رابطه شهرت و سلامتی

رابطه شهرت و سلامتی: این سلبریتی‌ها همگی با یک بیماری مزمن زندگی می‌کنند

ممکن است گاهی اوقات با دیدن ظاهر شاد و پرانرژی سلبریتی‌های مورد علاقه‌تان پشت دوربین یا در هنگام اجرا، به آن‌ها حسادت کنید. یا شاید هم برایتان عجیب باشد که این افراد چطور همیشه سرحال به نظر می‌رسند. شاید هم فکر می‌کنید که شهرت و سلامتی رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند. در ادامه با دینو باشید تا سلبریتی‌هایی را که همگی با یک بیماری مزمن زندگی می‌کنند، بشناسید.

رابطه شهرت و سلامتی

عموما تفکر ما درباره سلبریتی‌ها و افراد ثروتمند در جهان به طوری است که آن‌ها را در سلامتی و شادی کامل تصور می‌کنیم. حتی گاهی ممکن است با نگاه به زندگی موفق و شهرت آن‌ها، تصور کنیم که در صورت بیمار شدن می‌توانند به هر شکل آن را درمان کنند. احتمال دارد رابطه شهرت و سلامتی را مستقیم بدانیم و حتی این تفکر موجب برانگیخته شدن حس حسادت ما نیز بشود. در این جا می‌خوا‌هیم 20 نفر از افراد مشهوری را که مدت‌ها است با یک بیماری مزمن زندگی می‌کنند، معرفی کنیم. با ما همراه باشید تا درباره این افراد بیشتر بدانید.

1. جاستین بیبر

رابطه شهرت و سلامتی - 1. جاستین بیبر

در 25 سالگی و پس از گذشت چند سال بدون انتشار تک آهنگ جدید، بیبر در اینستاگرام خود اعلام کرد که به بیماری لایم مبتلا است. شایعات اخیر حاکی از آن بود که بیبر به دلیل استفاده از مواد مخدر، در ظاهر بد به نظر می‌رسد.

2. آوریل لاوین

رابطه شهرت و سلامتی - 2. آوریل لاوین

آوریل نیز دارای بیماری لایم است. این امر باعث شده تا او «بنیاد آوریل لاوین» را ایجاد کند تا به مردم در مورد این بیماری آموزش دهد.

3. سلنا گومز

رابطه شهرت و سلامتی - 3. سلنا گومز

لوپوس یک بیماری پیچیده است که در آن سیستم ایمنی بدن به اشتباه به سلول‌ها و بافت‌های سالم حمله می‌کند. سلنا گومز در مصاحبه با مجله People فاش کرد که تشخیص لوپوس در او باعث اضطراب، حملات عصبی و افسردگی شده است.

4. دیوید بکهام

رابطه شهرت و سلامتی - 4. دیوید بکهام

وسواس فکری یک بیماری روانی است که می‌تواند ریتم طبیعی زندگی را تغییر دهد. بکهام فوتبالیست اعتراف کرده که همیشه نسبت به اتفاقات اطراف خود با نظم و وسواس خاصی عمل می‌کند.

5. کیم کارداشیان

رابطه شهرت و سلامتی - 5. کیم کارداشیان

پسوریازیس یک بیماری التهابی پوستی است که باعث لایه‌برداری، تورم و مهم‌تر از همه درد زیادی می‌شود. کارداشیان در اینستاگرام خود فاش کرد که با پسوریازیس زندگی می‌کند.

6. جیجی حدید

رابطه شهرت و سلامتی - 6. جیجی حدید

بیماری هاشیموتو نوعی اختلال تیروئید است که بر سیستم ایمنی بدن تاثیر می‌گذارد و مهم‌تر از همه باعث تغییر ناگهانی وزن می‌شود. حدید در اینستاگرام خود در پاسخ به اظهارنظرهایی مبنی بر این که بسیار لاغر شده، گفته که به این بیماری مبتلا است.

7. مگان فاکس

رابطه شهرت و سلامتی - 7. مگان فاکس

فاکس به مطبوعات گفته که به اسکیزوفرنی مبتلا است. این اختلال مغزی بر درک شخص از واقعیت تاثیر گذاشته و مرز بین دنیای واقعی و توهم را کمرنگ می‌کند. وی در سال 2009 اظهاراتی درباره این بیماری در مجله Wonderland منتشر کرد.

8. کریستینا آگیلرا

رابطه شهرت و سلامتی - 8. کریستینا آگیلرا

آگیلرا از بیماری روانی افسردگی رنج می‌برد که بر رفتار و درک او از واقعیت تاثیرگذار است. وی در مورد وضعیت خود گفته که احساس غم و اندوه همیشه در انتهای افکار او وجود دارد.

9. پاملا اندرسون

رابطه شهرت و سلامتی - 9. پاملا اندرسون

هپاتیت C نوعی عفونت است که با حمله به کبد باعث خستگی، از بین رفتن اشتها و زردی پوست می‌شود. اندرسون در سال 2002 هنگامی که یک سوزن خالکوبی را با همسرش «تامی لی» (Tommy Lee) به اشتراک گذاشت، به این بیماری مبتلا شد.

10. مایلی سایرس

رابطه شهرت و سلامتی - 10. مایلی سایرس

آریتمی، تغییر ریتم قلب است که خطر فوق‌العاده‌ای برای فرد دارد. این بیماری می‌تواند باعث ضربان قلب بیش از حد کند (برادیکاردی) یا خیلی سریع (تاکی کاردی) شود. چند سال پیش مایلی در این باره گفته بود که روی صحنه همیشه مراقب ریتم قلبش هست.

11. شکیرا

رابطه شهرت و سلامتی - 11. شکیرا

توکسوپلاسموز یک بیماری عفونی است که توسط نوعی انگل به انسان منتقل می‌شود. علائم آن شبیه به علائم سرماخوردگی است؛ اما می‌تواند در دوران بارداری روی جنین تاثیر بگذارد. شکیرا به دلیل این بیماری، بارداری پرخطری داشت.

12. هیو جکمن

رابطه شهرت و سلامتی - 12. هیو جکمن

این بازیگر استرالیایی به دلیل سرطان پوست، چندین بار مجبور به عمل جراحی شده است. او حتی پس از برداشتن سرطان سلول بازال، عکسی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

13. کاترین زتا جونز

رابطه شهرت و سلامتی - 13. کاترین زتا جونز

اختلال دوقطبی می‌تواند به افسردگی شدید منجر شود و نیاز به درمان مداوم دارد. کاترین زتا جونز درباره مشکلات خود پیرامون این بیماری، با مردم صحبت کرده است. او گفته که از وقتی متوجه بیماری‌اش شده، قدر زندگی را بیشتر می‌داند.

14. چر

رابطه شهرت و سلامتی - 14. چر

آنسفالومیلیت میالژیک یا سندرم خستگی مزمن، نوعی بیماری است که خستگی مداوم را با درد ترکیب می‌کند. این بیماری می‌تواند بر سیستم قلبی-عروقی، عصبی و سیستم ایمنی تاثیر بگذارد. چر بیش از سه دهه است که از این بیماری رنج می‌برد.

15. فرانکی مونیز

رابطه شهرت و سلامتی - 15. فرانکی مونیز

سکته مغزی معمولا در اثر فشار خون بالا ایجاد می‌شود. فرانکی مونیز گفته به علت سکته‌های خفیف مداوم، آن قدر رنج می‌کشد که چیزی در مورد نمایش Malcom in the Middle به یاد نمی‌آورد.

16. دانیل رادکلیف

16. دانیل رادکلیف

به دیسپراکسی، بیماری «کودک دست و پا چلفتی» نیز می‌گویند. این بیماری باعث ایجاد مشکلات روانی و حرکتی فراوانی در مبتلایان می‌شود. رادکلیف از کودکی تا به حال از این بیماری رنج می‌برد که باعث می‌شود او به روشی دست و پا چلفتی حرکت کند. او حتی نمی‌تواند بند کفش‌های خود را ببندد.

17. لیدی گاگا

17. لیدی گاگا

فیبرومیالژیا یک بیماری عصبی است که منجر به خستگی و درد شدید می‌شود. لیدی گاگا به طور فعال به افزایش آگاهی در مورد این بیماری نسبتا ناشناخته کمک کرده است.

18. لیندزی لوهان

18. لیندزی لوهان

لوهان از اختلال شخصیت رنج می‌برد و همین امر باعث شده او در گذشته دچار سوء مصرف مواد مخدر و الکل شود. علاوه بر این، یک پشه در بورا بورا او را با یک ویروس غیرقابل درمان که باعث ایجاد تب و درد مفاصل می‌شود، آلوده کرده است.

19. پینک

19. پینک

بیماری آسم، التهاب راه‌های هوایی است که مانع از تنفس طبیعی بیمار می‌شود. پینک با ریه نارسا متولد شد و از زمان کودکی به آسم مبتلا است.

20. سلما بلر

20. سلما بلر

بازیگر 46 ساله در اینستاگرام خود اعتراف کرده است که از بیماری اسکلروز رنج می‌برد. او می‌گوید معمولا وسایلی را که در دست گرفته ناگهان رها می‌کند و حافظه ضعیفی دارد. همچنین سمت چپ بدن او برایش مشکل‌ساز شده است.

نظر شما درباره رابطه شهرت و سلامتی چیست؟ دیدگاه‌های خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Zeleb.es

بیشتر بخوانید: سلبریتی‌های باانگیزه: 20 مورد از چهره‌های مشهوری که کاهش وزن چشمگیری داشته‌اند

بیشتر بخوانید: سلبریتی‎ها دچار نوعی خودبرتر بینی نسبت به دیگر اقشار جامعه شده‎اند

امتیاز: 4.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۱۶ دیدگاه

  1. Avatar امیرحسین گفت:

    درسته که سلبریتی ها هم مشکلات خودشون رو دارند اما به نظرم به صورت کلی بهتر و خوشبخت تر زندگی می کنند.
    چون مشهور و محبوب هستند از مردم مدام انرژی می گیرند و دوست داشتنی ترند.
    چون پولدارتر هستند در رفاه بیشتری هستند و برای درمان بیماری هاشون لااقل میشه گفت مشکل مالی ندارند.

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      امیرحسین عزیز ممنون از نظر شما، بله کاملا درسته👌🏼 از جهات زیادی زندگی خوبی دارن ولی خب اصلا نمیشه گفت زندگی راحتی دارن چون مدام زیر ذره بین دنیا بودن واقعا سخته. خیلی از ماها اگه ی مدت کوتاهی حریم خصوصیمون ازمون گرفته بشه واقعا آشفته میشیم این هم دردسرهای مخصوص همچین سبک زندگی ای هستش. بستگی داره چ تیپ شخصیتی ای داشته باشیم😊👍✨

    • Avatar مهدی گفت:

      دقیقا😔خوشبحالشون😪 من الان اسکیزوفرنی دارم و خلق و خوی ثابتی ندارم ولی اطرافیانم درکم نمیکنند و من رو مسخره میکنند و به من سرکوفت میزنن😢😢😢

  2. Avatar Arya گفت:

    این بخش کامنت فقط برای سایبریاس نه؟

  3. Avatar M o r d a b گفت:

    فهمیدن این حقایق تلنگری به من زد تا بیشتر قدر سلامتی خودم رو بدونم و بیشتر ممنون خداوند باشم.
    خیلی ممنون از شما

  4. Avatar علی گفت:

    سلام و رحمه الله علی عبادالله.
    احسنت.
    اگر در دوران 8 سال دفاع مقدس بودید ، حتما صف شکن می شدید.
    این هیمنه و شکست ناپذیری سلبریتی ها ( چه داخلی و چه خارجی ) ، باید یک جایی شکسته میشد که حضرتعالی به خوبی از پس آن برآمدید.
    ممنون بابت این مقالات زیبا و دوست داشتنی شما.
    الآن دیگه با این مقالهء شما ، مردم ، کمتر فریب زندگی های پر زرق و برق سلبریتی ها رو میخورن.
    اونا ظاهرا زندگی موفقی دارن ، ولی زندگی هاشون از درون ، پوسیده است.
    خداوند به شما جزای خیر دهد.
    یاعلی(ع)

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      ممنون از تعریف شما همراه همیشگی دینو🙏 تمام افراد این جهان با مشکل و درد و رنج زندگی میکنن چیزهایی ک برای دیگران قابل درک نیست اما برای خود فرد عذاب آوره. سلبریتی ها برخلاف تصور عموم جامعه، زندگی های واقعا سخت و پر از مشکلی دارن متاسفانه بعضی ها، این افراد رو فقط از پشت قاب دوربین میبینن و تصوری از واقعیت ها ندارن. امیدوارم با مطالبی ک در دینو مطالعه میکنید، دید بهتری ب جهان هستی پیدا کنید و سبک زندگی زیباتری داشته باشید.
      پایدار باشید.👍☘☘☘

    • Avatar Googooli گفت:

      ینی اندانسترون کم میاره در مقابل این پروپاگاندای حال بهم زن
      بذار ببینم اون مثلا سلبریتیای چندش اوری که واسه شما کار میکنن لابد سمبل ضد زنگ و پوسیدگی هستن نه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.