لوکس‌ ترین خانه های سلبریتی ها

لوکس‌ ترین خانه های سلبریتی ها که بهترین مکان برای زندگی هستند!

می‌دانید که سلبریتی‌ها معمولا به دنبال یک خانه لوکس و یا یک عمارت بسیار بزرگ و باشکوه هستند. در این مطلب لیستی از لوکس‌ ترین خانه های سلبریتی ها را در اختیارتان قرار خواهیم داد و جزئیاتی از این قصرهای باشکوه را به تصویر خواهیم کشید.

الن دجنرس

لوکس‌ ترین خانه های سلبریتی ها

الن یکی از زیباترین خانه‌ها را در میان سلبریتی‌ها دارد. الن و همسرش پورشا در یک خانه لوکس و ترکیبی از سنگ و چوب زندگی می‌کنند. این خانه دارای پنجره‌هایی بسیار بزرگ است و دید گسترده‌ای به مناظر اطراف دارد. این خانه در یک محوطه‌ی 8.24 هکتاری قرار دارد و دارای پنج اتاق خواب، یک سالن بدنسازی، یک مهمانخانه 2 خوابه و یک استخر باز خیره‌کننده است. این خانه دارای فضای سبز منحصر به فرد و فوق‌العاده‌ای بوده است. الن یکی از لوکس‌ ترین خانه های سلبریتی ها را دارد.

کریس همسورث و السا پاتاکی

لوکس‌ ترین خانه

کریس همسورث یک خانه یا به قولی یک عمارت بسیار لوکس دارد. این خانه بسیار بزرگ و باشکوه است و شامل ۶ اتاق خواب، یک استخر بزرگ در پشت بام،چشم‌اندازی بی‌کران، یک سالن ورزش خانگی، یک حیاط شیک با فضای سبز و یک اتاق مدیا است. این خانه بسیار لوکس بوده و فوق‌العاده زیبا ساخته و طراحی شده است.

کریسی تیگن و جان لجند

لوکس‌ ترین خانه های سلبریتی ها

این خانه‌ی بی‌نظیر یکی از لوکس‌ ترین خانه های سلبریتی ها است. این خانه کاملا از کف چوبی پوشیده شده اما پنجره‌های بزرگ آن باعث شده تا بسیار نورگیر و زیبا باشد. در این خانه یک آشپزخانه‌ی بسیار لوکس طراحی شده است. یک استخر زیبا پوشیده شده با سنگ مرمر در حیاط دیده می‌شود. سبک این خانه کاملا مدرن بوده و دارای یک سالن بدنسازی، یک اتاق تئاتر خانگی و یک قسمت پیانو است.

جنیفر لوپز

خانه های لوکس

جنیفر لوپز یک عمارت بسیار شیک و زیبا دارد که دور تا دور این عمارت با شیشه پوشیده شده است. از سوی دیگر، اطراف این خانه کاملا با درخت‌ها و فضای سبز پوشیده شده است. البته محوطه‌ی این عمارت بسیار بزرگ بوده و در بخشی به یک باغ متصل شده است. این عمارت دارای یک سینمای خانگی، استخر، آمفی تئاتر، دو کلبه‌ی مهمان، پاسیو و قسمت شومینه بوده و با سبک مدرن طراحی شده است. تعداد اتاق‌ها هفت عدد بوده و آشپزخانه‌ای بسیار بزرگ در اختیار جنیفر لوپز و اعضای خانواده‌اش قرار گرفته است.

دیوید بکهام

خانه های لوکس

دیوید بکهام فوق ستاره فوتبال نیز یکی از لوکس‌ترین خانه‌ها را دارد. این خانه جدیدترین آپارتمان او است که در میامی بنا شده و توسط معماران زاها حدید طراحی شده است. این ساختمان تقریباً بیش از 80 اقامتگاه در 62 طبقه دارد. آپارتمان طبقه پنجم با 7 اتاق خواب، دارای پنجره‌های شیشه‌ای از هر طرف است و تمام میامی در زیر پای دیوید بکهام خواهد بود. تمام اتاق‌های خواب و همچنین اتاق‌های استراحت و بالکن به همراه یک آشپزخانه براق به سمت منظره‌ای زیبا واقع شده‌اند. این ساختمان فوق‌العاده لوکس دارای امکانات مشترکی است که شامل یک مرکز سلامتی، مرکز آبزی، مرکز بانکی، سالن برای رویدادهای خصوصی، ساحل خصوصی و یک اتاق تئاتر است.

بیانسه و جی‌زی

خانه های لوکس

بیانسه و جی‌زی در تپه‌ی Bel Air یک عمارت بی‌نظیر دارند. این عمارت بسیار لوکس است که چندین طبقه دارد و ۸ خوابه است. این خانه به ۱۱ حمام و سرویس بهداشتی مجهز است و دارای یک اتاق هنر، یک گاراژ برای ۱۵ ماشین، چهار استخر، زمین بازی و دیگر امکانات جذاب است. اطراف این خانه با پنجره‌های شیشه‌ای عظیم پوشانده شده است که این شیشه‌ها ضدگلوله نیز هستند تا این خانواده ۵ نفره در امان باشند.

بیشتر بخوانید: لوکس ‌ترین استخرهای جهان متعلق به کدام هتل‌های مجلل هستند؟

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar لیلا میرزاخان گفت:

    طراحی فضای سبز خونه الن واقعا بی نظیره👌🏼👌🏼👌🏼

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.