اینفلوئنسر اینستاگرام

اینفلوئنسر اینستاگرام کیست و معرفی و تاثیرگذارترین اینفلوئنسرها در زمینه‌های مختلف

اینستاگرام از اکتبر سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تحولات بزرگی در ایجاد کرده است. از سوی دیگر در مواردی شاهد شغل های اینستاگرامی، فرهنگ های اینستاگرامی و به طور کلی کسب و کارهای جدیدی بوده ایم که می توان به سبک جدیدی از تبلیغات اشاره کرد. در واقع اینستاگرام دلیل جدیدی برای رشد مردم و تجارت های کوچک و بزرگ شد. در این میان افراد تاثیر گذاری هم با نام اینفلوئنسر اینستاگرام ظاهر شدند که با توجه تاثیرات در زمینه های مختلف بر کاربران تبلیغات گسترده ای را به عهده گرفتند.

در واقع اینفلوئنسرها توانستند تا کسب و کارهای کوچک را از طریق تبلیغات مشهورتر و موفق تر کنند و این شیوه در ایران نیز جواب داده است. اما در این مطلب قصد داریم تا به معرفی معروف ترین و تاثیرگذارترین اینفلوئنسرهای جهان در زمینه های مختلف بپردازیم که حتما لا آن ها آشنایی دارید اما باید بدانید که این افراد میزان زیادی از درآمد خود را از تاثیرپذیری کاربرانشان بدست می آورند.

اینفلوئنسر اینستاگرام

اینفلوئنسر اینستاگرام کیست؟

قبل شروع و معرفی این افراد باید بگوییم که اینفلوئنسر همانطور که قبلا اشاره کردیم افراد تاثیر گذاری هستند که طرفداران خود را به سمتی خاص هدایت می کنند و سرمایه گذارانی را به خود جلب می کنند تا از طریق شهرتشان به تبلیغات بپردازند. یک اینفلوئنسر ممکن است هرکسی باشد از یک وبلاگ نویس تا یک کارآفرین آنلاین. از آنجایی که محتوای اینستاگرام به یک یا چد تصویر به همراه متن ارائه می شود در نتیجه تاثیر خوبی خواهد داشت. از سوی دیگر میزان واکنش ها به پست ها و محتوای منتشر شده قابل بررسی خواهد بود در نتیجه سرمایه گذاران می توانند با توجه به میزان تاثیر اینفلوئنسرها انتخاب کنند که با چه کسانی همکاری داشته باشند.

9 اینفلوئنسر اینستاگرام معروف جهان در زمینه های مختلف (ایده بگیرید!)

Daily Dose

Daily Dose

این صفحه در واقع یکی از اولین و بزرگترین صفحات انگیزشی در شبکه اجتماعی اینستاگرام است که تاکنون بیش از 1.6 میلیون دنبال کننده داشته است. محتوای این صفحه اغلب محتوای انگیزشی و قدرتی است که روزانه در اختیار کاربران قرار می گیرد. البته شایان ذکر است که این صفحه به صورت روزانه بیش از 200 میلیون بازدید کننده دارد و این در واقع یک چهارم جمعیت کل اینستاگرام است. Daily Dose از روشی ساده اما مؤثر برای ارتباط با کاربران اینستاگرام استفاده می کند. از نقل قول های الهام بخش گرفته تا جملات تاثیر گذار. این یک نوع پست گذاری و تولید محتوای قابل اعتماد است که نظر بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.

Huda Kattan

اینفلوئنسر اینستاگرام

Huda Kattan یک متخصص آرایشی و زیبایی بوده و یکی از تاثیرگذار ترین متخصصان زیبایی در جهان شناخته شده است. او به عنوان یک وبلاگ نویس شروع به کار کرد و صفحه اینستاگرام hudabeauty زندگی او را دگرگون کرد. او 29 میلیون دنبال کننده برای آموزش های آرایش خود به دست آورد. اگر در بخش آرایش و زیبایی هستید، اینستاگرام یک خروجی ایده آل برای تبلیغ برند شما است. از این گذشته، زیبایی تا حدود زیادی در مورد ظاهر است و اینستاگرام هم در بخش تصاویر ظاهری نظر بسیاری را به خود جلب می کند. باید اشاره کنیم که Huda اکنون خط تولید آرایش مخصوص به خود را دارد و صفحه وی مملو از فیلم هایی با توصیه های آرایشی، ویدیوهای آموزشی و معرفی تجهیزات جانبی است.

Cameron Dallas

اینفلوئنسر اینستاگرام

برای کسانی که فکر می کنند شخصیت های اینستاگرامی افراد منحصر به فردی هستند باید بگوییم که سخت در اشتباهید زیرا این افراد از بازیگران و هنرمندان تلویزیون تا یک آشپز ساده و با خلاقیت می توانند باشند. Cameron Dallas یکی از شخصیت های تلویزیونی است که بیش از 21 میلیون دنبال کننده دارد و در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی دیگر بسیار محبوب است. او علاوه بر اینستاگرام در Netflix و یوتیوب نیز بسیار محبوب است. پست های وی دارای ارتباطی کاریزماتیک و شخصی است و او با کاربران و طرفدارانش از طریق صفحاتش به راحتی ارتباط برقرار می کند.

Kayla Itsines

اینفلوئنسر اینستاگرام

Kayla Itsines یک مربی و کارآفرین استرالیایی است که بیش از 10.5 میلیون دنبال کننده دارد. او در زمینه رژیم های غذایی و رفتارهای صحیح ورزشی محتوا تولید می کند و مجله ای با عنوان Itines را ارائه کرده است که 30 شخصیت برجسته در این مجله به تولید محتوای سلامت و ورزش می پردازند. تناسب اندام یک صنعت فوق العاده مناسب برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی است و نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد. در واقع دیدن محتوای ورزشی در رسانه های اجتماعی فقط می تواند به عنوان انگیزه ای برای اهداف تناسب اندام شما باشد.

Cooking with Mima

اینفلوئنسر اینستاگرام

علاوه بر ورزش و تناسب اندام، صنعت غذا هم در اینستاگرام بسیار جذاب است. تبلیغ غذا و مراکز غذایی در اینستاگرام بسیار رایج است و افرادی با عنوان تیستر به رستوران های مختلف برای تست غذا می روند و تجربه خود را در اینستاگرام در اختیار کاربران قرار می دهند. از سوی دیگر آموزش های آشپزی نیز بسیار محبوب است و  Marian Ezzedine یکی از برترین صفحات آشپزی جهان را در اختیار دارد. او در صفحه خود مراحل و دستورالعمل های ساده آشپزی را در اختیار 2.4 میلیون کاربر خود قرار می دهد و کاربران به خوردن غذاهایی سالم تشویق می کند. او در طول آشپزی به تبلیغ مواد غذایی و شرکت های غذایی نیز می پردازد. اگر شما هم به آشپزی علاقه دارید صفحه Cooking with Mima را حتما دنبال کنید.

Selena Gomez

سلنا گومز

نکته جالب این است که خواننده و هنرمند جوان سلنا گومز نیز در لیست اینفلوئنسر اینستاگرام قرار دارد. سلنا با بیش از 144 میلیون دنبال کننده، خواننده برنده جایزه ای است که اغلب از شبکه اجتماعی خود برای تبلیغ کمک های خیریه مانند در زمینه قاچاق انسان و محافظت از کودکان در برابر خشونت استفاده می کند. او سال ها به عنوان محبوب ترین شخصیت اینستاگرامی با بیشترین فالور شناخته شده بود. او همچنین عکس ها و فیلم های شخصی بسیاری را برای تعامل با طرفداران بزرگ خود ارسال می کند.

Kylie Jenner

کایلی جنر

کایلی جنر به لطف 118.5 میلیون دنبال کننده اش تبدیل به یک تأثیرگذارترین و خودساخته ترین سلبریتی های دوران خود شده است. او که یک اینفلوئنسر اینستاگرام است از شهرت خانوادگی اش معروف شده و از طریق پست های اینستاگرام خود مدلینگ و تبلیغات و فروش آرایشی دارد. کایلی خط تولید لوازم آرایشی اختصاصی خود را بدست آورده و از طریق فروش به کاربران اینستاگرامی اش به ثروت خوبی دست یافته است. از سوی دیگر کایلی جنر بابت هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام نیز پول بسیار خوبی دریافت می کند. در نتیجه می توان گفت که فعالیت های کایلی در اینستاگرام، او را او را به عنوان پردرآمدترین تأثیرگذار در اینستاگرام تبدیل می کند.

Cristiano Ronaldo

کریستیانو رونالدو

رونالدو در رده سوم لیست پردرآمدترین اینفلوئنسر اینستاگرام قرار گرفت و به ازای هر پست حمایت شده 750،000 دلار درآمد داشته است. او با 145.3 میلیون دنبال کننده و تعداد بالای محتوای پست شده نظر بسیاری را خود جلب کرده است. همانطور که میدانید عمده فعالیت های او در زمینه ورزشی است اما از طریق و شهرت و محبوبیت خود از طریق اینستاگرام نیز به تبلیغات مختلفی می پردازد و درآمد خوبی را از این طریق بدست می آورد. او همچنین پست های مختلف بازی و تمرینی و همچنین عکس های خانوادگی را به اشتراک می گذارد.

Zach King

Zach King یکی از خلاق ترین های اینستاگرام بوده که در زمینه فیلم سازی در یوتیوب و اینستاگرام بسیار پر طرفدار است. Zach King بیش از 21 میلیون دنبال کننده دارد و به لطف داستانهای خود باعث لبخند زدن کاربران می شود. وی فیلم های تصادفی، فیلم های کمدی و سایر تصویر سرگرم کننده را ارسال می کند. در واقع پست های طنز او تنش های زندگی را آسان تر خواهد کرد و او فردی بسیار مسلط در اینستاگرام به حساب می آید. البته مشابهی برای او در ایران وجود ندارد اما در زمینه انیمیشن سازی طنز ایرانی های زیادی هستند که در اینستاگرام فعالیت می کنند و میلیون ها دنبال کننده دارند.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.