کمک به آسیب‌دیدگان طوفان تنسی

تیلور سوئیفت 1 میلیون دلار برای کمک به آسیب‌دیدگان طوفان تنسی آمریکا اهدا کرد

به تازگی مشخص شد که تیلور سوئیفت 1 میلیون دلار برای کمک به آسیب‌دیدگان طوفان تنسی آمریکا اهدا کرده است. با جزییات این خبر در ادامه همراه دینو باشید.

تیلور سوئیفت

تیلور سوئیفت در پی طوفان ویرانگر منطقه نشویل در تنسی آمریکا، مبلغ 1 میلیون دلار به «صندوق عملیات اضطراری تنسی میانه» (Middle Tennessee Emergency Response Fund) اهدا کرد. این خواننده 30 ساله آمریکایی که در کودکی به تنسی نقل مکان کرده بود، همواره این ایالت را خانه خود می‌داند. او برای کمک به افراد آسیب‌دیده از طوفان و گردباد سه روز گذشته نشویل و تنسی میانه، مبلغ بسیار زیادی را به سازمان امداد و نجات اهدا نمود. سوئیفت در استوری اینستاگرامش نوشت:

نشویل خانه من است. این واقعیت که بسیاری از افراد در این جا خانه‌های خود را از دست داده‌اند، برای من غیرقابل تحمل است. من به صندوق عملیات اضطراری تنسی میانه، کمک مالی کرده‌ام. اگر مایلید شما هم کمک کنید.

کمک به آسیب‌دیدگان طوفان تنسی توسط تیلور سوئیفت

کمک به آسیب‌دیدگان طوفان تنسی

خواننده موزیک «Man»، با این کار خود توانست پیوندی بین بنیاد اجتماعی تنسی میانه – که صندوق عملیات اضطراری را تاسیس کرده – و مردم دنیا برقرار کند. در حالی که سوئیفت مبلغ اهدایی خود را مشخص نکرده بود، سخنگوی وی «تری پین» (Tree Paine) به USA Today گفت که این مبلغ 1 میلیون دلار است. بر اساس اظهارات این بنیاد، کمک‌های مالی صندوق برای حمایت از خانواده‌های قربانیان و آسیب‌دیدگان طوفان تنسی هم به صورت خدمات فوری و هم برای رفع نیازهای بلند مدت به صورت غیرانتفاعی مصرف خواهد شد. این بنیاد در بیانیه‌ای گفت:

ما برای ارائه خدمات حیاتی به افراد جامعه، سخاوت را با نیاز متصل می‌کنیم تا اعضای ما برای احیای زندگی تلاش کنند.

این در حالی است که «الن لمن» (Ellen Lehman)، رئیس بنیاد جامعه ایالت تنسی میانه در این باره توضیح داد:

ما می‌دانیم که در هنگام بروز فاجعه ناگهانی، هیچ راه‌حل سریعی وجود ندارد. با این حال باید از جوامع آسیب‌دیده و افراد غیرانتفاعی در منطقه حمایت کنیم و بتوانیم نیازهای قربانیان را برطرف سازیم.

تیلور سوئیفت 1 میلیون دلار برای کمک به آسیب‌دیدگان طوفان تنسی آمریکا اهدا کرد

کمک به آسیب‌دیدگان طوفان تنسی در حالی بود که سوئیفت پیش از این در توئیتر «عشق و دعای» خود را برای کسانی که درگیر این گردباد بودند، فرستاد. طوفان در این منطقه تا کنون جان 24 نفر را گرفته است. او پس از طوفان تنسی نوشت:

قلب من با همه همشهریانم در تنسی است که تحت تاثیر گردبادها قرار گرفته‌اند. عشق و دعایم را برایتان می‌فرستم.

نظرات خود را درباره مبلغ اهدایی تیلور سوئیفت برای کمک به آسیب‌دیدگان طوفان تنسی آمریکا با ما و خوانندگان دینو به اشتراک بگذارید.

تیلور سوئیفت

منبع: Bang Showbiz

بیشتر بخوانید: ثروتمندترین هنرمندان جوان بریتانیایی در سال ۲۰۱۹ چه کسانی هستند؟

بیشتر بخوانید: شوخی آدام سندلر برنده Independent Spirit Award 2020 پس از عدم دریافت اسکار

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۲ دیدگاه

  1. Avatar محمد گفت:

    سلبریتی واقعی یعنی این
    نه گزینه های داخلی که میان استوری میزارن و به زمین زمان ناسزا میدن و فقط احساس بد به مردم تزریق میکنن

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      درسته دوست عزیز بهرحال خیلی از افراد موفق برای دیگران ارزشی قائل نیستن و با اینک خیلی کمتر هم میتونن ب دیگران کمک کنن اما اینکار رو نمیکنن. برای افرادی مثل تیلور باید کف زد👏🏼

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.