مسیرهای توریستی

ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی در سراسر جهان را بشناسید! (قسمت دوم)


در مطلب قبل لیستی از ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی را ارائه کردیم و در این مطلب قسمت دوم آن را در اختیارتان قرار خواهیم و لیست کامل تری از ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی را منتشر خواهیم کرد. امیدواریم که این مطلب موردتوجه شما عزیزان قرار گیرد.

ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی

Huayna Picchu Trail در پرو

ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی

این مکان یکی از مشهورترین و ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی شناخته شده و مسیری بسیار منحصربه‌فرد زیبا است. این مسیر در واقع یک مسیر پله‌ای بر روی صخره‌ها بوده و بسیار باریک و لغزنده است. در واقع از یک سمت شاهد دره‌ای خواهید بود که هرلحظه امکان پرت شدن وجود خواهد داشت. در روزهای سرد و مرطوب عبور از این مسیر میسر نیست و لغزنده خواهد بود به همین دلیل در برخی فصول سال این مسیر بسته است.

Dachstein Skywalk در اتریش

مسیرهای توریستی

این مسیر که به مسیر آسمانی معروف است در واقع بهترین مسیر برای قدم زدن در آسمان بوده و گردشگران آلپ حتماً از این منطقه دیدن خواهند کرد. این مسیر بسیار شناخته شده است و برای راه‌پیمایی در ارتفاعات آلپ زیباترین نقطه است. این مسیر به گونه‌ای ساخته شده که به سمت کوه بوده و تمام منظره پایین را مشاهده خواهید کرد.

مسیر Ferrata در ایتالیا و استرالیا

ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی

Ferrata در زبان ایتالیایی به معنای مسیر آهنی بوده و این مسیر متعلق به قرن 15 است. اعتقادات عجیبی در راستای این مسیر وجود دارد و داستان‌های زیادی گفته می‌شود. اما به طور کلی این مسیر در بلندترین نقطه از کوه‌های صخره‌ای قرار گرفته و پیاده‌روی در این مسیر بسیار چالش‌برانگیز است.

دراکنزبرگ ترورس در آفریقا

مسیرهای توریستی در سراسر جهان

این گذرگاه به عنوان یکی از خطرناک‌ترین و ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی جهان شناخته شده است و دلیل اصلی آن عدم وجود حفاظ برای صخره‌نوردان است. این مسیر بسیار ناهموار بوده و در عین حال بدون هیچ‌گونه محافظی به صورت نردبانی ساخته شده است. در نتیجه می‌توان گفت که این مسیر مخصوصاً در فصول سرد بسیار لغزنده و خطرناک است و به عنوان یکی از ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی شناخته شده است.

پیاده رو Titlis Cliff در سوئیس

این پل از سال 2013 افتتاح شد و یکی از محل‌های ترسناک برای بازدیدکنندگان و توریست‌ها در سراسر جهان است. افرادی که ترس از ارتفاع دارند هرگز نباید از این مسیر بازدید کنند اما باید بدانند یک منظره خیره کننده از کوه‌های آلپ را از دست خواهند داد.

Puente de Ojuela در مکزیک

مسیرهای توریستی

اگر علاقه‌مند به مکان‌های متروکه باشید این پل در مکزیک بهترین مسیر برای قدم زدن و ماجراجویی برایتان خواهد بود. این پل در واقع آخرین پل به جا مانده از شهر معدن مکزیک است و متعلق به قرن 20، در زمانی که منابع معدن به تازگی کشف شده بود است که اکنون کاملاً رها شده ولی همچنان منطقه‌ی خوب و هیجان انگیزی برای پیاده‌روی محسوب می‌شود.

مسیر Mist Trail در ایالات متحده آمریکا

ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی در سراسر جهان

پارک ملی  Yosemite در آمریکا مسیری برای پیاده روی دارد که این مسیر همیشه خیس و مرطوب بوده در نتیجه بسیار لغزنده و خطرناک است. اما باید اشاره کنیم که این مسیر پیاده روی بسیار زیبا بوده و باید توجه داشته باشید که در فصل های خشک به این منطقه بروید.

مسیر کوه Pinatubo در فیلیپین

مسیرهای توریستی

به جرات می توان گفت که این مسیر یکی از مرگبارترین و ترسناک ترین مسیرهای توریستی جهان است و تمام فاکتورهای لغزندگی، شیب تند، دره و ارتفاع را به صورت یکجا دارد در نتیجه در روزهای بارانی هرگز کسی نباید به این مسیر قدم بگذارد.

مسیر Aonach Eagach Ridge در اسکاتلند

مسیرهای توریستی در سراسر جهان

حتی اگر شما فردی بسیار شجاع باشید، دیدن این مسیر و این کوه نفستان را بند خواهد آورد زیرا این مسیر در واقع یک مسیر صخره ای بوده و مسیری بسیار باریک است.

مسیر Kalalau در ایالات متحده آمریکا

ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی

این مسیر که در واقع در هاوایی قرار گرفته بر دیواره ی کوه های صخره ای بوده که منظره ای فوق العاده دارد. این مسیر یک مسیر پیاده روی بی نظیر است که چشم ها را خیره خواهد کرد اما توجه داشته باشید این مسیر یک پیاده رو جنگلی و بکر بوده و خطرات زیادی خواهد داشت.

Tower Bridge در انگلستان

ترسناک‌ترین مسیرهای توریستی

Tower Bridge در انگلستان در شهر لندن قرار دارد و یک پل کاملا شیشه ای در ارتفاعی زیاد است که محلی امن و در عین حال بسیار ترسناک محسوب می شود. زمانی که به پایین نگاه می کنید قطعا سرتان گیج خواهد رفت اما این مسیر یکی از مسیرهای ترسناک و جذاب برای گردشگران است.

امتیاز: 4.5 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

یک دیدگاه

  1. Avatar حسین گفت:

    Dachstein Skywalk در استرالیا هست ،ولی آلپ مربوط به بخشهایی از اروپا هست و ربطی به استرالیا نداره
    لطفا اصلاح بفرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.