خودروی شاسی بلند بوگاتی

بوگاتی احتمالا بزودی خودروی شاسی بلند خود را معرفی خواهد کرد

بوگاتی در کنار استون مارتین، فراری و چند برند منحصربفرد تولیدکننده خودروهای پرسرعت دیگر از کمپانی‌های هستند که تاکنون خودروی شاسی بلند معرفی نکردند. برندهای بزرگی که هیچ گاه تصمیمی برای رونمایی از یک مدل SUV نداشتند.

در حالی که پیشتر فراری با مدل Purosangue و استون مارتین با مدل Crossovers DBX تا حدودی تأیید کردند که می‌خواهند در این زمینه قدم بردارند، اما تا به حال اتومبیل SUV از سوی بوگاتی مشاهده نشده است. با این حال ممکن است در آینده شاهد تغییر نظر بوگاتی باشیم. چرا که در طی نمایشگاه اتومبیل پاریس، مدیرعامل این برند فرانسوی تأیید کرد که ممکن است در آینده یک نسخه SUV را به سبد محصولاتشان بیافزایند.

بوگاتی خودروی شاسی بلند می‌سازد

Stephan Winkelmann مدیرعامل وقت بوگاتی در مصاحبه ای با وب سایت Automotive News اروپا بیان داشت که شرکت به دنبال گسترش مدل محصولات خود است. او اظهار داشت که پیشرانه 16 سیلندر اگرچه عمده مدل‌های کمپانی را دربرمی‌گیرد اما این روند همیشگی نخواهد بود.

در حقیقت بوگاتی می‌خواهد یک شاسی بلند هیبریدی را در آینده نزدیک معرفی کند. در حال حاضر شرکت‌های بزرگی هستند که تصمیم به تولید شاسی بلند گرفتند و از جمله آنها باید به مازراتی، رولزرویس و چندی دیگر اشاره داشت.خودروی شاسی بلند بوگاتی

در صورت آن که بوگاتی خودروی شاسی بلند هیبریدی را در آینده رونمایی کند، بدون شک این مدل از ویژگی‌های لوکسی برخوردار خواهد بود و شباهتی به مدل‌های فعلی نیز خواهد داشت. Winkelmann افزود که کمپانی می‌بایست سهامداران را درباره ارزش خودروی شاسی بلند قانع سازد، در غیر این صورت آنها راضی به تولید چنین مدلی نخواهند شد.

احتمالاً بوگاتی قصد داشته باشد پیشرانه 16 سیلندر هیبریدی را که قدرتی بیش از 1000 اسب بخاری دارد، به کار گیرد. همانطور که گفته شده جزئیات دقیقی در کار نیست و برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر اخبار تکمیلی ماند.

امتیاز: 5.0 از 5 (3 رای)
کمی صبر کنید...

۲ دیدگاه

  1. Avatar REZA گفت:

    عزیز این خنده نداره گریه داره
    برید 13 آبان شعار بدید پرچم آتش بزنید
    به بدبختی و ذلت کشوندتمون این حکومت . توسعه کشور به افقانستان و عراق هم نمیرسه
    الان دلمون به منابع زیر زمینی خوشه که روزی تموم میشه اونوقت خیلی دیر نیست ….

  2. Avatar میثم گفت:

    فکر کنم سایپا برای پراید تا مدتی دیگه شاسی بلند ارائه بده.:))))))))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.