مراسم اسکار 2019

مراسم اسکار 2019 به میزبانی چه کسی برگزار خواهد شد؟

همان‌طور که می‌دانید در تاریخ 24 فوریه هرسال، مراسم بزرگ و باشکوه اسکار برگزار می‌شود و اسکار 2019 درواقع نود و یکمین مراسم اسکار خواهد بود. اما اخیراً بر اساس اخبار منتشر شده در سایت‌های خارجی، مشخص شد که مجری اسکار 2019 انتخاب‌شده است. کوین هارت که یکی از هنرپیشه‌ها، کمدین‌ها، نویسنده‌ها و تهیه‌کننده‌های خوب آمریکا است، به‌عنوان مجری اسکار 2019 انتخاب‌شده و میزبان این مراسم بزرگ خواهد بود.

مراسم اسکار 2019

باید اشاره‌کنیم که دو سال گذشته یعنی اسکار 2017 و اسکار 2018 به میزبانی جیمی کیمل برگزار شد که خروجی خوبی نداشت و از بازدید کمی برخوردار بود. اما درنهایت اجرای این مراسم به‌دست کوین هارت افتاد و او از این موضوع در صفحه‌ی اینستاگرامش ابراز خوشحالی کرد. کوین با انتشار پستی در اینستاگرام اشاره کرد که بسیار از این موضوع خوشحال است که به اجرای اسکار 2019 رسیده و رسیدن به اجرای اسکار یکی از اهداف او بوده که این موضوع برایش باورنکردنی است.

مجری موفق مراسم اسکار 2019

نکته‌ی جالب اسکار این است که برای میزبانی و مجری‌گری این مراسم، از کمدین‌ها و مجریان مسلطی استفاده می‌کند تا مراسمی شاد و درعین‌حال رسمی را ایجاد کند. درواقع مجریانی چون جیمی کیمل، کریس راک، نیل پاتریک هریس، آلن دی جنرس، ست فارلین و بیلی کریستال همگی مجریان محبوب و کمدی تلویزیون آمریکا محسوب می‌شوند درنتیجه کوین هارت نیز در این لیست مجریان اسکار قرار خواهد گرفت. البته کوین هارت از بازیگران موفق گیشه سینمای آمریکا نیز محسوب می‌شود و نقش‌های خوبی را در سینما و تلویزیون ایفا کرده است.

کوین هارت

البته شایان‌ذکر است که کوین هارت قبلاً میزبان مراسم MTV Movie 2016 بود و اکنون نیز اجرای مراسم اسکار برایش یک قدم بزرگ محسوب می‌شود. نود و یکمین مراسم اسکار در روز 24 فوریه 2019 یعنی 5 اسفند در سالن دالبی تئاتر هالیوود به‌صورت زنده برگزار و به نمایش گذاشته خواهد شد.

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.