تلفات و صدمات سیل

بروزرسانی: آمار تلفات و صدمات سیل در شهرها و استان‌های مختلف کشور

همان‌طور که در جریان سیل اخیر در شهرهای مختلف کشورمان هستید باید آمار تلفات و کشته‌شدگان این سیل را در اختیار شما عزیزان قرار دهید. همان‌طور که می‌دانید شروع خسارت‌های این سیل از گلستان و بخش شرقی مازندران آغاز شد و پس از آن شاهد حادثه وحشتناک دروازه قرآن شیراز و به کلی سیل شیراز بوده‌ایم که آسیب جدی به مردم منطقه و مسافران وارد کرد. از سوی دیگر پس از حادثه شیراز شاهد سیل در کرمانشاه، لرستان، ایلام و در نهایت خوزستان نیز بوده‌ایم که فاجعه‌ای بزرگ را برای مردم عزیز کشورمان رقم زد. در ادامه آمار تلفات و صدمات سیل اخیر را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد.

آمار تلفات و صدمات سیل

تلفات و صدمات سیل

قبل از هر چیز باید اشاره کنیم که سیل اخیر باعث خسارت به 15 استان کشورمان یا بیشتر شد و تاکنون خسارت‌های مالی فراوانی را وارد کرد. البته در این میان آماری از تلفات و صدمات سیل نیز توسط پزشک قانونی ارائه شد که بر اساس این آمار تا این لحظه یعنی 14 فروردین، تعداد کشته‌شدگان را 66 نفر اعلام کردند. در واقع تا این لحظه که این مطلب در اختیارتان قرار می‌گیرد 66 جسد به پزشک قانونی فرستاده شده است. بر اساس گزارش‌های مختلف تقریباً بیش از 20 کشته در سیل شیراز رخ داد و مابقی استان‌ها با تعداد کمی تلفات جانی از 5 نفر تا 3 نفر روبرو بودند و به‌طورکلی تاکنون تعداد تلفات جانی به 66 نفر رسید. اما باید اشاره کنیم که مصدومان این حادثه تاکنون 478 نفر بوده‌اند.

البته خسارت‌های مالی هم در میان کم نبوده و می‌توان گفت که غیرقابل‌جبران خواهد بود. البته نباید ناامید بود اما تا این لحظه بر اساس آمار منتشر شده از سیل‌های اخیر، بیش از 1600 میلیارد تومان خسارت وارد شده است و ظاهراً بیش از 5 هزار خانه به‌کلی تخریب شده‌اند که نیاز به بازسازی خواهند داشت. در این میان وعده‌های امدادرسانی و کمک‌های نقدی هم به مردم داده می‌شود که صحت آن مشخص نیست.

بروزرسانی:

در حال حاضر یعنی در 17 فروردین، حادثه سیل اخیر، 70 کشته و 791 مصدوم به جا گذاشته است.

بروزرسانی

در حال حاضر یعنی در 21 فروردین، حادثه سیل اخیر، 77 کشته و 1076مصدوم به جا گذاشته است و تا این لحظه بیش از 3000 میلیارد خسارت وارد شده است.

امتیاز: 5.0 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.