کار کردن از خانه

حقایق نه‌چندان جالبی که درخصوص کار کردن از خانه باید آنها را بدانید

کار کردن از خانه شاید برای بسیاری از افراد یک سبک شغلی بسیار ایده‌آلی باشد که آن را به هر شغلی ترجیح می‌دهند. البته که این نوع مشاغل مزایایی دارند که هرگز نمی‌توان منکر آن شد. اما جالب است بدانید که یک مطالعه جدید نشان می‎دهد مشاغلی که از خانه می‌توان آنها را انجام داد، پتانسیل کسب درآمد در بالاترین سطح را ندارند. این را می‌توان یکی از مهمترین نکات منفی کار کردن از منزل دانست. اما دلیل آن چیست؟

چرا کار کردن از خانه درآمد کمتری دارد؟

سه دلیل اصلی برای این موضوع وجود دارد که ما در ادامه آنها را برای شما توضیح خواهیم داد.

1. شما ارتباط رو در رو با مدیریت ندارید

کار کردن از خانه

اگر می‌خواهید که پول بیشتری به‌دست آوردی، شما به این نیاز دارید که مدیریت ارزش ما را تأیید کند. از قدیم گفته‌اند که “از دل برود هر آنکه از دیده رود”، زمانیکه که شما دور و بر مدیر نباشید، برای مدیرتان سخت‌تر است تا تأثیر حضور شما را ارزیابی و درک کند. ملاقات حضوری در دفتر کار با رئیس و سایر مدیران کلیدی، فرصتی است تا ایده‌های خود را به اشتراک بگذارید و در مورد دستاوردهای خود بحث کنید و مهارت‌های خود را به آنها نشان دهید. خودتان را مسئول فروش کسب‌وکار خودتان در نظر بگیرید. اما واقعیت اینست که کار کردن از خانه این را برای شما سخت‌تر می‌کند.

2. شبکه شما در حال رشد نیست

اعتبار شما به عنوان یک شخص برتر، اعتبار شخص ثالث است برای کسب‌وکار شما که باید کارفرمایان را متقاعد کند تا بیشتر به شما پرداخت کنند. کارکردن در خانه، فرصت‌های شما برای رشد شبکه و ارتباط با افرادی که می‌توانند تخصص شما را تأیید کنند، محدود می‌کند. علاوه‌براین بیش از 80 درصد تمام شغل‌های دنیا امروز از طریق مراجعه کسب می‌شوند. کار کردن از خانه فرصت‌هایی که شما باید پیوندهای قوی با افراد حرفه‌ای که می‌توانند به رشد حرفه‌ای شما کمک کنند را کاهش می‌دهد و اگر شما شغل خانگی فعلی خود را از دست بدهید، ممکن است شبکه‎ای به اندازه کافی بزرگ برای کمک به پیدا کردن شغلی جدید نداشته باشید.

کار کردن از خانه

3. شما با مهارت‌های جدیدی که باید کسب کنید در ارتباط نیستید

زمانیکه شما از خانه کار می‌کنید، تغییرات درونی سازمان و اینکه چگونه این تغییرات ممکن است بر اشتغال شما در آینده تأثیر بگذارند را مشاهده نمی‌کنید. از همه مهم‌تر، شما فرصت اینکه ببینید کجا می‌توانید مهارت‌های خود را بالا ببرید تا ارزش بیشتری به شرکت اضافه کنید، به‌طوریکه در نهایت بتوانید درخواست پول بیشتری داشته باشید را از دست می‌دهید. باقی ماندن در بالاترین روند و تغییرات در مسیر حرفه‌ای یا صنعت این روزها حیاتی است. تغییرات درون شرکت‌ها با نرخ سرعت بسیار بالایی رخ می‌دهد. هنگامی که شما از خانه کار می‌کنید، نمی‌توانید همه چیز را ببیند و این بدان معنی است که افزایش ارزش سازمان شما شروع به تأخیر می‌کند. در نظر داشته باشید که کارفرمای شما تصمیم می‌گیرد که دیگر نیازی به مهارت شما ندارد، چگونه درخواست می‌کنید تا دوباره در سازمان استخدام شوید، زمانیکه حتی نمی‌دانید چه مهارت‌های دیگری برای عرضه دارید؟

حرف آخر

اگر به دنبال یک درآمد بسیار بالا برای کار نیستید، کار کردن از منزل همیشه یکی از گزینه‌های روی میز است. اما قبل از شروع، مطمئن شوید که مفاهیم آن را به طور کامل درک کرده‌اید. هر شغلی مشکلات خود را دارد. دانستن محدودیت‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا ناهنجاری‌ها را به حداقل برسانید.

امتیاز: 4.0 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...

۲ دیدگاه

  1. Avatar Arash Yazdian گفت:

    کار کردن از منزل یا از خانه، غلطه !!!
    کار کردن در منزل یا در خانه، درسته…

  2. Avatar سامان گفت:

    کاملا درست بود شغلای دورکاری درآمد خاصی نداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.