متیو پری

متیو پری، بازیگر نقش چندلر بینگ سریال فرندز از دنیا رفت!

در دنیای سینما و تلویزیون، همیشه بازیگرانی وجود دارند که با نقش‌آفرینی‌های استثنایی خود، به یاد ماندنی می‌شوند. یکی از این بازیگران، متیو پری (matthew perry) است که با نقش چندلر بینگ در سریال فرندز تا ابد در ذهن بیننده خواهد ماند. متیو پری امروز در سن ۵۴ سالگی در جکوزی خانه‌اش از دنیا رفت و گفته می‌شود که در جکوزی غرق شده اما جزییات بیشتری از دلایل مرگ او منتشر نشده است.

او در خانواده‌ای متوسط به دنیا آمد و در خانه‌ای پر از عشق و حمایت، کودکی خود را گذراند. پری که در سال 1969 در ماساچوست از پدری آمریکایی و مادری کانادایی به دنیا آمد، در کانادا بزرگ شد زیرا مادرش به عنوان دستیار مطبوعاتی نخست وزیر کانادا پیر ترودو کار می‌کرد. از کودکی به هنر علاقه‌مند بود و این علاقه از بازیگری در دوران دبستان شکل گرفت. پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان، متیو پری وارد دانشگاه شد و در رشته تئاتر تحصیل کرد. او این دوران را به عنوان یک زمینه عالی برای پیشرفت حرفه‌ای خود در عرصه بازیگری می‌دانست.

بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، متیو پری وارد دنیای بازیگری شد. در نهایت متیو با بازی در سریال معروف “Friends” و نقش چندلر بینگ، در دل مخاطبان جاودانه شد. این سریال که در دهه 90 پخش شد، به یکی از محبوب‌ترین و پرمخاطب‌ترین سریال‌های تلویزیونی تبدیل شد. نقش چندلر بینگ که یک مرد خنده‌دار و دوست‌داشتنی بود، توانست تعداد زیادی از طرفداران را به خود جلب کند. پس از موفقیت در سریال فرندز، متیو پری به یک بازیگر معتبر تلویزیونی تبدیل شد. او در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف حضور یافت و همواره بازی‌های با کیفیتی ارائه داد.

متیو پری از همان دوران بازی در سریال فرندز درگیر اعتیاد شد و روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشت. او در دوره‌ای از زندگی با افسردگی روبرو شد و هرگز نتوانست برای همیشه از افسردگی رهایی یابد.

متیو پری

پری در پرفروش‌ترین کتاب خود یعنی کتاب خاطرات « Friends, Lovers, and the Big Terrible Thing» در سال 2022، حقایق بسیار زیادی را از زندگی شخصی و مبارزاتش با اعتیاد و افسردگی را فاش کرد. پری 24 ساله بود که بازی در نقش چندلر را شروع کرد و از همان ابتدای پخش سریال و شهرت ناگهانی، او با مشکلات روحی و افسردگی روبرو شد و در این میان در دوره‌ای به اعتیاد روی آورد. پری در کتابش اعتراف کرد که “هر شب” در حین فیلمبرداری سریال از اضطراب شدید رنج می‌برد و اطرافیان متوجه شرایط روحی او نشده بودند.

متیو پری به عنوان شخصیت شاد، جذاب و خندان چندلر بینگ تا ابد در ذهن طرفدارانش خواهد ماند و شخصیت او به عنوان یک هنرمند موفق هرگز فراموش نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اطلاعاتی که دیوید شویمر در رابطه با قسمت ویژه فرندز منتشر کرد!
بیشتر بخوانید: ویروس کرونا باعث به تعویق افتادن دورهمی بازیگران سریال فرندز شبکه نتفلکیس شد
بیشتر بخوانید: رویدادهای قرن جدید سینما و تلویزیون که در سال پیش رو منتظر اجرای آن‌ها خواهیم بود

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۲ دیدگاه

  1. Avatar سیمین نوربخش گفت:

    چندلرِ دوست‌داشتنیِ ما 🤍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.