ترفند رنگ کردن مو

جذابیت پاییزی: ترفند رنگ کردن مو مخصوص موهای نازک و ضخیم‌تر به نظر رسیدن آن‌ها

برای جذابیت پاییزی شما، با ترفند رنگ کردن مو مخصوص موهای نازک آشنا شوید. اگر این تارهای نازک بتوانند صحبت کنند، می‌شود تصور کرد که چه خواهند گفت:

هیچ حجمی برای تو وجود ندارد، تو یک شکست‌خورده‌ای!

راه چاره نیز همین قدر جذاب است. در ادامه برای شناخت این ترفند و ضخیم‌تر کردن موهای خود با دینو باشید.

تصورات غلط و ترفند رنگ کردن مو

برای کسانی که با تار موهای نازک و ضعیف خود مشکل دارند خبر خوبی داریم. تلاش برای زیبا کردن خود، می‌تواند بیهوده باشد وقتی بدانید که تا ظهر ممکن است همه چیز از بین برود. با این وجود همواره تصورات غلطی در مورد کار با موهای نازک و ضعیف وجود دارد. به عنوان نمونه روشی که می‌گوید باید از آرایشگرها فاصله بگیرید که مبادا تار موهای نازک شما ضعیف‌تر شوند. در کنار این‌ها هر خانمی باید با تعدادی ترفند رنگ کردن مو آشنا شود تا به بهترین حالت ظاهر خود دست یابد.

ترفند رنگ کردن مو
ترفند رنگ کردن مو

ترفند رنگ کردن مو به همراه تکنیک کانتور

همواره می‌توان اصلاح و رنگ را در کنار هم به کار برد تا موهای نازک، ضخیم‌تر به نظر برسند. همه این‌ها با یک مدل موی حجم‌دهنده شروع می‌شود و با ترکیب رنگ مو به پایان می‌رسد. ترکیبی که با نمایش حجمی بیشتر از واقعیت، همه را به فکر فرو می‌برد. این کار «کانتور موی سر» نام دارد و بله، واقعا فوق‌العاده است.

مانند کانتور کردن در آرایش، کانتور رنگ مو، از درجه روشن‌تر و تیره‌تر از رنگ پایه موهای شما، برای عمق بخشیدن به موهایتان استفاده می‌کند. چیزی که با برجستگی‌ها و سایه‌ها به موهایتان بُعد داده و جلوه‌ای ویژه به چهره شما می‌بخشد. ترفند رنگ کردن مو به همراه تکنیک کانتور یک راه‌حل آسان برای موهای نازک و کم‌پشت است.

ترفند رنگ کردن مو به همراه تکنیک کانتور

رنگ‌های تک بعدی

خانم‌ها! دیگر به سراغ رنگ‌های تک بعدی نروید. هر مویی که تماما یک رنگ باشد، می‌تواند صاف به نظر برسد و یا عمقی نداشته باشد. در عوض، مطمئن شوید که درجات روشن، میانه و تیره با هم هاهنگی دارند. «بابی مک»، صاحب استودیوی Bobby Mack & Co Hair می‌گوید:

برای هر قطعه روشن یا تیره از رنگ‌های چند بعدی، باید تعادل برقرار شود. این بدان معنی است که ایجاد عمق، با سایه رنگی و اضافه کردن روشنایی جسورانه با هایلایت‌ها خلق می‌شود.

به عنوان مثال، موهای قهوه‌ای روشن را می‌توان با ترکیبی از هایلایت‌ها و تغییر درجه‌ها، پرپشت‌تر کرد. رنگ روشن‌، مانند بلوند طلایی، هنگام استفاده روی قسمت‌های اطراف صورت شما، می‌تواند باعث شگفتی شود. به همین ترتیب، رنگ‌های باشکوه غلیظ مانند شاه‌بلوطی یا قهوه‌ای کاراملی نیز می‌توانند اثر سایه‌ای در سراسر موهایتان ایجاد کنند. چیزهایی که باعث عمق و ضخامت بخشیدن به موهای شما می‌شوند.

درخشش پاییزی

پیشنهاد فصل پاییز

مک در ادامه صحبت‌هایش می‌افزاید:

من همیشه تجزیه و تحلیل می‌کنم که چگونه می‌توان رنگ و اصلاح مشتری را به بهترین وجه سفارشی و کانتور کرد. ایجاد جذاب‌ترین رنگ و مطابقت با سبکی که دارای جنبش و حرکت باشد، باعث می‌شود مشتری سرشار از اعتماد به نفس شود.

بهترین ایده برای درخشش پاییزی، رنگ نهایی سبزه برای این فصل می‌باشد. یک راه‌حل خوب برای موهای نازک این است که کانتور رنگی را با یک برش صاف ترکیب کنید. در این صورت، هر نوع مویی که دارید، کاملا پرپشت و جذاب می‌شود. در اصل، تارهای ضعیف شانسی ندارند. این ترفند رنگ کردن مو را امتحان کنید و موهایتان را ضخیم‌تر نمایید. پیشنهاد شما برای جذابیت در فضل پاییز چیست؟

بیشتر بخوانید: کمپلکس کافئین در تابستان به داد موهایتان می‌رسد

بیشتر بخوانید: سلامت پوست و موی خود را در آب و هوای موسمی تامین کنید

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.