برنامه دورهمی ویژه نوروز

ویژه نوروز: مهران مدیری با برنامه دورهمی در سال جدید باز می‌گردد

با رسیدن به روزهای پایانی سال 97 و نزدیک شدن به سال جدید و تعطیلات ایام نوروز شبکه‌های تلویزیونی لیست برنامه‌هایی که قرار است در این روزها پخش شود را اعلام کرده‌اند که در این میان نام “برنامه دورهمی” با اجرای مهران مدیری از شبکه نسیم نیز به چشم می‌خورد.

مهران مدیری و پخش دوباره برنامه دورهمی

شبکه نسیم برنامه‌های ویژه‌ای برای مخاطبین خود در نوروز تدارک دیده است که در میان آنها نام برنامه تلویزیونی مهران مدیری، یعنی دورهمی نیز به چشم می‌خورد. طبق اعلام این شبکه تلویزیونی دورهمی قرار است که روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته از ساعت 23 پخش شود. البته در اولین پنج‌شنبه سال، یعنی یک فروردین برنامه دورهمی به اجرای مهران مدیری به دلیل وفات حضرت زینب (س) پخش نخواهد شد. اگر هم این برنامه برای جمعه دوم فروردین آماده نشود، از هفته بعدتر، یعنی 8 فروردین آغاز خواهد شد. گفته شده است که پخش برنامه دورهمی تا ماه رمضان (اواسط اردیبهشت ماه) ادامه پیدا خواهد کرد.

خندوانه نوروزی در شبکه نسیم

“خندوانه” دیگر برنامه محبوب شبکه نسیم نیز در ایام نوروز به شکلی متفاوت پخش خواهد شد. خندوانه با اجرای رامبد جوان از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت 23 و با دکوری متفاوت با آنچه در فصل آخر دیده بودیم به جعبه جادویی خواهد آمد.

دورهمی و خندوانه از پرطرفدارترین برنامه‌های شبکه نسیم به حساب می‌آیند که پخش قسمت‌های ویژه نوروز در ایام تعطیل مسلماً خبر خوبی برای آن دسته از افراد خواهد بود که طرفدار برنامه‎‌های تلویزیونی هستند. افرادی که با خبر لغو مجموعه پایتخت به دلیل فوت خشایار الوند، یکی از نویسندگان این مجموعه غمگین شدند. اما از طرف دیگر اخباری مبنی بر پخش مجموعه کلاه‌قرمزی 98 نیز به گوش می‌رسد که در صورت اجرایی شدن آن، روزهای شادی در انتظار ما خواهد بود.

با نزدیک شدن به ایام نوروز شما بیش از بقیه در انتظار پخش کدام برنامه هستید؟

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.