فال نیمه اول مهر

فال نیمه اول مهر : شروع فصل پاییز و فالی پاییزی برای انگیزه بیشتر زندگی

بازهم وارد فصل تازه ای از زندگی شدیم و فصل دیگری از زندگی ورق خورد. فصل پاییز پادشاه فصل‌ها آغاز شد و در اولین ماه این فصل یعنی ماه مهر با شروعی دیگر ادامه خواهیم داد. در این مطلب فال نیمه اول مهر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

فال نیمه اول مهر

فال نیمه اول مهر

متولدین ماه فروردین

در این برایتان یک سفر هیجان انگیز اتفاق خواهد افتاد که برای روحیه شما بسیار خوب است. رد این ماه سعی کنید تمرکز خود را بر روحیه خود بگذارید و از لحظات زندگی استفاده کنید. در واقع این ماه برایتان بسیار پر خیر و برکت خواهد بود و هرگز این روزها را فراموش نخواهید کرد. پول خوبی برایتان در راه است پس سعی کنید برای آن برنامه خوبی بریزید. قدم رد راه دست بگذارید و خوب زندگی کردن را به دیگران هم بیاموزید.

متولدین ماه اردیبهشت

یک ورزش را انتخاب کنید و به طور حرفه ای آن را انجام دهید. در کنار کار و فعالیت‌های روزانه برای خودتان مشغولیت‌ها و سرگرمی‌هایی را ایجاد کنید. در روز بیشتر بخندید و تمرین کنید که شاداب تر زندگی کنید. پیشرفت کاری بسیار مهم است اما همیشه به موقعیت اجتماعی کارتان هم فکر کنید و درآمد را در جایگاه اول خود قرار ندهید. برای یک سرمایه گذاری آماده شوید. خبرهای خوبی در این زمینه برایتان در راه است که شما را به موفقیت می‌رساند.

متولدین ماه خرداد

در این رفتارهایتان بسیار پر تنش خواهد بود و ظاهرا کنترل خود را از دست داده اید. سعی کنید به خانواده خود احترام بگذارید و از نظراتشان استفاده کنید. اگر خانواده شما را نصیحت می‌کند سعی کنید به آن‌ها توجه داشته باشید. برای شروع یک رابطه جدی هنوز زود است در نتیجه زیاد عجله نکنید. هنوز خیلی چیزها هست که از روابط نمی‌دانید. شانس در این ماه به سراغتان خواهد آمد که می‌توانید از این فرصت استفاده کنید و زندگی خود را متحول نمایید.

متولدین ماه تیر

در این ماه زندگی جدیدی را شروع خواهید کرد. زندگی کاریتان کمی بهم خواهد ریخت اما از سوی دیگر روابط عاشقانه شما را از منجلاب کاری نجات می‌دهد و به یک آرامش درونی می‌رساند. باید بگوییم که سرگرمی‌های شما بسیار کم است به همین دلیل در روز افکار منفی به سراغتان می‌آید. در نتیجه تا می‌توانید روزهای خود را پر از برنامه‌های مختلف کنید تا زندگی بهترین را تجربه نمایید. زیاد مشکلات زندگی فکر نکنید و سعی کنید بیشتر به اطرافیان عشق بورزید.

متولدین ماه مرداد

این روزها بسیار کلافه هستید اما امیدتان به زندگی خوب است. اینکه تلاش می‌کنید تا موفق شوید خبر خوبی است و این تلاش شما بی نتیجه نخواهد ماند. از دروغ و دورویی خودداری کنید زیرا این دو عامل موجب شکست شما خواهد شد. سعی کنید به یادگیری ادامه دهید و هر روز نکته تازه ای را بیاموزید. به سلامتی و رژیم غذایی خود بیشتر از قبل اهمیت دهید تا بدنی سلامت داشته باشید. کمی پس انداز داشته باشید تا در روزهای آینده برای اتفاقات آماده باشید.

متولدین شهریور

هرگز اول ماه همه پول‌هایتان را خرج نکنید و برای خرج کردن برنامه ریزی داشته باشید. وارد کارهای هنری شوید و بدانید که در آینده می‌توانید از هنر درآمدی داشته باشید. موفقیت شما به صبوریتان بستگی دارد در نتیجه صبور باشید و مشکلات زندگی بیشتر از قبل تحمل کنید.همیشه لبخند بزنید و سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید. خرید می‌تواند به شما آرامش دهد اما می‌توانید پولتان را برای برنامه‌های جذاب‌تری خرج کنید و تجربه بیشتری بدست آورید.

متولدین ماه مهر

اینکه سعی می‌کنید منعطف باشید بسیار خوب است زیرا دوستان بیشتری را در اطراف خود نگه خواهید داشت. گذشت را در روابطتان فراموش نکنید و در شوخی کردن کمی محتاط باشید. برخی از اطرافیان بسیار آسیب پذیرند در نتیجه می‌توانید با احتیاط دل این سری افراد را هم دست آورید. قلب بزرگ شما منبع رازهای همه است و این قلب بزرگتان به شما اعتماد به نفس خواهد داد در نتیجه همچنان به این مهر و عطوفت با اطرافیان ادامه دهید.

متولدین ماه آبان

کمی به دنبال خلاقیت‌های جدید باشید و سعی کنید درجا زدن را کنار بگذارید. رمز موفقیت شما در کسب تجربیات بیشتر است. آرامش درونی خود را افزایش دهید و به دنبال کشف چیزهای تازه باشید. اگر به ورزش علاقه ندارید سرگرمی جدید را پیدا کنید. در غیر این صورت سعی کنید کارتان را به بهترین شکل انجام دهید. زیاد جر و بحث نکنید و به فکر آرام کردن شرایط بحرانی باشید. مخالفت همیشگی شما در هر زمینه‌ای با اطرافیان، تاثیرگذاری شما را کاهش خواهد داد.

متولدین ماه آذر

شما جزو افراد جنجالی و پرهیاهو هستید در نتیجه هرگز نمی‌توانید آرامش بنشینید. پس بهتر است تا از این ویژگی خود در زمینه درستی استفاده کنید و روزها در حال گذر است و باید سعی کنید تا این روزها را از دست ندهید. به آینده امیدوار باشید. اگر اتفاقی که می‌خواستید نیفتاد بدانید که حتما حکمتی در آن وجود داشته است. در نتیجه شاید به نفعتان بوده که این اتفاق نیفتاده است و نباید از این موضوع زیاد ناراحت شوید و باید منتظر اتفاق بهتری باشید.

متولدین ماه دی

اگر احساس می‌کنید که اطرافیان به کمک و انرژی شما نیاز دارند این کمک را از آن‌ها دریغ نکنید و هوای دیگران را داشته باشید. خوب است که به موضوعات حاشیه ای اهمیت نمی‌دهید و به زندگی امیدوارید. سعی کنید زیاد درگیر کار نشوید و گاهی به خود و خانوادتان استراحت دهید. در مواردی خوب است که با دوستانتان وقت بگذرانید. انرژی مثبت خود را به دیگران هم هدیه دهید و انرژی منفی را کنار بگذارید.

متولدین ماه بهمن

فال نیمه اول مهر می‌گوید که این روزها زیاد خشمگین می‌شوید و باید تمرین کنید تا خشمتان را کنید. این تمرین با کلاس‌های یوگا برایتان راحت تر خواهد شد. فراموش نکنید که این خشم و عصبانیت شما خاطر اطرافیان را نیز مکدر خواهد کرد. خاطرات بد را زیاد با خودتان مرور نکنید و به طور کلی گذشته را کنار بگذارید. اگر از زندگی و روزهای تکراری خسته شده اید، تنوعی برای خود ایجاد کنید و یک مسافرت داخلی یا خارجی را در برنامه‌هایتان داشته باشید.

متولدین ماه اسفند

در این ماه سعی کنید بیشتر از ماه‌های دیگر کار کنید و بی انگیزگی و ناامیدی را کنار بگذارید. فال نیمه اول مهر از روزهای شادی در آینده به شما مژده می‌دهد. باید بدانید که مشکلات همیشه برای همه پیش می‌آید و باید در این دوران بیشتر از همیشه قدرت خود را بدست بگیرید. باید اهدافتان را مدام با خودتان مرور کنید. فال نیمه اول مهر همچنین توصیه می‌کند که خوب بخورید و خوب ورزش کنید تا از بیماری‌ها و خستگی‌های روزمره خلاص شوید.

بدون امتیاز
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.