Body Builder

با بدنی لاغر خود را خوش هیکل تر نشان بدهید – روش‌های خانگی

خوش هیکل و خوش تیپ بودن یکی از موارد اساسی برای تمامی مردم است اما خیلی از افراد حتی با انجام ورزش‌های طولانی مدت و گذاشتن وقت زیاد صرف خوردن انواع مکمل‌های غذایی، قادر به عضله سازی نیستند و خب همین موضوع باعث نافرم بودن لباس یا به اصطلاح لاغر نشان داده شدن آن‌ها می‌شود. امروز با 5 مورد از مواردی که می‌تواند شما را خوش هیکل و بهتر از قبل نشان بدهد آشنا می‌کنیم تا در کمتر از یک ساعت بتوانید از حالت استخوانی به عضله‌ای برسید.

پوشیدن تی‌شرت هم اندازه بدن و انجام چندین شنا

خوش فرم بودن لباس در بدن مهم‌ترین عامل افزایش اعتماد به نفس و خوش هیکل بودن، بعد از زیبایی صورت است و افراد زیادی وقت خود را صرف خرید تی‌شرت‌های بلند و نافرم می‌کنند که به ظاهر زیبا است اما در خیلی از موارد پوشیدن تی‌شرت هم سایز با بدن، جذابیت و اعتماد به نفس شما را دوچندان می‌کند.

بعد از انتخاب لباس مناسب برای پوشیدن تنها کافیست تا قبل از پوشیدن لباس، مقداری شنا انجام بدهید. اینکار باعث پمپاژ خون به تمام رگ و عضلات دست شما بشود و در نتیجه بدن شما به اصطلاح باد کرده و لباس تن شما خوش فرم‌تر از قبل بر تنتان می‌نشیند. انجام اینکار 10 دقیقه در روز باعث می‌شود تا بدن شما آماده پوشیدن لباس‌های جذاب و رنگارنگ باشد. همانطور که گفته شد خیلی از افراد حتی با خوردن مکمل‌های ورزشی نیز قادر به عضله سازی نیستند و اینکار باعث می‌شود تا مقداری از حالت استخوانی و لاغر خارج شوند.

خوش هیکل تر شدن بدن با انجام روش های خانگی

 موهای زائد خود را کوتاه کنید!

شفاف بودن بدن همیشه باعث جذابیت و نشان دادن بیشتر عضلات شما می‌شود. اگر این امکان را دارید، کوتاه کردن موهای دست می‌تواند تاثیر زیادی بر روی نشان دادن بیشتر عضلات شما بگذارد و پوشیدن لباس‌های آستین کوتاه نیز جذابیت آن را دو برابر می‌کند. بعد از انجام اینکار نیاز به براق سازی دست‌های خود دارید و چه چیزی بهتر از کرم‌های نرم کننده. استفاده از کرم‌های نرم کننده نه تنها باعث نرمی پوست شما می‌شوند و منافذ که توسط کوتاه شدن مو باز شده‌اند را پوشش می‌‌دهند، پوست دست شما را شفاف نیز می‌کنند و همین شفافیت باعث این می‌شود تا عضلات دست شما بزرگتر و بهتر از حالت عادی خود دیده شوند.

آب بنوشید

بدن خود را زنده نگه دارید، نوشیدن آب همیشه خوب بوده است مخصوصا برای افرادی که لاغر هستند و قصد دارند تا عضله سازی کنند، نوشیدن آب آن هم به تعداد زیاد می‌تواند بسیار مفید باشد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید حدود 70 الی 80 درصد از آب تشکیل شده است و خوردن آب می‌تواند بر خوش هیکل شدن و عضله سازی شما کمک بسیار زیادی بکند.

رنگ مشکی، جذابیت و عضلات بیشتر

یکی از مهم‌ترین مسائل به غیر از پوشیدن لباس هم سایز، رنگ لباس نیز می‌باشد. رنگ مشکی باعث می‌شود تا عضلات شما بیشتر از حالت عادی خود، نشان داده شوند. پوشیدن لباس مشکی نه تنها باعث بزرگتر نشان داده شدن عضلات شما می‌گردد، بلکه استایل و تیپ شخصیتی شما را چندین لول نیز بالاتر می‌برد، از این جهت می‌توانید به این مورد نیز نگاه کنید که پوشیدن لباس‌های مشکی باعث می‌شود تا شما هم از لحاظ شخصیتی و هم از لحاظ بدنی بزرگتر دیده شوید.

بیشتر بخوانید : بدنسازی و اما و اگرهایی که باید برای رسیدن به هدفتان در بدنسازی آن‎ها را بدانید

امتیاز: 5.0 از 5 (2 رای)
کمی صبر کنید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.