تصفیه هوا با فوتون

تنفس بهتر در فضای داخلی: تصفیه هوا با فوتون توسط طراحی ویژه این چراغ‌های زیبا

برای تنفس بهتر در فضای داخلی، می‌توانید به سراغ طراحی ویژه این چراغ‌های زیبا بروید. برنده چندین جایزه معتبر طراحی، وظیفه تصفیه هوا با فوتون را در کنار روشنایی محیط و جذابیت بخشیدن به فضا با فرم مجسمه‌ای خود بر عهده دارد. در ادامه همراه دینو باشید.

طراحی ویژه

آیا این طراحی ویژه یک لامپ است؟ یا یک مجسمه؟ پاسخ صحیح هر دو گزینه به علاوه وظیفه تصفیه هوا با فوتون است که Guilin را به مناسب‌ترین آباژور Lampscape تبدیل می‌کند. در اصل، این آباژور با کوه‌های اکریلیکی روشنی که روی پایه قرار دارند، برای پخش نور در فضای اتاق استفاده می‌کند. شما می‌توانید وضعیت این کوه‌ها را تغییر دهید تا به منظره دلخواهی که به شما آرامش می‌بخشد برسید. حتی می‌توانید کوه‌های بیشتری به چراغ اضافه کنید تا نور بیشتری در محیط پخش شود.

تنفس بهتر در فضای داخلی و تصفیه هوا با فوتون

عملکرد تصفیه هوا با فوتون

تصفیه هوا با فوتون در Guilin با مجهز شدن به تصفیه‌کننده محیط فتوکاتالیستی صورت می‌گیرد که نمونه طبیعی رفتار آن، خورشید است. فوتوکاتالیز فرآیندی است که از هر نور مرئی (طبیعی یا مصنوعی) برای فعال کردن برخی از مواد معدنی طبیعی موجود در هوا برای پاکسازی محیط 99.9٪ از کل باکتری‌های شناخته شده مانند E-Coli، دی اکسید کربن، اکسید نیتروژن، فرمالدئید، بوها و قارچ‌ها استفاده می‌کند. این رفتار دائمی است و هر چه کوه‌های بیشتری در چراغ شما قرار بگیرد، محیط شما تمیزتر خواهد شد. با استاندارد Guilin، 4 کوه در اندازه‌های مختلف قادر به پاک کردن مساحتی در حدود 1.8 مترمکعب حجم هستند.

عملکرد تصفیه هوا با فوتون

ایده و کانسپت

وقتی در اساطیر باستانی به چین و کوه‌های افسانه‌ای آن فکر می‌کنید، این کوه‌های معروف گویلین (Guilin) هستید که در ذهن تداعی می‌شوند. ایده‌پردازان «کوین چو» (Kevin Chu) و «جولیا دی بوناونتورا» (Giulia Di Bonaventura) در یک سفر ماجراجویانه به کوه‌های گویلین، مبهوت مناظر اسطوره‌ای شدند. پس از آن، هر دو به فکر طراحی با استفاده از عناصر کوهستانی پرغبار بودند تا بتوانند به طبیعت این منطقه ادای احترام کنند. در ابتدا کوین معیارهای معینی را برای طراحی در نظر گرفت که پس از 883 روز کار سنگین، Guilin متولد شد. معیارهای او موارد زیر بودند:

  • – منحصر به فرد و انقلابی
  • – یک مجسمه روشنایی کاربردی
  • – با امکان شخصی‌سازی بی‌نهایت برای افزایش طول عمر
  • – طراحی با مواد پایدار
  • – ساده و زیبا به عنوان تجسم انتزاعی از عناصر الهام‌بخش طبیعی

این قصیده در وصف طبیعت، به شما امکان شخصی‌سازی به حالت‌های بی‌شماری می‌دهد تا منظره درخشان دلخواد خود را شکل دهید. می‌توانید در شیارهای واقع در پایه، کوه‌ها را به هر اندازه که دوست دارید اضافه و موقعیت آن‌ها را تغییر دهید. بدین ترتیب، این طراحی به شما به نقش آفریننده می‌دهد. هر چه تعداد کوه‌هایی که روی چراغ قرار می‌گیرند بیشتر شوند، محیط روشن‌تر شده و بازتاب بین لایه‌بندی کوه‌ها به این روشنایی کمک می‌کند.

ایده و کانسپت از کوه‌های معروف گویلین (Guilin)
کوه‌های معروف گویلین (Guilin)
امکان شخصی‌سازی Guilin با تعویض کوه‌ها
امکان شخصی‌سازی Guilin
امکان شخصی‌سازی Guilin به صورت بی‌نهایت

مواد پایدار برای تصفیه هوا با فوتون

این چراغ و اجزای آن از مواد پایدار باکیفیت بالا (پلاستیک بازیافتی 40٪) ساخته شده و درون پایه فولادی مستطیل شکل آن، چراغ‌های LED کم ولتاژ (2700K) با نور سفید تعبیه شده است. کوه‌های طراحی شده با لبه کاملا انتزاعی در واقع پانل‌های اکریلیک تقویت شده با فیبر شیشه‌ای به ضخامت 5 میلی‌متر هستند که می‌توانند درون 3 شکاف موجود در پایه قرار می‌گیرند. با روشن شدن چراغ، کوه‌های اکریلیکی نور عمودی را به خطوط حکاکی شده با لیزر Surgical Grade خود جذب می‌کنند. The Guilin Dawn از مواد اکریلیک نانوفناوری ایتالیایی منحصر به فرد خود استفاده می‌کند. به طوری که هنگام روشن شدن، نور لامپ به نارنجی و زرد دلپذیری تغییر کرده و با خاموش شدن، این لامپ جادویی تقریبا شفاف می‌شود.

مواد پایدار برای تصفیه هوا با فوتون
The Guilin Dawn
تصفیه هوا با فوتون - جذابیت بخشیدن به فضا با فرم مجسمه‌ای
فرم مجسمه‌ای
تصفیه هوا با فوتون با الهام از طبیعت
تصفیه هوا با فوتون - Lampscape

نظرات خود را درباره رفتار تصفیه هوا با فوتون در این چراغ‌ها و جلوه‌ای که به فضای داخلی شما می‌بخشند، با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Yanko Design

بیشتر بخوانید: شبح‌های جادویی روشن: این چراغ‌های خلاقانه، مقلد حرکت سیال نور هستند

بیشتر بخوانید: دانشمندان خطرات پنهان شمع‌های معطر برای سلامتی را فاش می‌کنند

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.