خندوانه

روزهای پایانی خندوانه: پایان همیشگی برنامه‌ی خندوانه اعلام شد!

رامبد جوان به تازگی اعلام کرد که برنامه ی خندوانه برای همیشه به پایان خواهد رسید و پس از پایان این فصل دیگر هرگز فصل جدیدی از این برنامه ساخته و پخش نخواهد شد. در واقع به گفته ی رامبد جوان، برنامه ی خندوانه تاکنون 720 قسمت ساخته و پخش شده است. این برنامه ی شاد با آیتم های گوناگون طنز و مسابقات مختلف نظر مردم زیادی را به خود جلب کرده و مهمان خانه هایمان بوده است. سال ها است که این برنامه ساخته می شود و در تمام این سال ها رضایت مردم را بدست آورده است.

رامبد جوان

خندوانه برای همیشه تمام خواهد شد!

در مطالب گذشته اشاره کرده بودیم که امسال برنامه ی خندوانه به عنوان پر بیننده ترین برنامه انتخاب شد و بیشترین رای را در بین برنامه ها آورده بود. در واقع طبق نظرسنجی‌ ها برنامه‌ ی خندوانه از شبکه‌ ی نسیم با اجرای رامبد جوان توانست با 63 درصد آرا به‌عنوان پربیننده‌ ترین برنامه‌ ی تلویزیونی انتخاب‌ شود. برنامه ی خندوانه همچنین با برگزاری مسابقه ی خنداننده شو توانست کمدین هایی موفق را تحویل دهد و افرادی تازه کار را به دنیای طنز وارد نماید. ظاهرا رامبد جوان در صفحه ی اینستاگرام خود به طور قطعی اعلام کرد که:

خندوانه

البته در این میان واکنش کاربران هم متفاوت بود. از سویی برخی از پایان خندوانه ناراحت شدند و از سوی دیگر برخی کاربران معتقد بودند که خندوانه دیگر تکراری شده و حرف تازه ای برای گفتن ندارد. البته نظرات تمامی کاربران محترم بوده و هر کس نظر شخصی خود را امابه طور کلی باید اشاره کنیم که در بین برنامه های تکراری تلویزیون ایران، خندوانه دنیایی نو را به همراه داشت و برنامه ای شاد و طنز متفاوتی را به تصویر کشید. در واقع می توان گفت که رامبد با برنامه ی خندوانه توانست تاحدودی دل های بسیاری را شاد کند و خنده را به خانه ها بیاورد. البته در این بین شاهد فرهنگ سازی هایی نیز بوده ایم که بسیار تاثیر گذار بوده اند. به هر جهت هر برنامه ای پایانی دارد و قطعا مردم هم توقع نداشتند که خندوانه تا ابد ساخته شود اما جای خندوانه همیشه در تلویزیون خالی خواهد بود.

امتیاز: 4.2 از 5 (10 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.