خیابان کوپاکابانا

زیبایی مدرنی که در خیابان کوپاکابانا ریودوژانیرو برزیل خلاصه شده است

ریو دو ژتنیرو دومین شهر بزرگ برزیل و سومین شهر بزرگ آمریکای جنوبی  است که از سه طرف مجاور به اقیانوس اطلس است. شهر ساحلی ریو دارای سه ساحل به نام های کوپاکابانا، ایپانما و لبلان است. یکی از اصلی ترین دلایل شهرت و محبوبیت شهر توریستی ریو، خیابان کوپاکابانا و ساحل زیبای آن می باشد. ساحل کوپاکابانا که بدلیل پلاژ 4 کیلومتری خود به شهرت جهانی دست یافته است، بدون شک یکی از قشنگ ترین ساحل های دنیا به حساب می آید.

روبرتور بورل مارکس؛ خالق خیابان کوپاکابانا

نکته جالب در خصوص شهر ریو آزاد بودن هنر خیاباینی است. هنرمندان و علاقمندان در سراسر جهان می توانند نقاشی های گرافیتی خود را در اینجا به نمایش بگذارند. خیابان کوپاکابانا در قلب شهر ریو دو ژانیرو قرار گرفته است. این خیابان در جریان جنبش هنری Deco و توسط معمار مشهور، روبرتور بورل مارکس طراحی شده است. این خیابان زیبا با طراحی منحصر به فرد خود جایگاه هتل و رستوران های مشهوری شده است که گردشگران را از سراسر جهان به ریو دو ژانیرو میاورد. خیابان کوپاکابانا یکی از آن مناطقی است که در زمان برگزاری فستیوال و کارناوال های ریو و مناسب های ویژه مملو از تماشاچی است.

شهر ریو یکی از بزرگترین مناطق گردشگری در جهان به حساب می آید و این را می تواند تا حد زیادی مدیون طراحی زیبای خیابان کوپاکابانا باشد. نمایشگاه Ground Floor Spaces که قرار است در طی فستیوال طراحی لندن که از 24 شهریور آغاز و 2 مهر به پایان میرسد، تصمیم دارد این ساختار مدرن را که هویت بصری شهر ریو را تعریف کرده است، مورد تمجید قرار دهد. این نمایشگاه تصمیم دارد که با همکاری Plant Magazine تعدادی از نقاشی های خیابان کوپاکابانا که توسط معماری خود طراحی شده و در تصاویر آنها را در پایین مشاهده خواهید کرد، به نمایش بگذارد.خیابان کوپاکابانا

خیابان کوپاکابانا

خیابان کوپاکابانا

خیابان کوپاکابانا

خیابان کوپاکابانا

خیابان کوپاکابانا

امتیاز: 4.7 از 5 (7 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.