6 ترفند موثر برای برای بهبود وضعیت پوست که بسیاری از خانم‌ها را آزار می دهد

مهم نیست که چقدر از نظر تکنولوژی پیشرفته هستیم، منافذ بزرگ و یا پاهای توت فرنگی احتمالا تا 100 سال آینده بعضی افراد را اذیت می‌کند. در اینجا 6 ترفند برای بهبود وضعیت پوست که بسیاری از خانم‌ها را آزار می‌دهد، با شما با اشتراک می‌گذاریم.

حواستان باشید که پراکسید هیدروژن، لیمو و سایر مواد طبیعی می‌توانند باعث تحریک و التهاب پوست‌های حساس شوند. لطفاً قبل از امتحان هر یک از درمان‌های زیر با یک متخصص مشورت کنید.

ترفندهایی برای بهبود وضعیت پوست خانم‌ها:

1. سبیل زنانه

رنگ کردن سبیل

می‌توانید سبیل خود را با پراکسید هیدروژن روشن کنید. این یک روش ارزان و یک جایگزین عالی برای کرم‌های سفید کننده است و به عنوان یکی از بی‌خطرترین ضدعفونی کننده‌های طبیعی در نظر گرفته می‌شود. با این حال، این ترفند فقط روی افرادی که موهای روشن و کم پشت دارند جواب می‌دهد، بنابراین افراد سبزه می‌توانند به سراغ اپلاسیون بروند.

2. زیر بغل تیره

راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید زیربغل خود را دوباره روشن کنید. یک برش نازک از سیب زمینی یا خیار را به زیر بغل خود بمالید. همچنین می‌توانید مقداری لیمو به آن بمالید و بگذارید 10 دقیقه بماند و سپس بشویید.

یا از 2 قاشق غذاخوری جوش شیرین و 1 قاشق غذاخوری آب استفاده کنید. آن را خوب مخلوط کنید و به زیر بغل خود بمالید، یک دقیقه ماساژ دهید و بگذارید 30 دقیقه بماند، سپس آن را بشویید. این کار را چند بار در هفته تکرار کنید.

3. منافذ بزرگ

منافذ بزرگ

ماسک‌های خاک رس برای سفت کردن و کوچک کردن منافذ بزرگ بسیار موثر هستند. برای نتیجه بهتر می‌توانید مقداری گلاب یا شیر به آن اضافه کنید. همچنین می‌توانید صورت خود را در خانه بخار دهید. مقداری آب بجوشانید، یک حوله را روی سر خود بیندازید و صورت خود را به مدت 3 دقیقه در مقابل بخار آب قرار دهید.

ترفند دیگر این است که یک مخلوط غلیظ از شکر قهوه‌ای و مقداری آب لیمو درست کنید. آن را به صورت خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید، سپس صورت خود را بشویید. 2-3 بار در هفته تکرار کنید.

4. جوش‌های بعد اصلاح

به محض دیدن جوش‌های بعد اصلاح ، روی آن آب سرد بپاشید. با این کار منافذ کوچک می‌شوند و پس از مدتی برجستگی‌ها از بین می‌روند. همچنین می‌توانید از ژل آلوئه ورا برای التیام این جوش‌ها استفاده کنید.

5. موهای آشفته و پرزی

موهای خشک

وقتی موهای خود را از پشت می‌بندید ممکن است چند دانه مو خشک از موهای بسته بیرون بزند و شما را آشفته یا نا‌مرتب نشان دهد. در اینجا می‌توانید از یک نرم کننده مو و کرم مو برای خواباندن این موها استفاده کنید یا می‌توانید آن‌ها را کوتاه کنید.

همچنین می‌توانید از ژل ابرو برای خواباندن این موهای مزاحم استفاده کنید. به آرامی و بدون هیچ گونه فشاری روی آن‌ها را مسواک بزنید.

6. پاهای توت فرنگی

درمان پوست توت فرنگی

لایه برداری منظم و اصلاح در جهت رشد موها، می‌تواند از حالت توت فرنگی شدن پوست جلوگیری کند. فراموش نکنید که تیغ‌های خود را عوض کنید، زیرا تیغ‌های قدیمی و کند باعث تحریک و برآمدگی پوست می‌شوند. لیزر موهای زائد هم می‌تواند به رفع این مشکل پوستی کمک کند.

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.