گجت‌های فناوری عجیب و غریب

گجت‌های فناوری عجیب و غریب اما بسیار مفید برای زندگی روزانه شما

گجت‌های فناوری عجیب و غریب در همه جا وجود دارد. امروز در اینجا می‌خواهیم مواردی را معرفی کنیم که برای زندگی روزانه شما بسیار مفیدند. در ادامه با ما همراه باشید.

گجت‌های فناوری عجیب و غریب برای زندگی روزانه

مواردی که معرفی خواهند شد، در زندگی روزانه شما بسیار مفید هستند. گجت‌های فناوری عجیب و غریب به شما کمک می‌کنند تا کارهای خود را راحت‌تر از قبل انجام دهید. مواردی چون خواب راحت‌تر و گرم کردن فنجانتان زمانی که فراموش می‌کنید این کار را انجام دهید.

1. هات اسپات SKYROAM SOLIS X

گجت‌های فناوری عجیب و غریب SKYROAM SOLIS X

این دستگاه یک هات اسپات وای فای 4G تلفن همراه است که در بیش از 130 کشور جهان کار خواهد کرد. با حداکثر 10 دستگاه قابل اشتراک‌گذاری می‌باشد و با یک پاوربانک داخلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی ساخته شده است. دستگاه به مدت 16 ساعت با یک بار شارژ شدن شروع به کار می‌کند و با استفاده از برنامه مخصوص خود کنترل می‌شود.

2. جارو رباتی +IROBOT ROOMBA 7

گجت‌های فناوری عجیب و غریب +IROBOT ROOMBA 7

جاروبرقی‌های رباتی، دوست‌داشتنی هستند؛ اما، همیشه یک محدودیت وجود دارد. همواره مجبور به تمیز کردن مخزن گرد و خاک آن پس از هر بار استفاده هستید. البته دیگر نه! +IROBOT ROOMBA 7 دارای یک ایستگاه شارژ است که می‌تواند سطل آشغال را نیز خالی کند. بنابراین شما فقط نیاز دارید که بعد از هر 30 بار استفاده، این سطل را خالی کنید. این دستگاه فوق‌العاده است.

3. دوربین جیبی DJI OSMO

گجت‌های فناوری عجیب و غریب DJI OSMO POCKET

این گجت نه تنها یک دوربین فیلمبرداری شگفت‌انگیز است، بلکه یک گیمبال 3 محوره شگفت‌انگیز نیز دارد. چیزی که امکان ضبط ویدیویی فوق‌‌العاده روان را فراهم می‌کند. نرمی آن متعلق به دنیای دیگری است و فقط باید آن را ببینید تا باور کنید.

4. دستگاه نوشتاری هوشمند +MOLESKINE PEN

گجت‌های فناوری عجیب و غریب MOLESKINE PEN+ SMART WRITING SET

اگر هنوز دوست دارید در دفترچه‌های کاغذی بنویسید و می‌خواهید نسخه الکترونیکی آن داشته باشید، این ابزار برای شماست. قلم هوشمند دیجیتال +Pen هر ضربه‌ای را ضبط کرده و آن‌ها را برای بایگانی یا استفاده‌های بعدی دیجیتالی می‌کند.

5. محرک عضلات الکتریکی POWERDOT 2.0

POWERDOT 2.0

یک دستگاه تحریک‌کننده عضلات الکتریکی و TENS مانند هیچ مورد دیگر. شما می‌توانید این دستگاه را توسط اپلیکیشن مخصوص آن کنترل کنید. اپلیکیشن آن دارای طیف وسیعی از برنامه‌های خاص است که برای تسکین درد، آرامش، پیشگیری از آسیب و عملکرد ورزشی طراحی شده است. همچنین روشی عالی برای از بین بردن فشارهای روزانه است.

6. ماگ هوشمند EMBER

EMBER SMART MUG

اگر کسی هستید که نوشیدنی‌های گرم خود را تا زمانی که سرد نشود ترک می‌کنید و مجبور می‌شوید دوباره آن را گرم کنید تا این روند باز تکرار شود، این مورد از گجت‌های فناوری عجیب و غریب مناسب شماست. Ember اگر در صفحه شارژ باقی بماند، نوشیدنی گرم شما را در تمام مدت در دمای دلخواه خود نگه می‌دارد. این کار تا یک ساعت حتی وقتی در حرکت هستید نیز جوابگوی نیاز شماست.

7. ساعت هوشمند و چراغ درمانی PHILIPS SOMNEO

PHILIPS SOMNEO THERAPY LAMP

ساعت هوشمند مجهز به آفتاب و چراغ درمانی که دارای سنسورهای داخلی برای اندازه‌گیری درجه حرارت، سر و صدای محیط، میزان نور و رطوبت اتاق خواب شماست. گجتی که می‌تواند پیشنهادهایی را برای کمک به شما در بهتر خوابیدن ارائه دهد.

شما چه گجت‌های فناوری عجیب و غریب دیگری را می‌شناسید که برای زندگ روزمره مفید باشند؟ در نظرات با ما شریک باشید.

بیشتر بخوانید: اختراعات خلاقانه ای که می‌توانند سطح رفاه زندگی شما را به‌طور کل تغییر دهند

بیشتر بخوانید: عدم توانایی ما برای خرید گجت و تجهیزات دیجیتالی چه مشکلاتی را به همراه دارد؟

بدون امتیاز
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.