کنسرت گروه U2

تمام شدن ناگهانی کنسرت گروه U2 به‌دلیل شرایط اضطراری صدای بونو

بونو خواننده اصلی گروه یوتو روز شنبه و در حین اجرای کنسرت در برلین آلمان به طور ناگهانی صدای خود را از دست داد. همین موضوع باعث بوجود آمدن شرایط اضطراری و پایان یافتن کنسرت گروه U2 شد.

کنسرت گروه U2 متوقف شد

پس از مشکل پیش آمده برای بونو، خواننده گروه یوتو، او به حاضرین در سالن کنسرت گفت:

متاسفم… من مطمئنم که مشکل بزرگی رخ نداده است، اما من میرم که یه کارایی انجام بدم. اگر شما می خواهید به خونه هاتون برین ایرادی نداره، اوکیه، ما برای شما برنامه ای دیگری در زمان دیگری برگزار می کنیم.

او اعلام کرد که به یک استراحت کوتاه مدت نیاز دارد، اما دیگر به صحنه بازنگشت و پس از 30 دقیقه کنسرت گروه U2 به طور کامل لغو شد. پس از این اتفاق گروه یوتو در بیانیه‌ای در توئیتر خود گفتند:

حال بوتو کاملاً خوب بود و صدای او برای اجر هیچ مشکلی نداشت. ما همه در انتظار اجرا دوم در برلین بودیم، اما بونو بعد از چند آهنگ، با از دست دادن صدایش فشار زیادی را تحمل کرد. هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی رخ داده است. ما پیگیر این موضوع هستیم که شرکت کنندگان هزینه‌ای که برای خرید بلیط داده اند را پس بگیرند.

کنسرت برلین، دومین اجرای یوتو از تور Experience + Innocence بود.هنوز به طور دقیق مشخص نیست که آینده این تور چطور خواهد بود و آیا اجراهای بعدی آن برگزار خواهد شد یا خیر.

درباره U2

گروه U2

گروه U2

یوتو یک گروه راک ایرلندی است که در سال 1976 آغاز به کار کردند و حالا یکی از معروفترین گروه‌های موسیقی در سراسر جهان به حساب می‌آید. اعضای این گروه موسیقی Bono (خواننده و گیتاریست)، The Edge (گیتاریست، نوازنده کیبورد و خوانند پس زمینه)، آدام کلایتون (گیتار باس) و لرسی مولن جونیور (نوازنده درام و پرکاشن) می‌باشند. این گروه سالیانه درآمد زیادی را از راه کنسرت و فروش آلبوم بدست میاورند. البته بخشی از درآمد و کنسرت آنها به امور خیریه اختصاص می‌یابد.

امتیاز: 5.0 از 5 (7 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.