پردرآمدترین بازیگران زن

پردرآمدترین بازیگران زن سال ۲۰۲۰ : موفقیت سوفیا ورگارا از سریال Modern Family

به تازگی لیستی از پردرآمدترین بازیگران زن سال ۲۰۲۰ منتشر شده است که در این لیست سوفیا ورگارا با درآمد ۴۳ میلیون دلار در صدر این لیست قرار گرفت و به پردرآمدترین بازیگران زن سال ۲۰۲۰ تبدیل شد. عمده‌ی درآمد سوفیا در سال ۲۰۲۰ از سریال Modern Family بود که محبوبیت بسیار زیادی داشت و در تلویزیون پخش شد. پس از سوفیا ورگارا، آنجلینا جولی، پیشکسوت هالیوود (۳۵ میلیون دلار) و گال گادوت، ستاره مارول (۳۱ میلیون دلار) در رده‌های دوم و سوم این لیست قرار دارند. در ادامه لیست کامل پردرآمدترین بازیگران زن سال ۲۰۲۰ را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

پردرآمدترین بازیگران زن سال ۲۰۲۰

۱) سوفیا ورگارا با درآمد ۴۵ میلیون دلار

سوفیا پس از پایان سریال خانواده مدرن، به عنوان یکی از داوران America’s Got Talent فعالیت خود را آغاز کرد. او توانست در سال ۲۰۲۰ بیش از ۴۵ میلیون دلار درآمد داشته باشد. او همچنین از طریق برند شلوار جین خود سود بالایی را در این سال تجربه کرد.

۲) آنجلینا جولی با درآمد ۳۵.۵ میلیون دلار

یکی از معدود بازیگران زن در لیست که تقریباً تمام پولش را از فیلم‌های قدیمی‌اش به جیب می‌زند، آنجلینا جولی است. آنجلینا بزرگترین حقوق و درآمد خود را از بازی در فیلم The Eternals، فیلم بعدی مارول بدست آورده است که بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری دارد.

۳) گال گادوت با درآمد ۳۱ میلیون دلار

گال گادوت با بازی در Wonder Woman موفقیت چشم‌گیری را تجربه کرد. پس از آن، او با بازی در سریال Red Notice بیش از ۲۰ میلیون دلار بدست آورد و توانست در جایگاه سوم پردرآمدترین بازیگران زن سال ۲۰۲۰ قرار گیرد.

۴) ملیسا مک کارتی با درآمد ۲۵ میلیون دلار

ملیسا مک کارتی یک بازیگر کمدی بوده که در دو مجموعه فیلم بازی می‌کند. او از طریق این دو فیلم به درآمد بالایی رسیده و همچنین در بین بازیگران کمدی به محبوبیت خوبی دست یافته است. ملیسا مک کارتی با درآمد ۲۵ میلیون دلاری خود در جایگاه چهارم این لیست قرار گرفته است.

۵) مریل استریپ با درآمد ۲۴ میلیون دلار

مریل استریپ به نمایش کمدی Let Them All Talk به کارگردانی استیون سودربرگ پیوست که این نمایش به قیمت ۳۳ میلیون دلار به HBO Max فروخته شد. دستمزد مریل استریپ نیز در این نمایش حداقل ۵ میلیون دلار بوده است. البته بخش عمده‌ی موفقیت او برای فروش فیلم‌های سال گذشته‌اش بوده که مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

۶) امیلی بلانت با درآمد ۲۲.۵ میلیون دلار

اولین فیلم A Quiet Place با بودجه ۱۷ میلیون دلاری، ۳۴۱ میلیون دلار درآمد کسب کرد و بلانت مذاکره کرد که یک دستمزد ۸ رقمی برای قسمت دوم این فیلم داشته باشد که قرار است سال آینده منتشر شود. در نتیجه بازی او در قسمت اول و دوم A Quiet Place دلیل حضور او در این لیست بوده است.

۷) نیکول کیدمن با درآمد ۲۲ میلیون دلار

نیکول کیدمن در سال ۲۰۲۰ در مینی سریال‌های موفقی حضور داشت و دستمزد هشت رقمی از بازی در این سریال‌ها دریافت کرد. او برای هر مینی سریال آینده خود از سری The Undoing درHBO ، حدود ۱ میلیون دلار درآمد کسب خواهد کرد. نیکول کیدمن در جایگاه هفتم این لیست قرار گرفته است.

۸) الن پامپئو با درآمد ۱۹ میلیون دلار

پامپئو برای بازی در نقش سریال Grey’s Anatomy حدود ۵۵۰،۰۰۰ دلار در هر قسمت درآمد دارد. گزارش شده است که وی سالانه حدود ۶ میلیون دلار به سهم خود از سود سندیکا اضافه می‌کند. اکنون الن پامپئو با درآمد ۱۹ میلیون دلار در جایگاه هشتم پردرآمدترین بازیگران سال ۲۰۲۰ قرار دارد.

۹) الیزابت ماس با درآمد ۱۶ میلیون دلاری

الیزابت ماس برای بازی در فیلم The Handmaid’s Tale در هر قسمت ۱ میلیون دلار دریافت می‌کند. او همچنین در سود فیلم Invisible Man نیز سهیم شده که با هزینه‌ی ۷ میلیون دلاری تاکنون ۱۳۴.۳ میلیون دلار فروش داشته است و این به سود الیزابت ماس نیز ختم شده است.

۱۰) وایولا ویویس با درآمد ۱۵.۵ میلیون دلار

دیویس برای اولین بار به لطف بازی در نقش‌های Annalize Keating در How to Get Away with Murder و Ma Rainey در Ma Rainey’s Black Bottom توانست دستمزد هفت رقمی داشته باشد و در جایگاه دهم این لیست در بین ۱۰ بازیگر پردرآمد سال ۲۰۲۰ قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: پردرآمدترین بازیگر مرد سینمای جهان در سال ۲۰۲۰
بیشتر بخوانید: لیست پردرآمدترین زنان هالیوود در سال ۲۰۲۰ (۲۰ مورد از زنان پردرآمد هالیوود)

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.