رویدادهای قرن جدید سینما و تلویزیون

رویدادهای قرن جدید سینما و تلویزیون که در سال پیش رو منتظر اجرای آن‌ها خواهیم بود

با توجه به شرایط سخت و ویژه حاکم بر جهان و صنعت فیلم و سریال به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا، بسیاری از رویدادهای از پیش برنامه ریزی شده که قرار بود در سال گذشته شاهد آن‌ها باشیم، لغو شده و به تعویق افتادند. بعد از گذشت حدود یک سال و همچنین برقراری تدابیر امنیتی و پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری خطرناک، برخی از این رویدادها بار دیگر به جریان خواهند افتاد. در ادامه با همراهی دینو درباره رویدادهای قرن جدید سینما و تلویزیون که در سال پیش رو منتظر اجرای آن‌ها خواهیم بود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

رویدادهای قرن جدید سینما و تلویزیون

زمانی که ویروس COVID-19 در ماه مارس سال 2020 در سراسر جهان شیوع پیدا کرد، همه چیز بلافاصله دستخوش تغییرات اساسی شد و شاهد رکود در تمامی صنف‌ها بودیم. خوشبختانه سرانجام با پایان قرن گذشته و وارد شدن به سال 1400 شرایط تغییر کرده و بهبودی فراوانی در بسیاری از بخش‌ها اتفاق افتاده است. حتی اگر هیچ کس نتواند دقیقا پیش بینی کند که در سال جدید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و جهان چگونه خواهد بود، به نظر می‌رسد همه چیز رویه مثبتی به خود گرفته است. در صنعت هنر نیز موارد زیادی وجود دارد که امسال منتظر آن‌ها هستیم. رویدادهای قرن جدید سینما و تلویزیون که در سال پیش رو منتظر اجرای آن‌ها خواهیم بود را بخوانید.

پادکست جدید شاهزاده هری (Prince Harry) و مگان مارکل (Meghan Markle) پخش خواهد شد

رویدادهای قرن جدید سینما و تلویزیون پادکست جدید شاهزاده هری و مگان مارکل

«پرنس هری» (Prince Harry) و دوشس ساسکس «مگان مارکل» (Meghan Markle) قرار است در سال پیش رو، پادکست جدید خود به نام Archewell Audio را در Spotify پخش کنند. با توجه به اولین قسمتی که به تازگی پس از کریسمس 2021 منتشر شد، قرار است ادامه پخش این پادکست را در سال پیش رو شاهد باشیم. پخش قسمت اول و محتوای جذاب این قسمت نشان از آن دارد که شاهد لحظات شیرین زیادی در برنامه شاهزادگان هستیم.

تمامی فیلم های جدید برادران وارنر به HBO Max می‌آیند

رویدادهای قرن جدید سینما و تلویزیون تمامی فیلم های جدید برادران وارنر به HBO Max می‌آیند

از آن جایی که سالن‌های سینما به دلیل شیوع جهانی ویروس COVID-19 تعطیل شده‌اند، تمامی فیلم‌های «برادران وارنر» (Warner Bros. Pictures) که قرار بود سال گذشته اکران شوند، در سال جدید از طریق HBO Max پخش خواهند شد. برخی دیگر از فیلم‌های اضافه شده به این سرویس شامل: Dune ،In the Heights و Matrix 4 است.

دیدار رسمی بازیگران فرندز (Friends) برای فیلمبرداری قسمت جدید در ماه مارس آغاز می‌شود

رویدادهای قرن جدید سینما و تلویزیون دیدار رسمی بازیگران فرندز (Friends)

اگر چه علاوه بر برنامه ریزی‌های انجام شده شش ستاره محبوب و دوست داشتنی سریال پرطرفدار «فرندز» (Friends) در سال گذشته موفق به انجام دیدار ویژه خود نشدند؛ اما، «متیو پری» (Matthew Perry) بازیگر نقش «چندلر» (Chandler) در توییتر خود خبر جدیدی را به اشتراک گذاشت. ظاهرا آن‌ها قصد دارند فیلمبرداری قسمت جدیدشن را در ماه مارس سال 2021 آغاز کنند. هیچ کس نمی‌داند که این دیدار مجدد چه نتیجه‌ای خواهد داشت؛ اما، طرفداران Friends بی‌صبرانه منتظرند تا بعد از حدود دو دهه این قسمت را در HBO Max تماشا کنند.

خواننده محبوب انگلیسی آدل (Adele) آلبوم جدید خود را منتشر خواهد کرد

رویدادهای قرن جدید سینما و تلویزیون آلبوم خواننده محبوب انگلیسی آدل (Adele)

در سال پیش رو قرار است خواننده محبوب انگلیسی «آدل» (Adele) آلبوم جدید خود را منتشر کند. با این که او زمان دقیق انتشار آلبوم خود را اعلام نکرده، قصد دارد موسیقی جدیدی را در سال 2021 با بازار عرضه کند. در واقع، «متیو چمبرلین» (Matthew Chamberlain)، درامر آدل در پادکست Edd Trunk اعلام کرد که او برای کار روی آلبوم جدید خود به استودیوی ضبط صدا بازگشته است.

فیلم جدید مارول با نام بیوه سیاه (Black Widow) در ماه مه اکران می‌شود

رویدادهای قرن جدید سینما و تلویزیون فیلم جدید مارول با نام بیوه سیاه (Black Widow)

اگر چه فیلم جدید «مارول» (Marvel) با نام «بیوه سیاه» (Black Widow) به دلیل محدودیت‌های شیوع ویروس کرونا در جهان نتوانست در سال 2020 روی پرده سینما برود؛ اما، قرار است از 7 ماه مه بعد اکران شود.

دنباله‌های کمدی‌های عاشقانه محبوب نتفلیکس در سال جدید ساخته می‌شوند

Kissiدنباله‌های کمدی‌های عاشقانه محبوب نتفلیکس در سال جدید ساخته می‌شوند ng Booth 2
To All the Boys I Love Before

حتی اگر شما سال گذشته و در طول قرنطینه خانگی ویروس کرونا، طرفدار کمدی‌های عاشقانه نبودید و آن‌ها را دنبال نمی‌کردید، به احتمال زیاد هنوز هم تمام هیاهوهای مربوط به Kissing Booth 2 و To All the Boys I Love Before را به یاد دارید. این دو فیلم پرطرفدار و محبوب قرار است در سال 2021 با دنباله‌های خود به عرصه فیلم و سریال بازگردند. ساخت این دنباله‌ها همچنین در مورد داستان‌های عاشقانه (Elle’s and Laura Jean) نیز صدق می‌کند و قرار است به زودی شاهد انتشار آن باشیم.

سومین کتاب از مجموعه You در ماه آوریل منتشر می‌شود

سومین کتاب از مجموعه You در ماه آوریل منتشر می‌شود Joe Goldberg

مجموعه کتاب‌های دوست داشتنی «کارولینا کپنس» (Caroline Kepnes) که در سریال تلویزیونی موفقی با همین نام در نتفلیکس نیز از آن‌ها اقتباس شده است، در تاریخ 6 آوریل با انتشار کتاب You Love Me: A You Novel ادامه خواهد یافت. در این قسمت از مجموعه مهیج داستانی، «جو گلدبرگ» (Joe Goldberg) به جریان داستان برمی‌گردد؛ اما، این بار داستان در جزیره‌ای واقع در شمال غربی اقیانوس آرام رخ می‌دهد.

شما درباره رویدادهای قرن جدید سینما و تلویزیون که در سال پیش رو منتظر اجرای آن‌ها خواهیم بود چه اطلاعی دارید؟ آیا موارد مهم دیگری هستند که با ما به اشتراک بگذارید؟ دیدگاه‌های ارزشمندتان را برای ما بنویسید.

منبع: Best Life

بیشتر بخوانید: اطلاعاتی که دیوید شویمر در رابطه با قسمت ویژه فرندز منتشر کرد!

بیشتر بخوانید: برندگان گلدن گلوب 2021 اعلام شدند + لیست کامل

امتیاز: 5.0 از 5 (4 رای)
کمی صبر کنید...
Avatar

نوشته شده توسط

Yet the diggers & the wanderers In their hopes of extracting that very sliver Of flaccid meaning Every so often migrate...

۲ دیدگاه

  1. Avatar FarzamGD گفت:

    “طرفداران Friends بی‌صبرانه منتظرند تا بعد از حدود {یک دهه} این قسمت را در HBO Max تماشا کنند.”

    خانم میرزاخان، جسارتاً،
    قسمت آخر سریال “Friends” ماه “می” سال 2004 ریلیز شد.
    این دیگه حدود (دو دهه) می‌شه فکر می‌کنم. 😅
    (البته اگر منظورتون در شبکه یا رسانۀ خاصی هست که در سال‌های اخیر پخشش کرده مجدداً، (مثل Netflix یا HBO Max)،
    اون دیگه بحثش جداست. از بی‌اطلاعی منه.

    در هر صورت ممنون بابت مطلب خوب‌تون و یادآوری‌هاتون. من عااااااشق عکس مطلب‌م 😍🤩🥰

    • Avatar لیلا میرزاخان گفت:

      دوست عزیز ممنونم بابت این توضیح درست. اشتباهم رو اصلاح میکنم ک شما هم راضی باشید!😉👍🏼🙏🏼 متشکرم بابت انرژی خوبتون💖

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شکلک‌ها (اموجی‌ها) را می‌توانید با کیبرد گوشی یا کیبرد مجازی ویندوز قرار دهید.
تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.