PS5

مدیرعامل سونی اعلام کرد که تمامی موجودی PS5 در دو هفته فروخته شد!

براساس گزارش‌های منتشر شده ظاهرا مدیرعامل کمپانی سونی اعلام کرده است که تمامی موجودی انبار PS5 در دو هفته به پایان رسید و فروخته شد. او همچنین اشاره کرد که سعی داشته تا تولید محصولات را با توجه به تقاضا به تعداد کافی افزایش دهد اما فروش این محصول بیش از انتظار بوده و زمان بیشتری برای عرضه‌ براساس پاسخگویی به نیاز و تقاضا وجود داد.

از سوی دیگر مدیرعامل سونی اعلام کرده که همه‌گیری ویروس کرونا نیز چالش‌هایی را برای تولید به همراه داشته و در دوران قرنطینه امکان ورود به کارخانه‌های آسیایی وجود نداشت. طبق گفته‌های شرکت سونی، ظاهرا استقبال بی‌سابقه‌ای از پلی استیشن 5 شده است و این محصول مورد توجه بسیاری از مردم در سراسر جهان قرار گرفته است. در واقع پلی استیشن 5 اصلا به مرحله‌ی عرضه به بازار نرسید و در مرحله‌ی پیش‌فروش طی دو هفته کاملا فروخته شد. البته احتمالا تعدادی از این محصول که توسط خورده فروشی‌ها خریداری شده در جمعه‌ی سیاه عرضه شود و در اختیار مشتریان قرار گیرد.

PS5

پلی استیشن 5 در ایران نیز مورد توجه بسیاری قرار گرفت و در شبکه‌های اجتماعی صحبت‌های زیادی در مورد آن بود. این محصول با قیمت ۵۰۰ دلار به فروش رسیده که اگر با دلار ۳۰ هزارتومانی حساب کنیم قیمت آن چیزی بیشتر از ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان خواهد شد. اگر شما هم از طرفداران PS5 هستید می توانید نظرات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: ناسا در حال راه‌اندازی یک شبکه تلفن همراه 4G در ماه است
بیشتر بخوانید: امکان تشخیص ویروس کرونا با هوش مصنوعی
بیشتر بخوانید: خودروی الکتریکی شرکت آمازون مجهز به هوش مصنوعی و دستیار صوتی الکسا

امتیاز: 5.0 از 5 (1 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

ایمیل: [email protected]

۲ دیدگاه

  1. Avatar IL گفت:

    حالا اگه انویدیا بود AMD دوستان متوهم تئوری های توطئه عجیب واسش میبافتن :))

  2. Avatar مهدی گفت:

    والا من خواستم یکی بخرم دیدم قیمت زدن ۳۰میلیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.