سریال جدید جنیفر انیستون

سریال جدید جنیفر انیستون : جنیفر انیستون، 13 سال پس از Friends به تلویزیون خواهد آمد!

در کنفرانس اخیر اپل که از سرویس‌های آنلاین این کمپانی صحبت شد، از سریال The Morning Show نیز رونمایی شد که در این سریال جنیفر انیستون (Jennifer Aniston) و ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) حضور خواهند داشت. جنیفر و ریس که در سریال فرندز هم با هم همکاری داشته اند، دوستان بسیار صمیمی و نزدیکی هستند که قرار است به طور اختصاصی در یک سریال برای سرویس +TV اپل حضور پیدا کنند. برای اولین بار است که جنیفر انیستون پس از سریال فرندز در یک سریال تلویزیونی حضور پیدا می‌کند و خبر خوبی برای طرفدارانش خواهد بود. در ادامه توضیحاتی در رابطه با سریال جدید جنیفر انیستون را در اختیارتان قرار خواهیم داد

جنیفر انیستون

سریال جدید جنیفر انیستون

این سریال جدید جنیفر انیستون با یک موضوع کمدی درام بوده و به نویسندگی، تهیه‌کننده سریال خانه پوشالی خواهد بود. البته علاوه بر ارائه این سریال در سرویس اپل، قطعا شاهد نمایش آن از یکی از شبکه‌های HBO یا نتفلیکس نیز خواهیم بود که جزییاتی در این زمینه هنوز منتشر نشده است.

 سریال جدید جنیفر انیستون

مراحل تولید این سریال به زودی آغاز خواهد شد و البته شایان ذکر است که علاوه بر جنیفر و ریس، بازیگران مشهور دیگری نیز در این سریال حضور خواهند داشت. ریس ویترسپون که در سریال Big Little Lies نیز خوش درخشید و در این سریال موفق شد تا نظر بسیاری به خود جلب کرد و قطعا در کنار جنیفر انیستون بازی خوبی را به نمایش خواهد گذاشت.

 سریال جدید جنیفر انیستون

در مراسم اپل شاهد تبلیغات گسترده این سریال بوده‌ایم و تا همین لحظه نظر بسیاری به این سریال با عنوان The Morning Show جلب شده است. اما باید ببینیم جزییات این برنامه چیست و چه زمانی پخش خواهد شد. نکته جالب این است جنیفر انیستون و ریس ویترسپون هر دو اغلب در نقش‌های طنز حضور یافته‌اند اما شاهد نقش‌های جدی هم از این بازیگر محبوب بوده‌ایم که بسیار درخشان بوده و برای مثال می‌توان به ریس اشاره کرد که برای سریال Big Little Lies نامزد بهترین بازیگر زن شد. به هر جهت موضوع این سریال هنوز با جزئیات مشخص نیست اما قطعا بازخورد خوبی از بینندگان خواهد داشت. نظرات خود را در رابطه با این سریال با ما در میان بگذارید.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.