع شدند.

این بازیگر 50 ساله هنگامی که 25 ساله بود بازی در سریال فرندز را آغاز و در تمام طول ده سال ساخت آن به عنوان یکی از بازیگران اصلی مشغول به کار بود. به گفته انیستون با اینکه او مشتاق بازی در فیلم سینمایی فرندز است، اما با توجه به اینکه تولیدکنندگان این سریال علاقه‌ای به ساخت فیلم سینمایی بر مبنای فرندز ندارند، هیچ برنامه‌ای برای تولید این فیلم وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: سریال جدید جنیفر انیستون : جنیفر انیستون، 13 سال پس از Friends به تلویزیون خواهد آمد!

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.