بزرگ‌ترین ترندهای پوشاک سال 2020

آنا وینتور روزنامه‌نگار از بزرگ‌ترین ترندهای پوشاک سال 2020 می‌گوید

شاید «آنا وینتور» به دنبال چیزی باشد. روزنامه‌نگار و سردبیر انگلیسی-آمریکایی هیچ حساب شخصی‌ای در رسانه‌های اجتماعی که ما از آن باخبر باشیم ندارد. این موضوع باعث می‌شود طرفدارانش همیشه مایل باشند بیشتر بدانند. بنابراین، وقتی او به مصاحبه راضی می‌شود، ما به هر کلمه‌ای توجه کرده و مشتاقانه یادداشت می‌گیریم. البته جدیدترین فیلم برای سریال Vogue Go Ask Anna نیز از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه با معرفی بزرگ‌ترین ترندهای پوشاک سال 2020 با دینو همراه باشید.

بزرگ‌ترین ترندهای پوشاک سال 2020 را بشناسید

یکی از پاسخ‌های وینتور توجه ما را بسیار جلب نمود. وقتی از وینتور در مورد ترندهای برتر فصل سوال شد، وی 8 مورد متفاوت را انتخاب کرد که فکر معتقد از بر مجموعه Spring / Summer 2020 که اخیرا هفته گذشته به پایان رسید، حاکم است. او از کفش‌های تخت، بارانی و گلدوزی نام برد؛ اما شما برای دیدن لیست کامل بزرگ‌ترین ترندهای پوشاک سال 2020 طبق گفته آنا وینتور، به ادامه مطلب توجه کنید.

1. کفش‌های تخت

1. کفش‌های تخت بزرگ‌ترین ترندهای پوشاک سال 2020

Chanel یکی از نمایش‌های ماه می را در حمایت از کفش‌های صاف و کاربردی برای S / S 20 برگزار کرد. البته این نسخه‌های cap-toe کاملا مطابق با سبک کفش‌های مخصوص این برند هستند.‌

1. کفش‌های تخت چرم مات
1. کفش‌های تخت نیم بوت
1. کفش‌های تخت جیر
1. کفش‌های تخت چرم براق
1. کفش‌های تخت کالج

2. گلدوزی

2. گلدوزی بزرگ‌ترین ترندهای پوشاک سال 2020

برای امتحان کردن این ترند، نیازی به خلق آثار گلدوزی زیبای Alexander McQueen ندارید، اما مطمئنا در صورت استفاده، ضرری هم برایتان نخواهد داشت.

2. گلدوزی حریر
2. گلدوزی مدرن
2. گلدوزی بوهو

3. پالتو بارانی

3. پالتو بارانی بزرگ‌ترین ترندهای پوشاک سال 2020

سرمایه‌گذاری روی پالتوهای بارانی در هر زمانی، بسیار مورد توجه است. با این حال پوشیدن آن با ست حمام à la Fila کاملا اختیاری است. Fila می‌داند که بهترین نسخه‌ها به طور همسان، انواع کلاسیک خاکی رنگ و مدرن آستین کوتاه هستند.

3. پالتو بارانی مدرن

4. چاپ‌ها

4. چاپ‌ها بزرگ‌ترین ترندهای پوشاک سال 2020

نگاه ویژه Louis Vuitton به طرح‌های دهه 70 نمونه‌های مورد علاقه آنا وینتور هستند. چاپ‌های جالب و چشم‌نوازی که در سراسر مسیر نمایش S / S 20 وجود داشت.

4. چاپ‌ها گلدار ریز
4. چاپ‌ها راه راه
4. چاپ‌ها کلاسیک

5. شلوار کوتاه

5. شلوار کوتاه بزرگ‌ترین ترندهای پوشاک سال 2020

طی مصاحبه با مدیر خلاق Ganni، «دیت ریفستروپ» در طول هفته مد کپنهاگ، متوجه شدیم که شلوارک بلند، یکی از بزرگ‌ترین ترندهای پوشاک سال 2020 در فصل بهار است. چیزی که او را بیشتر از همه هیجان‌زده می‌کند. با توجه به اینکه Ganni همیشه نبض مدهای جذاب را در دست دارد، جای تعجب نیست که شلوارک‌های بلند نیز در تعداد انگشت شماری از نمایش‌های دیگر کپنهاگ، از جملهStand ، Baum und Pferdgarten  و Mykke Hoffmann دیده می‌شد.

5. شلوار کوتاه لی بزرگ‌ترین ترندهای پوشاک سال 2020
5. شلوار کوتاه کتان بزرگ‌ترین ترندهای پوشاک سال 2020
5. شلوار کوتاه راحتی بزرگ‌ترین ترندهای پوشاک سال 2020

6. رنگ

6. رنگ بزرگ‌ترین ترندهای پوشاک سال 2020

Stine Goya به صورت تخصصی در تزریق رنگ به کلکسیون‌های خود مهارت دارد. نمایش پر از رقص او در طول هفته مد کپنهاگ نیز از این قاعده مستثنا نبود.

6. رنگ کیمونو
6. رنگ یقه اسکی
6. رنگ بافت
6. رنگ بافت ریز
6. رنگ ساتن

7. الیاف رافیا

7. الیاف رافیا بزرگ‌ترین ترندهای پوشاک سال 2020

Dior که در یک باغ موقت مستقر بود، ترندهای زیادی را با الهام از طبیعت به نمایش گذاشت. آن چیزی که توجه آنا وینتور را به خود جلب می‌کند، الیاف رافیای به کار رفته در طرح‌های این برند است. به طوری که روی همه چیز از کلاه گرفته تا دامن، از آن استفاده شده بود.

7. الیاف رافیا کیف
7. الیاف رافیا کلاه

8. حصیر

8. حصیر بزرگ‌ترین ترندهای پوشاک سال 2020

Michael Kors قدرت یک کیف حصیری خوب را می‌داند. او نسخه‌های متعددی را برای نمایش S / S 20 خود در طول هفته مد نیویورک به روی صحنه فرستاد تا به یکی از بزرگ‌ترین ترندهای پوشاک سال 2020 تبدیل شود.

8. حصیر کیف
8. حصیر کیف

شما از سایر نمونه‌های بزرگ‌ترین ترندهای پوشاک سال 2020 چه می‌دانید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید: چند ایده شیک و ترند از کیف‌های زنانه برای استایل‌های مختلف

بیشتر بخوانید: غم بزرگ دنیای مد و فشن: مرگ کارل لاگرفلد ، طراح بی‌نظیر شنل

امتیاز: 4.6 از 5 (5 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.