راز ظهور پدیده اسرارآمیز حلقه‌های کشتزار

راز ظهور پدیده اسرارآمیز حلقه‌های کشتزار در لهستان و مجارستان

در حالی که طرح‌های دایره‌ای شکل بسیار بزرگ اغلب در مزارع محصولات کشاورزی کشور انگلستان ظاهر می‌شوند؛ اما، هر ساله تعداد انگشت شماری از کشاورزان سایر کشورهای دنیا نیز نمونه‌های مشابهی را گزارش می‌کنند. در ادامه با دینو همراه باشید تا درباره راز ظهور پدیده اسرارآمیز حلقه‌های کشتزار در لهستان و مجارستان بیشتر بدانید.

پدیده اسرارآمیز حلقه‌های کشتزار

مدت‌ها است که در میان عجایب جهان، شاهد ظهور طرح‌های عظیم دایره‌ای شکل بر روی مزارع محصولات کشاورزی در سراسر جهان هستیم. کشاورزانی که این طرح‌ها را گزارش می‌دهند، صحبت از منشا فضایی و ناشناخته می‌کنند. بسیاری از مردم معتقدند پدیده اسرارآمیز حلقه‌های کشتزار توسط موجودات فضایی و سفینه‌هایی که از زمین دیدن می‌کنند رخ می‌دهد. با این حال بسیاری دیگر معتقدند که این طرح‌ها توسط انسان‌های شیادی که به دنبال شهرت هستند ایجاد می‌شوند. به تازگی و طی هفته گذشته دو مورد جدید از این دایره‌های بسیار بزرگ در لهستان و مجارستان نیز گزارش شده است. در ادامه ایده جدید مطرح شده درباره علت بروز این پدیده را می‌خوانید.

راز ظهور پدیده اسرارآمیز حلقه‌های کشتزار در لهستان و مجارستان

راز ظهور این پدیده اسرارآمیز

اولین مورد از دو مورد گزارش شده، مربوط به اواخر ماه ژوئن در روستای Orchow لهستان است. این طرح در ابتدا توسط یک سازمان تحقیقاتی در زمینه «اشیا ناشناخته پرنده» (UFO) لهستانی ثبت شده بود. آن‌ها با تعجب فراوان درباره اندازه چشمگیر دایره‌هایی که قطرشان صد و چند ده متر است، نوشته بودند. با این حال علیرغم ادعای آن‌ها مبنی بر ماهیت ماوراءطبیعی پدیده اسرارآمیز حلقه‌های کشتزار، ناظری که از سایت بازدید کرده بود، مبدا فرازمینی را برای این مورد رد کرد. او توضیح داد که در بازرسی دقیق‌تر، این طرح‌ها حاصل کار مردی با تخته است. خبرنگار در ادامه، نظریه خود را درباره این مورد بیان کرد:

طرح ایجاد شده از یک دایره کوچک با حلقه بزرگی در اطراف آن تشکیل شده؛ اما، به نظر ناتمام است. به نظر می‌رسد که این طرح قسمتی از الگوی پیچیده‌تری بوده که به اجبار ناتمام رها شده است. همچنین ممکن است کسی که در حال ایجاد دایره‌ها بوده قصد داشته در چند مرحله آن را ترسیم کند.

پدیده اسرارآمیز حلقه‌های کشتزار

حلقه‌های کشتزار مجارستان

ظهور حلقه‌های کشتزار در لهستان پدیده نادری نیست. اگر به وب سایت Crop Circle Connector که موارد این چنینی را در هر فصل ثبت می‌کند مراجعه کنید، می‌بینید که هر ساله حداقل یک یا دو مورد مشابه در این کشور گزارش شده است. با این وجود، این پدیده در مجارستان بسیار نادر است. بنابراین عجیب نیست که ساکنان از شنیدن خبر وقوع پدیده‌ای مرموز، هیجان زده شده باشند. با وجود این که این طرح‌ها توسط فشرده شدن گیاهان به صورت دایره‌ای به وجود آمده‌اند و همچنین ابعاد وسیعشان، همچنان نمی‌توانند ماورایی باشند!

طرحی از حلقه‌های کشتزار

مهندس کشاورزی «لازلو توث» (Laszlo Toth) در گفتگو با یک رسانه محلی درباره این پرونده، ایده نسبتا جالبی برای چگونگی ایجاد این پدیده‌ها ارائه داده است. او با رد کردن منشا فرازمینی و همچنین انسان‌ها برای این پدیده، تصریح کرد که افسانه‌های محلی آن را «ردپای کفش شیطان» می‌نامند و احتمالا با ایجاد صاعقه زمین به سمت آسمان به وجود آمده است. این اتفاق چنان سریع رخ می‌دهد که با چشم غیرمسلح قابل دیدن نیست و منجر به ایجاد یک میدان الکترومغناطیسی می‌شود که خلاف جهت عقربه‌های ساعت می‌چرخد. این پدیده طوری اتفاق می‌افتد که فشرده شدن محصولات در یک دایره، جهت‌دار می‌شود و شما فکر می‌کنید کسی محصولات را به جلو فشرده کرده است.

شما درباره پدیده اسرارآمیز حلقه‌های کشتزار چه نظری دارید؟ آیا آن‌ها می‌توانند اثر باقی مانده از سفینه‌های موجودات فضایی باشند؟ شاید هم تنها یک دلیل علمی ساده باعث به وجود آمدنشان شده باشد. به نظر شما امکان ایجاد چنین طرح‌هایی توسط انسان وجود دارد؟ دیدگاه‌های خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Coast To Coast Am

بیشتر بخوانید: مردی از آینده: تاییدیه دروغ‌سنج بر ادعای مسافر زمانی که از سال 6491 آمده است

بیشتر بخوانید: ۷ منطقه مشکوک در فضا که محل زندگی موجودات فضایی است!

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.