کوین اسپیسی

بازگشت ضدقهرمان محبوب با یک ویدئوی جنجالی – کوین اسپیسی

حتماً به خاطر می‌آورید که آبان ماه سال گذشته اتهاماتی علیه بازیگر سرشناس هالیوودی، یعنی کوین اسپیسی مطرح شد. ماجرا از آنجایی شروع شد که آنتونی رپ، بازیگر و خواننده آمریکایی ادعا کرد که در 14 سالگی مورد آزار جنسی این بازیگر مطرح قرار گرفته است. با وجود اینکه این ماجرا مربوط به 30 سال پیش بود، موفق شد به خوبی وجهه Kevin Spacey را در جامعه جهانی مخدوش کند. بعد از جنجال، افراد دیگری هم اتهامات مشابهی را به کوین اسپیسی نسبت دادند. این اظهارات جدای از اینکه چهره و محبوبیت کم‌نظیر کوین اسپیسی را تحت الشعاع قرار داد، زندگی شخصی و کاری او را نیز با چالش‌های جدی مواجه کرد.

اخراج کوین اسپیسی از شبکه نتفلیکس

پس از آنکه هجمه‌ها علیه اسپیسی بیشتر شد، نتفلیکس تصمیم به اخراج او از شبکه گرفت. آنها اعلام کردند که فصل ششم سریال House of Cards که آخرین فصل این سریال هم خواهد بود، بدون حضور شخصیت اصلی آن، یعنی فرانک آندروود با بازی اسپیسی ساخته خواهد شد. پخش فصل آخر سریال هاوس آو کاردز به تازگی به پایان رسید و با واکنش بسیار منفی از سمت بینندگان آن همراه بود. احتمالاً همین عملکرد ضعیف باعث شد تا کوین اسپیسی سکوت خود را بشکند. البته نکته دیگری نیز که درباره بازگشت دوباره کوین اسپیسی به صدر اخبار وجود دارد، پیگیری اتهامات جدیدی درباره او در دادگاه بود، که ساعاتی بعد از اعلام این خبر اسپیسی با انتشار ویدئوی کوتاهی جنجال‌های جدیدی به پا کرد.

کوین اسپیسی

شکستن سکوت کوین اسپیسی

شب گذشته این بازیگر ویدئویی با تیتر “Let Me Be Frank” در شبکه یوتیوب منتشر کرد که به نظر می‌رسد در آن قصد دارد تا به سبک و سیاق سریال هاوس آو کاردز و در قالب شخصیت فرانک آندروود طی مونولوگی جنبش #MeToo را مورد انتقاد قرار دهد.

نتیجه‌گیری‌ها می‌توانند گول‌زننده باشند

صحبت‌هایی که اسپیسی در ویدئوی جنجالی دیشب با جمله “می‌دونم شما چی می‌خواین” آغاز شد و در ادامه:

“البته اونا سعی کردن که مارو از هم جدا کنن، اما چیزی که بین ماست خیلی قوی‌تره. خیلی قدرتمندتره. منظورم اینه بهرحال، منو شما همه چی همو می‌دونیم. من نگفتنی‌ترین و بدترین رازهام رو بهتون گفتم. به شما نشون دادم که دقیقاً مردم چه کارهایی می‌تونن بکنن. من شما رو با صداقتم شوکه کردم، اما بیشتر از همه شما رو به چالش کشیدم و وادارتون کردم که فکر کنید.

و شما به من اعتماد کردین، در عین حال که میدونستین نباید اینکارو بکنین. پس کارمون با هم تموم نشده، حالا هر کی هر چی می‌خواد بگه. به جز این من میدونم چی می‌خواین، شما می‌خواین من برگردم. البته بعضیا همه چیو باور کردن و با نفس‌های حبس شده منتظر بودن تا من همه چیو اعتراف کنم. اونا دارن می‌میرن که من اعلام کنم که هر چی گفته شده، راست بوده و من لایق بلایی که سرم اومده هستم.

اینجوری خیلی آسون نمی‌شه؟ اگر همه چی اینقدر ساده بود. منو شما جفتمون می‌دونیم که هیچوقت اینقدر ساده نیست، نه تو سیاست و نه تو زندگی. اما شما بدترین چیزا رو هم بدون مدرک قبول نمی‌کنین، می‌کنین؟ شما بدون دونستن حقیقت قضاوت نمی‌کنین، می‌کنین؟ کردین؟ نه شما نه… شما باهوش‌تر از این حرفایین. به هر حال، کل این قضیه باعث شد تا پایان ناخوشایندی داشته باشیم. فکرشو کنید می‌شد چه پایان خوبی باشه.

منظورم اینه اگه منو شما تو این چند سال چیزی یاد نگرفته باشیم، اینو می‌دونیم که توی زندگی و هنر هیچ گزینه‌ای نباید از روی میز حذف شه. ما نترسیدیم، نه از چیزایی که گفتیم نه کارایی که کردیم، هنوز هم نمی‌ترسیم. چرا که می‌تونم بهتون اینو قول بدم، اگه من واقعاً تاوان کاری رو که کرده بودم ندادم، مطمئناً برای کارهایی که نکردم تاوان نخواهم داد. البته بعداً اونا میگن که من دارم بی‌احترامی می‌کنم و طبق قانون عمل نمی‌کنم. انگار قبلاً طبق قانون عمل می‌کردم. من هیچوقت اینکارو نکردم و شما هم عاشقش اینکارم بودین.

در هرحال، علیرغم همه خصومت‌ها، تیترها، مجازات‌های بدون قضاوت، علیرغم همه چیز، حتی علیرغم مرگ خودم، به طرز عجیبی حس خوبی دارم و اعتمادبه نفسم هر روز بالاتر می‌ره. شما در آینده همه حقیقت را….”

کوین اسپیسی

در این لحظه کوین اسپیسی با مکث به دوربین خیره می‌شود و بعد از لحظه‌ای تأمل اینگونه ادامه می‌دهد:

“یه دقیقه صبر کنین، حالا که فکرشو می‌کنم، شما هیچوقت واقعاً ندیدید که من بمیرم. دیدین؟”

در این لحظه او انگشتر معروف فرانک آندروود را در دست می‌کند و با این دو جمله صحبت‌های خود را به پایان می‌رساند:

 ” نتیجه‌گیری‌ها می‌توانند گول‌زننده باشند… دلتون برام تنگ شده؟”

تماشای ویدئو

امتیاز: 4.4 از 5 (11 رای)
کمی صبر کنید...

۲ دیدگاه

  1. Avatar milad0694 گفت:

    باید تهش 2بار با انگشترش رو میز میزد …

  2. Avatar مهراد گفت:

    اوو مااای گااااد
    لعنتی 😍😍😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.