دزدان دریایی کارائیب

آیا جرد لتو برای نقش جانی دپ به تیم « دزدان دریایی کارائیب » ملحق خواهد شد؟

به نظر می‌رسد که قسمت جدید «دزدان دریایی کارائیب» در حال آماده‌سازی است و مراحل اولیه این پروژه آغاز شده است. طبق اطلاعات منتشر شده ظاهرا مارگو رابی در این قسمت جدید دزدان دریایی کارائیب حضور خواهد داشت اما خروج جانی دپ، حواشی زیادی برای این تیم به وجود آورده است. در ادامه جزییات بیشتر را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

دزدان دریایی کارائیب

همانطور که می‌دانید جانی دپ بر سر اختلافات با همسر سابقش یعنی امبر هرد به خشونت علیه زنان محکوم شده و این موضوع باعث شد تا جانی دپ از پروژه‌های کاری مختلفی کنار گذاشته شود که «دزدان دریایی کارائیب» نیز از این قاعده مستثنا نبوده است. در همین راستا به تازگی خبری منتشر شد که همه را شگفت‌زده کرد. طبق گزارش‌های منتشر شده ظاهرا جرد لتو قرار است جایگزین جانی دپ در «دزدان دریایی کارائیب» شود و نقش او را بازی کند. البته هنوز منابع رسمی جزییاتی را در این زمینه اعلام نکرده‌اند و این خبر تایید نشده است اما این موضوع می‌تواند خبری خوب برای طرفداران جرد لتو باشد و قطعا خبر بدی برای طرفداران جانی دپ است. از سوی دیگر کمپانی دیزنی نیز اعلام کرده که به دلیل ماجراهای طلاق جانی دپ دیگر هرگز با جانی دپ همکاری نخواهد کرد.

دزدان دریایی کارائیب

جرد لتو بازیگر بسیار موفقی است که برای بازی در فیلم Dallas buyers club موفق به دریافت جایزه اسکار شده است. البته بازی او در نقش جوکر در فیلم Suicide Squad نیز بی‌نظیر بود. نکته‌ی جالب دیگر آن است که جرد لتو با مارگو رابی در فیلم Suicide Squad همبازی بوده و بازی در فیلم دزدان ‌‌دریایی کارائیب دومین همکاریشان خواهد بود. در نهایت جرد لتو با توجه به ظاهر مناسبش احتمالا انتخاب خوبی برای نقش جانی دپ خواهد بود اما باید منتظر اخبار رسمی در این زمینه باشیم. شما عزیزان می‌توانید نظرات خود را در رابطه با عدم حضور جانی دپ در «دزدان دریایی کارائیب» و جایگزین شدن او با جرد لتو با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: لیستی از برترین بازیگران قرن 21 به انتخاب مجله‌ی نیویورک تایمز
بیشتر بخوانید: موفق‌ترین انیمیشن‌های دیزنی از نگاه بینندگان کدام انیمیشن‌ها هستند
بیشتر بخوانید: معرفی سریال Last Of Us که توسط شبکه‌ی HBO در حال ساخت است

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

۴ دیدگاه

  1. Avatar نه به جایگزین جانی دپ گفت:

    نههههههههههه.لعنت به امبر هرد اسکول

  2. Avatar P.A.R.C.E.L.L گفت:

    درود بر شما
    به نظر من بهتر بود خانم امبر هرد اتهامشون رو به تاخیر می انداختند چون جانی دپ مشغول به کار فیلم های سینمایی سریالی های زیادی هستن و امکان ورشکست شدن این فیلم ها بخاطر عدم حضور جانی دپ ممکن هست
    با تشکر

  3. Avatar علی گفت:

    ببخشید اینا به ما چه ربطی دارن؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.