فراخوان جذب فضانورد ناسا

فراخوان جذب فضانورد ناسا: آیا شما هم می‌خواهید به فضا بروید؟

آیا شما هم می‌خواهید به فضا بروید؟ ناسا طی اقدامی جدید از افرادی که علاقه‌مند به فضانوردی هستند برای پیوستن به این مجموعه دعوت به همکاری کرده است. اطلاعات تکمیلی درباره فراخوان جذب فضانورد ناسا را در ادامه با دینو بخوانید.

فراخوان جذب فضانورد ناسا

ناسا تا به امروز بیشتر تحقیقات فضایی خود در فضا را به طور فزاینده‌ای با اعتماد به ماشین‌های پیشرفته‌ای چون کاوشگرهای فضایی، مدارگردها و سطح‌نشین‌ها انجام داده است. با این حال، این بدان معنا نیست که به فضانوردان احتیاجی ندارد. با توجه به ماموریت آینده‌گرایانه فرستادن انسان‌ها به ماه و در نهایت سکونت در مریخ، آژانس فضایی به تمامی کاشفان فضا و افراد علاقه‌مند که بتوانند در این مسیر پروژه را یاری نمایند، نیاز دارد. با توجه به این نکته، ناسا بار دیگر خواستار پذیرش گروه جدیدی از متقاضیان فضانوردی شده است که شما نیز می‌توانید یکی از این افراد باشید. در ادامه شرایط فراخوان جذب فضانورد ناسا را مطالعه نمایید تا ببینید که آیا شما نیز صلاحیت لازم را دارید یا خیر.

بیانیه مدیر ناسا درباره فراخوان

«جیم بریدنستین» (Jim Bridenstine)، مدیر ناسا در بیانیه‌ای اعلام کرد:

امسال، ما 20 سال حضور مستمر خود را در ایستگاه فضایی بین‌المللی در مدار زمین جشن می‌گیریم و همچنین در آستانه اعزام اولین زن و مرد بعدی به ماه تا سال 2024 هستیم. در این راستا، برای تعداد معدودی از زنان و مردان با استعداد ویژه و علاقه‌مند به حضور در مجموعه متنوع فضانوردان ما، یک فرصت استثنایی در تاریخ سفرهای فضایی انسانی ایجاد کرده‌ایم. ما از تمام آمریکایی‌های واجد شرایط می‌پرسیم که آیا آن‌ها می‌توانند مواردی را که مورد نیاز ماست تا 2 مارس فراهم نمایند؟

فراخوان جذب فضانورد ناسا

شرایط فراخوان جذب فضانورد ناسا

با توجه به بالا بودن معیارهای پذیرش در فراخوان جذب فضانورد ناسا، باید بدانید که شرایط بسیار سختگیرانه‌ای در نظر گرفته شده است. از گروهی که انسان‌ها را به فضا می‌فرستند، چه انتظاری می‌توان داشت؟! بیایید ببینیم که «واجد شرایط» دقیقا به چه معناست؟ ناسا اصول اولیه شرکت در این فراخوان را بیان می‌کند. شرایط اصلی مورد نیاز ناسا شامل شهروندی ایالات متحده و مدرک کارشناسی ارشد در یک رشته STEM از جمله مهندسی، علوم زیستی، علوم فیزیکی، علوم رایانه یا ریاضیات از یک موسسه معتبر است. شرط دریافت مدرک کارشناسی ارشد نیز می‌تواند توسط موارد زیر برآورده شود:

  • دو سال (36 ساعت ترمی دانشگاهی یا 54 ساعت کاری) فعالیت در جهت دریافت دکتری در زمینه‌های علمی، فناوری، مهندسی یا ریاضی مرتبط
  • دکتری پزشکی کامل یا پزشک فوق تخصص پوکی استخوان
  • داوطلبان دارای مدارک تکمیل شده یا مواردی که تا پایان ژوئن 2021 به اتمام برسند
  • دارا بودن حداقل دو سال تجربه حرفه‌ای مرتبط مستمر با مدرک معتبر یا تجربه حداقل 1000 ساعت خلبانی محلی با هواپیماهای جت
  • قبولی کاندیداهای فضانورد در آزمون پرواز طولانی مدت با فضاپیمای ناسا

ثبت درخواست

متاسفانه با توجه به این شرایط بسیار خاص و دشوار، اکثریت قریب به اتفاق ما جایی در ناسا نداریم. با این حال هنوز هم افراد بااستعداد زیادی وجود دارند که متناسب با این لایحه هستند و ناسا به دنبال بهترین‌های ممکن برای پیوستن به گروه بعدی فضانوردان خود می‌باشد. بریدنستین در اظهارات خود خاطرنشان کرد که روند ثبت درخواست‌ها از دوم مارس آغاز می‌شود. او در انتها افزود:

اگر فکر می‌کنید صلاحیت لازم برای پیوستن به تیم فضانوردی ما را دارید، درخواست خود را ثبت نمایید. برای شما آرزوی موفقیت داریم!

علاقه‌مندان و واجدین شرایط برای ثبت درخواست خود، می‌توانند از طریق لینک فراخوان جذب فضانورد ناسا اقدام نمایند. نظرات خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: BGR

بیشتر بخوانید: برترین تصاویر سال 2019 زمین از فضا که از ایستگاه فضایی بین‌المللی ثبت شده‌اند

بیشتر بخوانید: 60 ماهواره Starlink شرکت SpaceX با شکستن رکورد به فضا پرتاب می‌شوند

امتیاز: 4.7 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۳ دیدگاه

  1. Avatar محمد عرفان غلامی گفت:

    سلام من از فضا خیلی خوشم میاد آرزوی رفتن به فضا رو دارم و به این کار علاقه مندم اگر میشه از من تست بگیری

  2. Avatar علی گفت:

    2 مارس کی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.