جنیفر لوپز

آیا جنیفر لوپز به صورتش بوتاکس تزریق می‌کند؟

جنیفر لوپز که به تازگی محصولات آرایشی بهداشتی و پوستی خود را معرفی و به بازار عرضه کرده اعلام کرد که بعد از استفاده از ماسک‌های صورت JLO Beauty نتایج بی‌نظیر بوده صورتش بدون هیچ‌گونه چروک و خطی بسیار صاف و زیبا شده است. او همچنین اعلام کرد که بعد از برداشتن ماسک احساس کرد که پوستش ۱۰ سال جوانتر و شاداب‌تر شده و تبدیل به یک پوست بی عیب و نقص شده است. او در ادامه به شوخی گفت که باید بابت این ماسک‌های صورت عالی ۱۰.۰۰۰ دلار دریافت کنند.

در این میان عده‌ای عنوان کردند که پوست زیبا و بی‌نقص جنیفر لوپز به دلیل تزریق بوتاکس بوده زیرا بر روی پیشانی و بین ابروها هیچ خطی دیده نمی‌شود و کاملا صاف است. اما این نظرات برای جنیفر لوپز چندان خوشایند نبود و به این نظرات پاسخ داد. جنیفر لوپز در ادامه‌ی این ماجرا، برای هزارمین بار اعلام کرد که هرگز هیچگونه تزریق پوستی، جراحی و بوتاکس انجام نداده است.

جنیفر لوپز

لوپز همچنین در پاسخ به این نظرات منفی نوشت: “سعی کنید وقت خود را صرف مثبت بودن، مهربان بودن و نشاط بخشیدن به دیگران کنید. وقت خود را صرف تلاش برای پایین آوردن دیگران نکنید که این موضوع باعث جوانی و زیبایی شما نیز می‌شود !!!”

این اولین بار نیست که جنیفر لوپز در مورد ظاهر و زیبایی طبیعی خود صحبت می‌کند. به گفته PageSix، جنیفر لوپز در طول زندگی حرفه‌ای خود از استفاده از بوتاکس و مواد پرکننده پرهیز کرده است. وی هنگام بحث در مورد خط جدید محصولات مراقبت از پوست خود توضیح داد: “من طرفدار تزریق و بوتاکس نیستم اما از مراقبت پوست و محصولات مراقبت پوستی استقبال می‌کنم. البته باید بگوییم که علاوه بر این محصولات مراقبت پوستی عالی، تغذیه، ورزش، شادی، سفر، رفاه و محصولات آرایشی باکیفیت نیز بر روی پوست تاثیر می‌‌گذارند.

در نهایت محصولات JLO Beauty که حدود ۳ سال است فعالیت می‌کند؛ در اوایل ماه به صورت رسمی محصولات مراقبت پوستی جدیدی را در اختیار عموم قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اشتباهات رایج در زمان خشک کردن موها با سشوار
بیشتر بخوانید: چرا باید از دوره‌ی ۲۰ سالگی از محصولات ضد پیری استفاده کنیم؟
بیشتر بخوانید: معرفی بهترین کشورهای جهان برای انجام عمل بینی: ایران، پایتخت عمل بینی

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...

۴ دیدگاه

  1. Avatar علی گفت:

    ببخشید این مطالب به چه درد مردم می خوره؟؟؟؟؟لااقل مطالبی بنویسید که اشکالی در دین نداشته باشد،مفید بودن پیشکش!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.