عصر جدید

عصر جدید جایگزین ماه عسل خواهد شد! (زمان پخش مرحله نهایی مسابقه عصر جدید)

قطعاً با برنامه استعدادیابی عصر جدید آشنایی دارید و احتمالاً این برنامه را در ایام عید یا قبل از آن دنبال کرده‌اید. همان‌طور که می‌دانید در این برنامه تعدادی از شرکت‌کنندگان به فینال این مسابقه راه یافتند تا در نهایت برندگان آن مشخص شوند. اما باید اشاره کنیم که زمان پخش فینال این مسابقه مشخص شده است که در ادامه جزییات بیشتر را در این راستا در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

فینال مسابقه عصر جدید

برنامه استعدادیابی عصر جدید که با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی از شبکه سه در نوروز امسال پخش شد و گفته می‌شود که فینال یا مرحله نهایی این مسابقه در ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد. در واقع این مرحله نهایی بهترین و برترین استعداد را از بین شرکت‌کنندگان کشف و معرفی خواهد کرد. باید اشاره کنیم که این برنامه با حضور چهار داور که شامل رؤیا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی است ادامه خواهد یافت و شب‌هایی هیجانی را برای بینندگان به ارمغان خواهند آورد.

عصر جدید

البته بر اساس گزارش‌های منتشر شده مشخص شد که برنامه برنده باش با اجرای محمدرضا گلزار نیز در نیمه شعبان به روی آنتن خواهد رفت. این دو برنامه با تمامی حواشی که داشتند توانستند پربیننده‌ترین برنامه‌ها و مسابقات در سبک خود شوند و نظر مخاطبان و مردم را باز هم به تلویزیون جلب نمایند. البته به جرات می‌توان گفت که این برنامه‌ها و افراد چهره‌ای چون مهران مدیری، رامبد جوان، محمدرضا گلزار و احسان علیخانی تنها و آخرین شانس صداوسیما برای جذب مخاطب بوده و این روزها تعداد بینندگان نسبت به قبل بسیار کاهش یافته است.

عصر جدید جایگزین ماه عسل

به هر جهت ظاهراً امسال از برنامه ماه عسل خبری نخواهد بود و فینال مسابقه عصر جدید جایگزین برنامه رمضانی ماه عسل شده است. البته بهتر این است که برنامه‌ها حول محور طنز و شادی پخش شوند تا با روشن شدن تلویزیون، حال و هوای غم از دل مردم بیرون رود و از برنامه‌های تلویزیونی کمی انرژی مثبت بگیرند.

امتیاز: 4.6 از 5 (16 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۷ دیدگاه

  1. Avatar زینب گفت:

    سلام و ضمن عرض خسته نباشید به دوستان عزیز عصر جدید، باید بگم من مثل همه ی بچه های ماه عسل ، با ماه عسل بزرگ شدم ، من با ماه عسل زندگی کردم ، من تو این ماه یاد گرفتم به چیزی غیر از خودم و شرایط زندگی خودم فکر کنم ، واقعا کم لطفی اگر بگیم ماه عسل هیچ جایی ته قلب ما نداره ، ماه عسل یک دفتر خاطره ی مهم و با ارزشیه که هر ایرانی میتونه تو زندگیش قسمتی از این قاب رو الگو قرار بده و با این قاب بهترین ها رو برای دنیا خلق کنه.
    من فکر میکنم رقبای دیگر این برنامه در صدا سیما هیچوقت موفق نبودند و هرگز مثل این قاب تکرار نشده و نمیشه ، من امیدوارم این قاب تکرار بشه ، ساخته بشه ، ایده پردازی بشه و خواهش میکنم که به نظرات رقبا اعتنا نکنید لطفا و متوقف نشید.
    ما ماه عسل رو زندگی کردیم ، با لبخند هاش خندیدیم ، با غصه هاش گریه کردیم ، و برای این عشق و این مسیر هزینه دادیم ،
    ما برای اینکه چند نفر شاید از نگاه مون یا از طرز تفکرات مون خوششون نمیاد هرگز نباید متوقف بشیم ، مگه معیار خوبی و انجام وظیفه تغییر میکنه؟؟
    من فکر میکنم نفس کشیدن در هوای ماه رمضان ، در کنار قلب تپنده ی قاب تلویزیون، لطف خدا بود که شامل حال همه ی ما می شد.
    من خودم پر از اشتباهات هستم ، ولی خب حقیقتیه که سخت گیری شدیدی حاکم هست بین نگاه مردم و به نظر من اجرای برنامه ی عصر جدید تونست این رضایت رو بین مردم ، بیشتر از ماه عسل، بدست بیاره.
    ماه عسل دفترچه ی خاطرات روزهای کودکی من ،نوجوانی و بهترین روزهای جوانی هست و من افتخار میکنم که در کنار قلب تپنده ی ماه رمضان زندگی کردم و رشد کردم و رشد و کمال رو در این قاب دیدم.
    از عوامل ماه عسل خواهش میکنم متوقف نشید ، خواهش میکنم با قدرت ادامه بدید.
    روزهای سختی داریم ، از نظر اقتصادی، از نظر عاطفی ، از نظر فساد و بی مهری ها ، از این دوره زمونه بدتر نداریم.
    شما امید و عشق و حال و نفس این کشور هستید . چشم امید ما در این روزهای سخت و این روزهای بی مهری شما هستید.
    🙏❤❤❤🙏

  2. Avatar فاطمه گفت:

    با اینکه طرفدار ماه عسلم اما با این همه بلایای امسال ترجیح میدم یه برنامه شاد و مفرح مثل عصر جدید پخش بشه تا ماه عسل. من که شخصا افسردگی گرفتم از دیدن این همه بدبختی مردم.

    • Avatar علی گفت:

      از دیدن اینها ، باید به چیزی پی ببریم.
      ما تو زندگیمون خدا رو کم داریم.
      و اِلا هیچوقت نباید افسرده بشیم.
      اگه بشینید و با خدا حرف بزنید ، افسردگیهاتون هم برطرف میشه.
      اما اگه همین مشکلات تون رو به کسی تعریف کنید ، طرف مقابل ، یکی دوبار حرفتون رو میشنوه و بعدش دیگه از شما زده میشه.
      اما خدا هیچوقت از دیدن شما ناراحت نمیشه.
      اونقدر شما رو دوست داره که نمیدونید.
      اگه میدونستید که چقدر شمارو دوست داره ، هیچوقت پیش کس دیگه نمیرفتید.

  3. Avatar Sh گفت:

    ماه عسل چرا نیست😭😭😭😭

  4. Avatar زهرا گفت:

    اینکه انرژی مثبت میدن به جای گریه خیلی خوبه

  5. Avatar موری گفت:

    تا زمانی که فروغی مدیر هست تلویزیون نگاه نمیکنم زنده باد فردوسی پور بقیه اداشو در میارن

  6. Avatar ستاره گفت:

    زیاد از این احسان علیخانی خوشم نمیاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.