بوی سیگار

نکاتی که می‌تواند کمک کند تا برای همیشه از بوی سیگار خلاص شوید

اگر خانه‌ای را اجاره یا خریداری کرده‌اید که صاحبان قبلی در آن سیگار می‌کشیدند یا شما ماشینی خریداری کرده‌اید که بوی داخل ماشین شبیه به زیر خاکستر است. می‌توانید به دنبال راهی برای از بردن و خلاص شدن از بوی سیگار باشید.

بوی دود سیگار هرگز خوشایند نیست در مواردی ممکن است که مدت زیادی طول بکشد تا بوی سیگار از بین برود. مانند یک ماهی تابه یا کباب سوخته که برای مدت طولانی بوی نامطبوع آن باقی خواهد ماند. در چنین شرایطی می‌توانید آن را با انواع خوشبوکننده‌های هوا از بین ببرید اما مواردی وجود دارد که در واقع می‌تواند به شما کمک کند تا بطور دائم از شر بوی سیگار خلاص شوید که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

برای همیشه از بوی سیگار خلاص شوید

بوی سیگار

سیب

سیب در جذب بوی بد بسیار خوب است در نتیجه برای از بین بردن بوی بد سیگار یا هر بوی بد سوختگی از سیب استفاده کنید. یک سیب را برداشته و آن را به دو قسمت تقسیم کنید. دو نیمه را در فضایی که بوی دود می‌دهد قرار دهید و یک شب در آنجا بگذارید. اگر همه چیز خوب پیش برود، سیب بوی دود را جذب می‌کند و پس از یک روز خبری از بوی بد دود و سوختگی نخواهد بود.

سرکه

بوی سرکه بوی دود را خنثی می‌کند و این باعث می‌شود که بو کاملاً از بین برود. یک پنجره را باز کنید و یک ظرف پر از سرکه را روی اجاق گاز قرار دهید تا جوش بیاید. بگذارید بوی سرکه در تمام خانه پخش شود تا بوی دود از بین برود. همچنین می‌توانید برای از بین بردن بوی دود از لوازم خانه مانند مبل، یک فنجان سرکه را با دو لیتر آب گرم مخلوط کنید و از این روش برای پاک کردن مبلمان، کف و دیوار استفاده کنید. اگر لباس‌هایتان هم بوی دود می‌دهد آن‌ها را در ماشین لباسشویی قرار دهید اما مقداری سرکه به عنوان نرم‌کننده پارچه اضافه کنید.

جوش شیرین

جوش شیرین یک راه حل ایده‌آل برای از بین بردن بوی بد فرش، مبل‌های پارچه‌ای و یا روکش پارچه‌ای اتومبیل شما است. مقدار زیادی جوش شیرین را روی سطح بد بو بپاشید و بگذارید 12 تا 24 ساعت در آنجا قرار گیرد. توجه داشته باشید که کودکان و حیوانات خانگی را از جوش شیرین دور کنید. پس از پایان دوره انتظار، جوش شیرین را از پارچه مورد نظر پاک کنید. آیا هنوز بو وجود دارد؟ روند را تکرار کنید تا جوش شیرین این بوی بد را از بین ببرد. جوش شیرین، بو و رطوبت را به خود جذب می‌کند و این بدان معناست که هم بوی دود و هم بوی نامطبوع از بین می‌رود.

قهوه

اگر به طور مرتب قهوه می‌نوشید، یک راه حل بسیار آسان برای از بین بردن بوی دود قهوه است. بعد از اینکه قهوه درست کردید قهوه باقی مانده را خشک کنید و آن را در کاسه‌های کوچک تقسیم کنید. این کاسه‌ها را در نقاط مختلف خانه یا ماشین خود قرار دهید. آنها را هر 24 ساعت یکبار تعویض کنید و خواهید دید که بوی دود از بین می‌رود.

آمونیاک

اگر هیچ یک از راه‌حل‌های قبلی جواب نداد، زمان آن است که با روشی قوی‌تر وارد عمل شوید. آمونیاک را بیرون بیاورید! بله، بوی آمونیاک در همه جا پخش خواهد شد، اما این بو خیلی سریعتر از بوی دود محو می‌شود. به خصوص اگر بوی دود واقعاً در دیوارها و کف‌های خانه شما وارد شده باشد. اگر قصد استفاده از این روش را دارید، باید یک ماسک بپوشید یا با یک پارچه دهان و بینی خود را ببندید. مطمئن شوید که هیچ حیوان خانگی و بچه‌ی کوچکی در اطراف نیستند. یک فنجان آمونیاک را با چهار لیتر آب مخلوط کنید و از این روش برای تمیز کردن کف، دیوار و سقف استفاده کنید. اگر فکر می‌کنید بوی آمونیاک بیش از حد شدید است، می‌توانید از جوش شیرین برای جذب بوی آمونیاک استفاده کنید. جوش شیرین را در اطراف اتاق بپاشید و بعد از چند ساعت آن را جارو کنید.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar مهرداد گفت:

    اتفاقا من از سیگار و بوی سیگار خوشم میاد😂😎

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.