قسمت چهارم گیم آف ترونز

ماجرای لیوان قهوه در قسمت چهارم گیم آف ترونز در فصل آخر این سریال چه بود؟

طرفداران سریال گات احتمالا در قسمت چهارم گیم آف ترونز متوجه لیوان قهوه در یک صحنه شده اند و احتمالا از طنزها و تصاویری که به شوخی ساخته شده مطلع هستید اما در ادامه قصد داریم ماجرای این لیوان قهوه مشهور را برایتان شرح دهیم.

در قسمت چهارم گیم آف ترونز فصل آخر این سریال شاهد یک لیوان قهوه بوده ایم که حاشیه ساز و سوژه بینندگان این سریال شد. تا حدی که شوخی ها در این راستا بالا گرفت و برخی از این شوخی ها نیز واقعا جالب بوده اند. عده ای معتقدند که این لیوان به بهانه تبلیغ استارباکس در این قسمت قرار داده شده و اصلا اتفاقی نبوده است اما به گفته تولیدکنندگان سریال، این لیوان اصلا لیوان قهوه استارباکس نبوده است. البته شایان ذکر است که در یکی دیگر از قسمت ها نیز شاهد یک لیوان قهوه در دست سرجیمی بوده ایم و این ماجرا تازگی ندارد.

فصل آخر گیم آف ترونز

اما به هر جهت این ماجرا باعث شد تا تولیدکنندگان این سریال تصمیم بگیرند تا نسخه ای بدون حضور این لیوان قهوه را منتشر کنند و در اختیار مردم قرار دهند. در نتیجه در جدیدترین نسخه این سریال اثری از یک لیوان قهوه نخواهد بود.

 قسمت چهارم گیم آف ترونز

ماجرای لیوان قهوه در قسمت چهارم گیم آف ترونز

اما ماجرای این لیوان از این قرار بود که این لیوان متعلق به امیلیا کلارک بازیگر نقش دنریس بوده و حاوی چای گیاهی بوده است که در پشت صحنه، دنریس مشغول نوشیدن آن بوده و ظاهرا در زمان فیلمبرداری کسی متوجه این لیوان نشده است. در نتیجه این لیوان که اکنون شهرت جهانی یافته، در این سکانس حضور یافته است. تولید کنندگان سریال گیم آف ترونز و حتی شبکه HBO نیز اعلام کردند که قصد هیچگونه تبلیغی از استارباکس را نداشته اند و این ماجرا کاملا اتفاقی رخ داده در حالی که این لیوان یک لیوان استارباکس هم نبوده است.

امتیاز: 3.8 از 5 (10 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.