مصاحبه جنجالی لیام نیسن - فیلم Cold Pursuit

مصاحبه جنجالی لیام نیسن منجر به لغو فرش قرمز فیلم Cold Pursuit شد

مراسم فرش قرمز فیلم Cold Pursuit (تعقیب سرد) پس از مصاحبه جنجالی لیام نیسن بازیگر این فیلم در شهر نیویورک لغو شد. صحبت‌های این بازیگر ایرلندی به دلیل اظهارات نژادپرستانه مورد انتقاد بسیار قرار گرفت.

ماجرای مصاحبه جنجالی لیام نیسن چه بود؟

لیام نیسن برای فیلم Cold Pursuit که در ژانر درام و هیجانی ساخته شده، مصاحبه‌ای انجام داده است و به داستان تجاوزی دوستش که مدت‌ها قبل اتفاق افتاده اشاره می‌کند. او گفته است:

وقتی از یک سفر طولانی برگشتم از این ماجرا باخبر شدم. در اولین واکنش از دوستم پرسیدم که می‌داند چه کسی به او تجاوز کرده؟ او گفت نه. وقای درباره رنگ پوستش پرسیدم، گفت که سیاه‌پوست بوده است.

من یک هفته چماق به دست این‌ور و آنور می‌رفتم و امیدوارم بودم که کسی نزدیک من نشود. با شرمندگی این را می‌گویم اما امید داشتم که یک “سیاه‌پوست حرام‌زده” به من گیر دهد و من هم او رابکشم.

لیام نیسن

پس از پخش این مصاحبه جنجالی، انتقادات زیادی به لیام نیسن در رابطه با نژادپرستی وارد شد. او با رد این اتهامات گفت:

ما همه وانمود می‌کنیم که شسته رفته فکر کرده و حرف می‌زنیم. بعضی اوقات فقط کاغیست که پوسته رویی را کنار بزنید و نژادپرستی و تعصب را ببینید. این ماجرا به 40 سال پیش برمیگردد و در آن زمان حس شدیدی برای انتقام‌جویی داشتم.

او گفته است که اگر دوستش گفته بود که این کار توسط یک شخص سفیدپوست انجام شده، باز هم واکنش مشابهی نشان می‌داد. با این حال او با دفاعیات خود نتوانست فیلم جدیدش را نجات دهد.

لغو مراسم فرش قرمز فیلم Cold Pursuit

پس از جنجال‌های ایجاد شده توسط لیام نیسن، برگزار کنندگان مراسم فرش قرمز فیلم Cold Pursuit چند ساعت مانده به شروع مراسم به خبرنگاران خبر دادند که این مراسم لغو شده است. آنها اعلام کردند که در اولین نمایش این فیلم در شهر نیویورک نه مصاحبه‌ای انجام خواهد شد و نه عکسی گرفته می‌شود.

باوجود مسائل پیش آمده برای بازیگر باسابقه هالیوودی، پیش‌بینی می‌شود که استقبال از فیلم تعقیب سرد، حداقل در سینماهای ایالات متحده چندان جالب توجه نباشد.

امتیاز: 3.9 از 5 (11 رای)
کمی صبر کنید...

یک دیدگاه

  1. Avatar حسین گفت:

    اینکه نژاد پرستی نیست! تازشم اگرم باشه اون موقع بوده نه الان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.